نحوه استفاده از روشهای بازاریابی مبتنی بر FUFISM

[ad_1]

فناوری

FUFISM = استفاده از رسانه های اجتماعی یکپارچه.

FUFISM فلسفه ای است که مدیریت باید از آن استفاده کند تا اطمینان حاصل شود که از رسانه های اجتماعی برای تلفیق استراتژی های SEO (بهینه سازی موتور جستجو) در استراتژی کلی بازاریابی شما استفاده می شود.

این کار ساده ای نیست زیرا اکثر مدیران بازاریابی درک درستی از واژه SEO و معنای واقعی آن ندارند.

سئو یا سئو یک تلاش آنلاین جمعی از کل تیم بازاریابی برای اطمینان از ایندکس شدن صفحات شما در موتورهای جستجو است به گونه ای که اطمینان حاصل کنید بازدیدکنندگان واجد شرایط را در جستجوی محصولات ، خدمات یا اطلاعات مربوط به خود پیدا می کنید.

بنابراین ، چگونه بازدیدکنندگان واجد شرایط را دریافت می کنید؟

با اطمینان از اینکه بازار هدف مورد نظر شما کاملاً مشخص است و همچنین این شخص خاص در تیم بازاریابی شما می تواند به مجموعه ای از تعاریف نوشته شده برای هر یک از گروه های بازار هدف همراه با خدمات / محصولات مورد نظر شما برای این گروه ، بازدیدکننده های واجد شرایطی بدست آورید. در معرض. این لیست باید با همه افرادی که روی اطلاعات شما بصورت آنلاین کار می کنند به اشتراک گذاشته شود ، به همراه لیستی از کلمات کلیدی از پیش تعریف شده که باید در هر کپی که این گروه بازار هدف در معرض آن است اعمال شود.

برای انجام این کار تا حدودی دشوار ، اطمینان از اینکه همه افرادی که در تهیه هر گونه اطلاعات آنلاین برای چاپ و مصرف توسط بازار هدف مورد نظر شما شرکت دارند کار ساده ای نیست.

بخش بازاریابی شما باید جلسات منظمی با سران تیم داشته باشد. همه این رهبران تیم باید در یک جلسه باشند و آنها باید اطلاعات ، بینش و تجزیه و تحلیل آماری متنوعی را در مورد موفقیت استراتژی های فردی خود به اشتراک بگذارند ، که نشان می دهد تأثیر تیم هایشان بر SERP (صفحات نتیجه موتور جستجو) چگونه است. از بین استراتژیهای مختلف در ارتقا یک شرکت ، محصولات و خدمات آن.

این استراتژیهای مختلف در چند گروه قرار می گیرند و لیست زیر راهنمای توضیح بخشهای اصلی است که در صورت لزوم می توان آنها را بیشتر تجزیه کرد.

  • وب سایت ها و سایت های تجارت الکترونیکی
  • وبلاگ ها و انجمن های آنلاین
  • شبکه های اجتماعی
  • دایرکتوری های آنلاین و نشریات تجاری یا تخصصی آنلاین

تیم IT شما همچنین باید با تجزیه و تحلیل آماری که از بازدید کنندگان مختلف شما دارد ، به مهمانی بیاید

  • وب سایت ها
  • وبلاگ نویسی
  • پروفایل های شبکه های اجتماعی

تیم فناوری اطلاعات شما باید بتواند محل بازدیدكنندگان آنلاین شما را تفكیك كند ، استراتژی بازاریابی را كه در این بازدیدكنندگان تحت تأثیر قرار داده است ، در صفحات پربازدید خود نشان دهد و آنها را به استراتژیهای مختلف بازاریابی پیوند دهد. این تنها در صورتی حاصل می شود که بازاریابی شما به صورت یکپارچه هماهنگ و مدیریت شده باشد و بازارهای هدف شما به طور مداوم در همه سیستم عامل ها با مجموعه مشترکی از کلمات کلیدی مورد استفاده قرار گیرند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا