م componentsلفه های یک سیستم مدیریت محتوای وب خوب و موثر چیست؟

[ad_1]

آموزش | امنیت

پس از تصمیم گیری برای خرید سیستم مدیریت محتوای وب ، این مشکل به وجود می آید: “چه چیزی یک سیستم مدیریت محتوای وب خوب را ایجاد می کند؟” آیا خرید باید براساس مارک انجام شود؟ آیا می توان فرض کرد که مایکروسافت (به عنوان مثال) ، با توجه به نام خود و بر اساس این واقعیت که شما فروشگاه مایکروسافت را اداره می کنید ، CMS متناسب با نیاز شما دارد؟

چهار سوال وجود دارد که باید بخشی از بحث باشد. آدرس چهار س questionsال:

  1. آنچه شما برای مدیریت محتوای وب خود نیاز دارید خلاف پیشنهاد CMS موجود است
  2. منحنی یادگیری برای بخش فناوری اطلاعات شما و به ویژه برای کارمندان غیر فنی که اکنون ملزم به ایجاد و انتشار وب سایت خود هستند ، چقدر شیب دار است
  3. چه زمانی می توانید این سیستم را برای استفاده در کل سازمان – روزها در دسترس قرار دهید؟ هفته ها؟ ماه ها؟
  4. موثرترین محصول مدیریت محتوا در ارائه بازگشت سرمایه به راحتی قابل اندازه گیری چیست؟

آیا استفاده از سیستم مدیریت محتوای وب آسان است؟ گذشته از بازگشت سرمایه ، مهمترین س questionال در ابتدا باید این باشد که “آیا استفاده از این سیستم آسان است؟” تمایل به داشتن یک سیستم مدیریت محتوا احتمالاً بر اساس نیاز درک شده است که تعمیر و نگهداری اولیه وب سایت را از دست بخش IT خود خارج کرده و آن را به دست افرادی که در واقع محتوا را ایجاد می کنند ، قرار دهد. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود ، اما اگر مدیران محتوا در یادگیری نحوه استفاده از سیستمی که هرگز تأیید نشده است ، مشکل زیادی داشته باشند ، این پس اندازها هرگز عملی نمی شوند.

یک سیستم مدیریت محتوای وب با کاربرد آسان دارای موارد زیر است:

  • آموزش و پشتیبانی بصورت آسان برای خواندن و استفاده از اسناد ، فیلم های آنلاین و آموزش مقرون به صرفه ارائه شده توسط فروشنده
  • ویرایشگرهای WYSIWG که ایجاد و ویرایش محتوا را به راحتی نوشتن یادداشت در Word یا ایجاد یک پاورپوینت آسان می کنند
  • به راحتی الگوهای صفحه و توانایی تکثیر صفحات و یا الگوهای موجود را ایجاد کنید
  • نسخه خودکار به عنوان نسخه های جدید پس از به روزرسانی ایجاد می شود و مدیر محتوا می تواند نسخه قبلی را کپی یا لغو کند
  • اجزای از پیش ساخته شده که به مدیر محتوا اجازه می دهد تا به راحتی با استفاده از تصاویر ، صدا ، ویدئو ، تقویم ها ، خبرهای خبری و وبلاگ ها تجربه ای غنی از کاربر ایجاد کند.
  • ویژگی های جهانی سازی که به شما امکان می دهد کل وب سایت به راحتی به زبان محلی ترجمه شود

آیا ویژگی سیستم مدیریت محتوای وب غنی است؟ آیا سیستم مدیریت محتوای وب ویژگی های داخلی را که سازمان شما به دنبال آن است فراهم می کند؟ مطمئناً ، تقریباً هر محصول دارای ویرایشگرهای WYSWIG ، برخی از انواع امنیت و برخی از آنها به خوبی برای اجزا ساخته شده اند. وقتی بحث در اینجا به ویژگی هایی تبدیل می شود ، فقط باید چند مورد را جستجو کنید:

  1. عمیق بودن “مدل امنیت خرد” چقدر است؟ آیا این “نقش محور” است و آیا می تواند به راحتی در مدل امنیتی موجود شما ادغام شود؟ آیا می توانید اطمینان حاصل کنید که افراد مناسب به محتوای مناسب دسترسی پیدا می کنند و می توانند مطابق نیاز شرکت با محتوا کار کنند؟
  2. سیستم مدیریت محتوا چند م componentsلفه ارسال می کند؟ و برای چند م componentsلفه باید هزینه های اضافی پرداخت کنید؟ به عنوان مثال – آیا بخش بازاریابی شما می تواند بدون هیچ هزینه اضافی تمایل خود را برای نظرسنجی از مشتری بپذیرد؟
  3. اجزای ناوبری داخلی برای ایجاد آسان و سریع منوهای افقی و عمودی ، آرد سوخاری ، و حتی منوهای دسته بندی خاص در صورت لزوم
  4. شامل م typeلفه های نوع رسانه های اجتماعی – وبلاگ ها ، تابلوهای پیام / انجمن ها ، صفحات وب شخصی و گالری های عکس است.
  5. ابزارهای گسترده شرکت مانند مدیر خبرنامه یا م componentلفه سوالات متداول
  6. اگر من نیاز به مدیریت اسناد نیز داشته باشم چه؟ آیا با سیستم مدیریت محتوای وب و بخشی از این فرآیند خرید یکپارچه شده است یا اینکه این امر به مجموعه جدیدی از سفارشات خرید ، هزینه های مجوز و توافق نامه های فروش نیاز دارد؟

آیا سیستم مدیریت محتوای وب سریع منتشر می شود؟ من روی پروژه هایی کار کردم که شامل یک بسته نرم افزاری خریداری شده بود و سیستم را در طول دوره ارائه می داد چندین سال. این بدان دلیل است که مقدار مشخصی از سفارشی سازی قبل از آماده شدن برنامه برای اقدام “زنده” مورد نیاز است.

شما نمی خواهید این مورد در سیستم مدیریت محتوای وب شما وجود داشته باشد. به دنبال محصولی بگردید که هزینه خرید آن برابر نباشد. شما همچنین چیزی را می خواهید که به راحتی توسط پرسنل IT شما نصب شود و برای انجام آن نیازی به راهنما نباشد.

آیا سیستم مدیریت محتوای وب مقرون به صرفه است؟ من دوست دارم سفرهای دریایی داشته باشم و به برخی از استراحتگاه ها بروم. چرا؟ از آنجا که همه کاره است ، من 1 قیمت می پردازم و به مدت یک هفته غذا می خورم و غر می خورم ، و هر هزینه اضافی به وضوح در جلو آورده شده است. این دقیقاً نحوه انتخاب شما برای مدیریت محتوای وب باید باشد – این همه شامل می شود و هرگونه هزینه اضافی به وضوح در جلو آورده شده است.

برای خود و سازمان خود کار کنید و یک تست آزمایشی از محصول دریافت کنید – نه فقط نسخه ی نمایشی. ویژگی هایی را که سازمان شما به دنبال آن است در سیستم مدیریت محتوا ذکر کنید و مطمئن شوید که بیشتر آنها (اگر نه همه) را در قیمت پایه محصول قرار دهید. هیچ چیزی مانند محصولی که مدتها پس از اتمام فروش همچنان به قیمت خود ادامه می دهد ، در ROI از قبل محاسبه شده شکاف ایجاد نمی کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا