نامه فروش فیلم – قسمت دوم

[ad_1]

CES

قسمت 2 – بهینه سازی اجتماعی وب 2.0

ارتقا successful موفقیت آمیز محصولات و خدمات به وب سایت های وب 2.0 مستلزم مدلسازی جنبه های اجتماعی رفتار انسان است. جامعه پذیری تعامل فرد در درون یک گروه است و یکی از نیازهای اساسی فرد است. مدل رفتار اجتماعی با برنامه بازاریابی و تجارت شما بسیار موفق خواهد بود.

آیا اینترنت کاملاً از نظر اجتماعی بهبود یافته است؟ راستش جواب منفی است.

صاحبان وب سایت و اپراتورها که به قدرت الگوی اجتماعی شدن پی برده اند ، وب سایت های خود را به عنوان وب 2.0 توسعه داده اند. 2.0 سایت با نمایی رشد کرده و در حال حاضر پربازدیدترین سایتها در اینترنت هستند. شدت ترافیک ارتباط مستقیمی با تعداد افراد ، افراد و سازمانهایی دارد که می خواهند با اعضا ارتباط برقرار کنند. افراد و سازمان هایی که اهداف تجاری دارند ، ترافیک سایت 2.0 را یک فرصت مالی می دانند.

هر سایت 2.0 قوانینی در مورد رویکرد تجاری و روابط تجاری تعیین می کند. در صورت مجاز بودن ، بازاریابی باید به ساختار و یکپارچگی الگوی اجتماعی احترام بگذارد (بازاریابی و فروش اجتماعی بهبود یافته). دستکاری ملایم را در نظر داشته باشید ، قطع بازاریابی و فروش را نکنید.

پیام های ویدیویی فروش از نظر طراحی در این ویدیوی اجتماعی بسیار م effectiveثر هستند. بنابراین ، ویدئو یک ابزار بازاریابی و فروش بسیار قدرتمند و مورد قبول بسیاری از سایت های 2.0 است. بهینه سازی تولید ویدیو برای بینندگان وب 2.0 باید از همان فرم سایت Target 2.0 پیروی کند. مثلا؛ دسته بندی سایت ، بلوک عضویت ، اطلاعات جمعیتی ، بخش های عضویت و بازدید سایت باید از نظر پتانسیل بهینه بازاریابی تجزیه و تحلیل شود.

2.0 وب سایت در سطوح عضویت از میلیون ها تا صدها نفر قرار دارد. Big Sites 2.0 همچنین با ارائه سازماندهی براساس مشخصات جمعیتی ، علایق و تخصص حرفه ای ، اعضای خود را نیز شامل می شود. برخی از سایتها با اجازه دادن به اعضا برای سازماندهی خود حتی از این هم فراتر می روند. بررسی دقیق گزینه های عضویت هر سایت نتایج بهتر و کارآمدتری را برای نامه فروش ویدیوی شما به ارمغان می آورد.

پیام های تبلیغات ، فروش و مارک تجاری عالی ترین ارائه ویدیو هستند. درست همانطور که بالن های بازاریابی به دنبال رویدادهای ورزشی در سراسر جهان حرکت می کنند ، فیلم های پیشرفته اجتماعی نیز هر دقیقه از روز پیام مشابهی را به وب 2.0 می رسانند. بازدید عمومی هر روز در سایت های ویدیویی 2.0 محبوبیت بیشتری پیدا می کند. میلیون ها نفر در سایت های ویدیویی آنلاین گشت می زنند گویی که در جاده جادویی خرید می کنند. گزینه های تحویل ویدئو ممکن است شامل تبلیغات تحت حمایت ، تبلیغات طبقه بندی شده ، مکاتبات فردی و بارگیری های طبقه بندی شده باشد.

هر توافق نامه سایت 2.0 معمولاً فرصتهای تبلیغاتی قابل قبولی را مشخص می کند. اگر به صورت مکتوب ذکر نشده باشد ، شیوه های بازاریابی اجتماعی باید شامل ارتباط با مدیریت سایت و بحث در مورد گزینه های رویکرد تجاری باشد. بازاریابی و فروش شهروندی همیشه به نفع سازمانهایی است که به دنبال ایجاد ارتباط طولانی مدت با وب سایت های 2.0 هستند.

پیام های فروش ویدئو را می توان به راحتی و با طبقه بندی صحیح فیلم بهبودیافته ، با دقت جراحی به مخاطبان هدف بسیاری از 2.0 سایت تحویل داد. جنسیت ، سن ، علایق و گروه چندین دسته برای بارگیری یک فیلم وجود دارد. شما یک پیام جذاب را که توسط یک ویدیوی بهینه سازی شده اجتماعی ارائه شده است نمایش خواهید داد و مشتری بالقوه ای برای صفحه فروش خود ایجاد خواهید کرد.

از آنجا ، او نامه فروش اجتماعی شما را تحویل می گیرد و مشتری بالقوه را به مشتری تبدیل می کند. و اگر به درستی از او مراقبت شود ، مشتری شما تجربه خود را در سایت 2.0 قرار می دهد و دهان به دهان نتایج فوق العاده ای برای تجارت شما به همراه خواهد داشت.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا