نابودی شرکتهای تابعه مورد بررسی قرار گرفت

[ad_1]

این دوره توسط Kieran Gill و آنتونی جونز تهیه شده است.

نابودی شرکت های وابسته در واقع کپی از یک دوره بازاریابی آنلاین دیگر به نام 9-5 Annihilation است. چرخه نابودی 9-5 اکنون با برخی اضافات و پیشرفت ها در چرخه نابودی گنجانیده شده است. بدیهی است اگر دوره نابودی 9-5 را امتحان کنید ایده ای راجع به این برنامه خواهید داشت.

این دوره مربوط به بازاریابی کمیسیون است همانطور که از عنوان آن پیداست چندین شکل مختلف از ترافیک سایت شما را آموزش می دهد. یکی از طریق سایت One Keyword و دیگری مدل قدرت سایت است.

این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از چهار راه مختلف برای یافتن یک موقعیت وابسته هدفمند استفاده کنید و از آنجا به شما یاد می دهد که چگونه از آنجا بروید تا همه چیز را جمع کنید و در نهایت درآمد کسب کنید. مقدار مشخصی از کار و تحقیق در این زمینه دخیل است اما اگر خودتان اقدام به استفاده کنید این امکان وجود دارد.

با توجه به صفحه فروش وی سطح تخصص شما اهمیتی ندارد در صورت پیروی از سیستم درآمد کسب خواهید کرد و قادر خواهید بود چندین منبع درآمد را تنظیم کنید. اگرچه بسته جایزه ارائه می شود اما فقط با استفاده از بسته بندی اولیه لازم نیست از ابتدا پول بدست آورید. 98٪ مشتریانی که این محصول را خریده اند از آن بسیار راضی هستند.

این محصول همچنین در صورت عدم رضایت (همیشه مثبت) بازپرداخت بی قید و شرط 60 روزه را برمی گرداند.

در صورت استفاده صحیح قادر خواهید بود شرکت های زیادی بسازید. نابودی وابسته نیز به شما در انتخاب یک محصول وابسته کمک می کند و باعث ایجاد ترافیک رایگان می شود.

بنابراین آن را امتحان کنید … بدون هیچ گونه خطری.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا