نحوه استفاده از مصاحبه برای ایجاد محصولات اطلاعاتی ارزشمند

[ad_1]

یک جمله دارم: هرچه بیشتر صحبت کنی بیشتر می کنی. شما با من کار کرده اید

از آنجا که من کار خود را در سال ۲۰۰۱ شروع کردم بیش از ۱۵۷ ساعت اطلاعات را برای مشتریان خود ایجاد کرده ام. نتیجه نهایی؟ امروز من سالانه بالغ بر ۱۰۰۰۰۰ دلار از وب سایت خود می گیرم.

چطور این کار را کردی؟

خوب اولین چیزی که من هنگام ایجاد محصول برای وب سایت خود به دنبال آن هستم کارشناسان بازاریابی هستند. تعداد زیادی از این موارد در اطراف وجود دارد. یکی از منابع مورد علاقه من Amazon.com است.

نکته جالب اینجاست که اگرچه بسیاری از این افراد از بازاریابی خوبی برخوردار هستند اما مانند ۹۹.۹٪ از جمعیت هستند به این دلیل که آنها اغلب دانش لازم برای خرید اینترنتی ندارند.

به عنوان مثال من یک کتاب عالی در زمینه بازاریابی در آمازون پیدا کردم که به قیمت ۱۰ دلار فروخته شد. مشخص بود که مردی که آن را نوشت واقعاً مطالب خود را می دانست.

نکته جالب اینجاست که به استثناء کتاب او حضور کمی آنلاین داشته است.

بنابراین من به او زنگ زدم و گفتم چطور می خواهید این کتاب را بگیرید و آن را به یک سیستم مشاوره بازاریابی تبدیل کنید که قابل تحویل بصورت آنلاین و به صورت فیزیکی باشد؟

سپس من یک سری مصاحبه انجام دادم که مبنای محصول اطلاعاتی است که چهار سال گذشته در وب سایت من می فروشم.

به یاد داشته باشید که کتاب این مرد در ابتدا با قیمت ۱۰ دلار در آمازون به فروش می رسید. امروز اطلاعات موجود در این کتاب با قیمت ۵ هزار و ۹۷۰ دلار فروخته می شود!

چطور این رو انجام دادی؟ ساده.

با ملاقات با آن مرد ارزش ایجاد کرد. با درج رونوشت ها من یک ارزش ایجاد کردم. با افزودن مصاحبه و سایر متون مرتبط (حتی از نویسندگان مختلف) ارزش ایجاد کردم.

این ارزش اضافی درک شده باعث افزایش مداوم قیمت این محصول شده است.

یک جمله دارم: هرچه بیشتر صحبت کنی بیشتر می کنی.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا