نحوه استخدام یک طراح وب سایت حرفه ای

[ad_1]

سایت

اگر به دنبال این هستید که شغل خود را به مرحله بعدی برسانید ، یک وب سایت طراحی شده حرفه ای به شما امتیاز بیشتری نسبت به رقبا نشان می دهد. یک وب سایت با کیفیت بالا مشتریان بالقوه را در آنجا جذب و نگه می دارد. اگرچه ظاهر رسانه های اجتماعی صحنه بازاریابی را کاملاً تغییر داده است ، اما فیس بوک و توییتر نمی توانند کمبود وب سایت باکیفیت را جبران کنند. وب سایت شما چهره تجارت شماست – اولین تصوری که مشتریان بالقوه درباره شرکت شما جمع می کنند. یک وب سایت با طراحی ضعیف ، محصولات یا خدمات با کیفیت پایین را منتقل می کند ، بنابراین اگر مهارت کافی ندارید ، با طراحی وب سایت خود گوشه هایی را قطع نکنید. استخدام یک طراح وب سایت حرفه ای برای ارتقاء تصویر شرکت (و نتیجه نهایی) یک سرمایه گذاری هوشمند است.

هنگام انتخاب یک طراح وب سایت حرفه ای ، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

استخدام یک فرد محلی

بسیاری از شرکت های طراحی وب در حال ظهور در سراسر جهان وجود دارند که بتوانند از بین آنها انتخاب کنند ، اما استخدام یک طراح محلی مزایای بسیاری را ارائه می دهد.

اول ، طراحان وب محلی پاسخ سریع تری به شما می دهند. احتمال وقفه در برقراری ارتباط در مناطق زمانی را دست کم نگیرید. طراحان خوب محلی جوابهای سریع و قابل اعتماد برای سوالات مشتری ارائه می دهند. ارتباط فوری برای ایجاد یک وب سایت عالی بسیار مهم است.

و از آنجا که در این منطقه قرار دارند ، طراحان محلی می توانند با مشتریان خود روابطی برقرار کنند که فراتر از تماس های الکترونیکی و تلفنی است. این باعث ایجاد سطح اطمینان بین طراح و مشتری می شود که نمی تواند به راحتی توسط طراح و مشتری هزاران مایل دورتر تکرار شود. طراح محلی احتمالاً نگران موفقیت تجاری مشتری است و پشتیبانی بهتر وب سایت را برای پیشرفت مشتری به شما ارائه می دهد.

طراحان محلی باید خود را برای ماندن در کار پاسخگو بدانند. آسان است بگویید که آیا یک طراح محلی قابل اعتماد است؛ کمتر از یک طراح در خارج.

سرانجام ، طراحان کنترل بیشتری بر سایت شما دارند زیرا Boise را می شناسند. آنها آیداهو را می شناسند. آنها با در نظر گرفتن آمار جمعیت محلی و مشتری ، نسبت به طراحان خارج یا خارج از کشور ، در طراحی وب سایت مؤثرتر خواهند بود.

پوشه طراح را بررسی کنید

نیازی به انتخاب بهترین طراح سایت نیست که بهترین طراح ها بهترین باشند.

اطمینان حاصل کنید که آنها یک کیف پول وب دارند. نداشتن یکی دلیل نگرانی است – یا طراح تجربه کمی دارد یا نمی خواهد کارهای خود را نشان دهد.

هر یک از طرح ها را جستجو کنید و به دامنه ، ترجیحات و تطبیق پذیری طراح توجه کنید. به این ترتیب می توانید نحوه کار خود را در یک صفحه وب مشاهده کنید.

بازدید از وب سایت ها – به نظر نمی رسد که همه چیز به هنگام طراحی وب فرا می رسد. در مورد رابط و نحوه گردش صفحات وب از یکی به دیگری اطلاعات کسب کنید. اینها برای تجربه کاربر بسیار حیاتی است ، زیرا مشتریان نمی توانند به سرعت نحوه جستجو در صفحه وب را قبل از فرود صفحه کشف کنند.

با شرکت ها تماس بگیرید و بپرسید که کسب و کار از زمان انتشار وب سایت چگونه بوده است. آنها به شما می گویند که آیا از بازگشت سرمایه گذاری بر اساس معیارهای عملکرد سایت رضایت دارید یا خیر.

چه طرحی از طراح برای وب سایت ها استفاده می کند؟

چندین چارچوب مختلف وجود دارد که طراحان می توانند متناسب با نیازهای شما یاد بگیرند.

آیا آنها از یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده می کنند؟ سیستم مدیریت محتوا اجازه می دهد تا محتوای از طریق یک ابزار مدیریت متمرکز منتشر ، اصلاح و اصلاح شود. این همکاری را تسهیل می کند و ارتباط بین کاربران را بهبود می بخشد ، داده ها را به اشتراک گذاشته و ذخیره می کند و گزارش را آسان می کند.

آیا کاربران می توانند صفحه را بدون درک کد مدیریت کنند؟ این امر به مشتریان امکان می دهد تا در توسعه و مدیریت سایت مشارکت داشته و به آنها در شکل گیری دیدگاه خود در مورد شغل خود کمک کند. تا زمانی که سیستم مدیریت محتوا از نظر فنی دشوار نباشد ، مشتریان از ایفای نقشی در طراحی وب سایت خود رضایت می گیرند.

آیا طراح آموزش ارائه می دهد؟ طراحی وب و آیکون برای یک فرد معمولی تقریباً شهودی نیست ، اما یک طراح خوب مشتری را با اصول CMS آشنا می کند تا بتواند وب سایت خود را بطور مستقل مدیریت کند.

آنچه در آن قرار دارد؟

نه تنها طراحی وب سایت برای کد نوشته شده است ، بلکه یک طراح خوب شامل مجموعه ای از خدمات است که فراتر از مهارت فنی است.

آیا این شامل نوشتن محتوا است؟ در حالی که مشتریان می دانند تجارت آنها چیست ، ممکن است آنها بهترین راه برای پر کردن ایده های خود را با قالب وب دوستانه نمی دانند. اینجاست که نویسندگان محتوا وارد می شوند. یک کپی خوب در هر واسطه ای می تواند یک تجارت را به دنبال داشته یا از بین ببرد ، بنابراین تهیه یک نویسنده با محتوای خوب می تواند کار زیادی را برای مشتری ذخیره کند.

آیا میزبانی در دسترس است؟ سرویس میزبانی وب چیزی است که به مشاغل اجازه می دهد وب سایت خود را در دسترس قرار دهند. میزبان وب فضای و داده ها و فضای ارتباطی را در درجات مختلف فراهم می کند. اگر طراح وب میزبانی را به عنوان یک گزینه برای مشتریان فراهم کند ، می تواند مشتریان را از هزینه های غیر منتظره استفاده از میزبان تصادفی با فضای داده های کوچک و اتصال کم ، نجات دهد ، که این امر تا حد زیادی بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد.

آیا سئو را ارائه می دهید؟ SEO راز جذب بیشتر ترافیک وب سایت است. اصطلاحات SEO با هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص و اصطلاحات جستجو ، نتایج وب سایت را به حداکثر می رساند. یک طراح وب خوب با درک سئو ، این سرویس را به مشتریانی ارائه می دهد که ممکن است SEO را درک نکنند.

تصاویر از کجا آمده اند؟ هر طراح باید با استفاده از تصاویر عمومی رایگان مقررات حق چاپ را در مورد عکس ها و تصاویر پیروی کند یا عکس های سهام خوب خریداری کند. منابعی مانند Google تصاویر ، گالری تصاویر Microsoft Office و کپی تصاویر وب سایت جدیدترین موارد نقض حق چاپ هستند. طراحانی که علامت اختصاری قانونی می گیرند و از تصاویر مارک دار استفاده می کنند ، می توانند برای شرکتها از جمله جریمه بیش از 500000 دلار جریمه ایجاد کنند.

خدمات اضافی

آیا آنها می توانند وب سایت های تلفن همراه ایجاد کنند؟ با داشتن تعداد بیشتری از افراد از تلفن های هوشمند برای بررسی اینترنت ، امکان ایجاد وب سایت های تلفن همراه می تواند دسترسی به وب سایت شرکت را گسترش دهد. بسیاری از طراحان وب حتی نمی دانند که از کجا می توانند نسخه وب سایت دوستانه موبایل را شروع کنند. این امر می تواند به طور جدی رشد کسب و کار شما را با گذشت زمان محدود کند زیرا بیشتر و بیشتر افراد از رایانه های خود دور می شوند و از تلفن های هوشمند و تبلت های خود برای انجام جستجوی آنلاین برای شرکت ها و وب سایت ها استفاده می کنند. یک طراح وب خوب می تواند وب سایت شما را با صفحه نمایش کوچکتر یک دستگاه تلفن همراه مطابقت دهد و گزینه های مربوط به موبایل مانند کلیک به تماس ، کوپن و نقشه سایت را ارائه دهد. طراحی وب سایت سازگار با موبایل به تنهایی می تواند شما را از رقبای خود جدا کند و به شما امکان کنترل کل سکوی بازاریابی در زمینه شما را بدهد.

مقیاس پذیری وب سایت – آیا می تواند با هزینه مقرون به صرفه رشد کند؟ با رشد کسب و کار ، ممکن است سایت به منظور انطباق رشد نیاز به گسترش داشته باشد. مقیاس پذیری توانایی یک سیستم برای افزایش نیازهای تجاری است. یک طراح خوب قادر به اجرای یک برنامه رشد وب سایت خواهد بود.

قدم بعدی برای شما

یک طراح وب سایت خوب در خط مقدم روشها و روشهای فعلی بازاریابی آنلاین قرار دارد. مأموریت آنها فراهم کردن بستر رشد بلند مدت شرکت شماست. سرمایه گذاری در حال حاضر در یک طراح وب حرفه ای نه تنها در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما خواهد شد بلکه به شما این توانایی را می دهد که فوراً سود خود را افزایش دهید. بازده سرمایه گذاری برای استخدام یک طراح وب سایت عالی ، یکی از بالاترین بازاریابی است که امروزه در دسترس است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا