نحوه اطلاع رهبران بازاریابی شبکه

[ad_1]

یکی از مهارتهایی که بیشتر مردم برای بهبود آن نیاز دارند ، دانستن نحوه تغییر رهبران بازاریابی شبکه است. روشنگری برای شما ضروری است که تیمی بسازید که به یکدیگر احترام بگذارد و از آنها مراقبت کند. شما می پرسید روشنگری چیست؟

روشنگری زمانی است که درباره افرادی که در زمینه شما قبل از شما چیزهای مثبتی داشته اند ، می گویند. این رهبران برای بقیه ما معیارهایی تعیین می کنند ، بنابراین ما باید با اذعان به آنچه به دست آورده اند ، به آنها احترام بگذاریم.

من بارها از جلسات بازدید کرده ام و کسی در مورد کار یا رهبران چیزهای منفی می گوید. اگر در حال ساختن تیم بازاریابی شبکه ای هستید ، دیگر وقت ندارید مردم را از هم جدا کنید. شما همیشه باید دیگران را بزرگ کنید.

سه رهبر بازاریابی شبکه ای وجود دارد که می خواهم در اینجا با آنها صحبت کنم. برایان ونالی ، نوربرت اورلویک و تاد شلومر؛ سازندگان MyLeadSystemPro در بازاریابی آنلاین به ستاره های بزرگی تبدیل شده اند. آنها ابتدا هزینه های خود را پرداخت کرده و سپس برای ایجاد یکی از سریعترین سیستم های در حال رشد در اینترنت همکاری کردند.

روز دیگر در مورد MLSP متوجه شدم. تقریباً یک سال است که عضو آن هستم. من دائماً در تلاش بودم تا بفهمم چگونه می توان از طریق بازاریابی اینترنتی و بازاریابی شبکه ای درآمد کسب کرد. سرانجام ، من از خواب بلند شدم و فهمیدم که تمام آنچه برای ایجاد یک بازاریابی موفق نیاز دارم در MLSP است.

بگذارید داستانی را با شما در میان بگذارم. روزی سعی داشتم بفهمم چطور وبلاگم را بهتر کنم. من به MLSP وارد شدم و به دفتر پشتیبان خود رفتم تا ببینم آیا در زمینه بهبود یک وبلاگ آموزش وجود دارد یا خیر. نه تنها یک آموزش پیدا کردم بلکه بسیاری از وبینارها در مورد چگونگی درخشش وبلاگ شما.

این اتفاق بیش از یک بار با MLSP برای من افتاد. این سیستم شامل همه چیزهایی است که شما نیاز دارید تا تجارت خود را به استراتوسفر بعدی منتقل کنید.

قبل از پایان این کار ، می خواهم یک فرمول ساده در مورد نحوه اصلاح رهبران بازاریابی شبکه ارائه دهم. فرمول اصلاح:

شماره 1 – همیشه درباره رانندگی در شرکت خود نکات مثبت بگویید.

شماره 2 – قدردانی از آنچه که قبلاً انجام داده اند (خلاصه ای از CV خود را ارائه دهید)

شماره 3 – به تیم خود بیاموزید که همین کار را انجام دهد.

در اینجا مثالی از چگونگی انجام این کار در یک نشست زنده آورده شده است:

معرفی رهبر به چشم انداز (ما آن را باب خواهیم نامید) – “باب می خواهم شما را با یک رهبر خارق العاده در شرکت خود آشنا کنیم. باب این (نام) است. این (نام رهبر) این باب است. (نام رهبر) او چندین نفر را ایجاد کرد و به 1000 نفر یاد داد که چگونه زندگی و موفقیت خود را بازیابی کنند. او می تواند به تمام سوالات شما پاسخ دهد.

(** کلید: سپس خاموش و اجازه دهید فرمانده آن را از آنجا ببرد.)

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا