دنیای وب

نحوه استفاده از توییتر برای ترافیک وب سایت

توییتر بیش از یک راه مضحک محبوب برای اطلاع رسانی به دوستان، خانواده و دنبال کنندگان شما از آخرین فکری است که به ذهن شما می رسد، این یک راه عالی برای بازاریابی خدمات، محصولات و برند شما برای مشتریان و مخاطبان جدید و در عین حال ایجاد ترافیک وب سایت است.

هنگامی که سایت خود را ساختید و خدمات خود را تنظیم کردید، باید ترافیک جذب کنید. استفاده از سایت شبکه اجتماعی توییتر برای ایجاد نام تجاری، به اشتراک گذاری اطلاعات و ایجاد ترافیک وب سایت راه خوبی برای جذب مشتریان و مشتریان بالقوه است. اما برای اینکه بتوانید در ایجاد ترافیک وب سایت و بهینه سازی توییتر مانند یک حرفه ای موفق باشید، باید مانند هر ابزار بازاریابی دیگری به سرویس پیام رسانی نزدیک شوید. شما نیاز به یک برنامه دارید.

شما کی هستید؟

برای فکر کردن به کسب و کار و شناسایی مشتری خود وقت بگذارید. واقعاً چه چیزی به آنها ارائه می کنید؟ آیا اطلاعات است؟ امنیت؟ ابزاری برای پیشرفت شغلی آنها؟ رضایت شخصی؟ روشنگری؟

همچنین به شرکت خود فکر کنید. مارکت چیه؟ تصویر شما چیست؟ دانستن اینکه چه کسی می خواهید شما را در توییتر دنبال کنید و سبکی که باید در آن توییت کنید، در واقع برای استفاده از توییتر برای هدایت موفقیت آمیز ترافیک وب سایت بسیار مهم است. با این اطلاعات می توانید از توییتر برای نمایش خدمات خود استفاده کنید.

پیام بازاریابی است/ بازاریابی پیام است

کلید بازاریابی پیام رسانی است. شما باید تعادل مناسبی را برای آنچه می گویید، نحوه بیان آن و به خصوص اینکه چند بار آن را بیان می کنید، تعیین کنید. برای استفاده موفقیت‌آمیز از توییتر، نمی‌توانید فالوورهای خود را با توییت‌ها غرق کنید. به‌روزرسانی‌های مداوم – به‌ویژه اگر پیوندهایی را در توییت‌ها اضافه کنید – می‌تواند بیشتر از فروش باعث «unfollow» شما شود.

یک قانون طلایی برای ایجاد ترافیک وب سایت با توییتر وجود دارد که تقسیم 90/10 است. 90 درصد توییت های شما اطلاعاتی و 10 درصد تبلیغاتی هستند. بنابراین از هر 100 توییت، تنها 10 توئیت باید مستقیماً کسب و کار شما را تأیید کنند، 90 مورد دیگر باید نکات، توصیه ها، مشاهدات و غیره باشد.

از آنچه می دانید استفاده کنید

توییتر ممکن است احساس کند که یک بازی توپ کاملاً جدید است. به هر حال هر توییت فقط می تواند 140 کاراکتر باشد. این کمی بیشتر از دو جمله آخر است. فقط به یاد داشته باشید، در حالی که قالب ممکن است جدید باشد، همان احساسات اعمال می شود. در حال حاضر چه چیزی برای ایجاد ترافیک وب سایت به سایت شما بهتر عمل می کند؟ چه تبلیغاتی بیشترین کلیک و توجه را به خود جلب می کند؟ چه نوع خبرنامه ایمیلی پاسخ می گیرد؟ چه چیزی در سایت شما بیشتر مورد توجه قرار می گیرد؟

اگر این نکات در خبرنامه ها، جلسه پرسش و پاسخ با مشتریانی است که ارائه می دهید، پس به احتمال زیاد اطلاعاتی که ارائه می دهید برای مخاطبان شما جذاب است. می‌توانید با ارسال نکاتی در توییتر، این دانش را در توییتر به کار ببرید. اگر متوجه شدید که مردم واقعاً به فروش‌ها و کوپن‌ها پاسخ می‌دهند، می‌توانید نکاتی در مورد تخفیف‌ها، پیوندهایی به یافتن کوپن‌ها و اخبار مربوط به تبلیغات آینده را توییت کنید.

تماشای پاسخ به توییت‌هایتان واقعاً مهم است. اگر دنبال کنندگان خود را از دست می دهید، ممکن است به دفعات زیاد توییت می کنید یا زیاد حرف می زنید. اگر سود می کنید، به ارائه همان محتوای عالی ادامه دهید. هرچه فالوورهای بیشتری داشته باشید، مخاطبان شما بیشتر می شوند. هرچه مخاطبان شما بیشتر رشد کنند، ترافیک وب سایت بیشتری ایجاد می کنید و کسب و کار بیشتری می توانید ایجاد کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا