ساختمان و مسکن

نحوه انتخاب بهترین طراحی باغ

باغ یکی از زیباترین و آرام ترین قسمت های خانه است. این ما را به طبیعت نزدیکتر می کند ، با راحتی باغ ما جلوه ای از احساس و سرسبزی به ما می بخشد. شما می توانید بعد از یک روز خسته کننده و با لذت بردن از زیبایی های سبز ، یک عصرای عالی را در باغ خود صرف خواندن کتاب یا استراحت کنید ، همه اینگونه دلداری هایی را برای شما به ارمغان می آورد که حتی اگر در یک اتاق مجلل و مجلل نشسته باشید ، نمی توانید پیدا کنید. اما برای داشتن آرامش و خوشبختی در باغ ، ظاهر و طراحی آن باید رضایت بخش باشد. اگر از ظاهر باغ خود راضی نیستید ، به هیچ وجه آرامش پیدا نمی کنید. طراحی باغ نقش مهمی در چشم انداز شما دارد. بنابراین طرح خود را با دقت انتخاب کنید.

قبل از انتخاب طرح برای باغ خود ، باید شکل و وضعیت حیاط خود را بفهمید. اگر چمن شما کوچک است ، نباید تعداد زیادی درخت بلند را انتخاب کنید. این فضای اضافی را افزایش می دهد ، و شما را با بخش بسیار کمتری رها می کند. گلدان های گیاه متوسط ​​با چمن زنی و مبلمان پاسیو مناسب برای باغ های کوچک گزینه مناسبی خواهد بود. با این حال ، برای باغ های بزرگ ، می توانید هر طرحی را که می خواهید انتخاب کنید. فضای مطلوب را فراهم می کند.

طراحی باغ همچنین بستگی به حاصلخیزی خاک شما از آن و آب و هوا دارد. در هر فصلی نیاز به گیاه متفاوت است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید درختی را پرورش دهید که در پاییز رشد کند ، تمام تلاش شما بیهوده خواهد بود. آب و هوای منطقه ای که شما در آن زندگی می کنید نیز نقش مهمی دارد. بهتر است قبل از قرار دادن دستان خود در خاک ، تحقیقات خاصی انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که گیاهان علاوه بر قرار گرفتن در معرض سایه ، مقدار مناسبی از نور خورشید را نیز رشد می دهند.

همچنین با توجه به افرادی که در خانه شما زندگی می کنند ، طرح و طرح را انتخاب کنید. اگر خانه شما کودک است ، موضوعی را انتخاب کنید که به نظر او زیبا و جذاب باشد ، مانند ارائه یک زمین بازی. به این ترتیب آنها وقت خود را در بیرون از خانه می گذرانند ، به جای اینکه فقط جلوی تلویزیون بنشینند ، برخی از فعالیت های فضای باز را انجام دهند. اگر مجرد هستید ، هر طرحی را انتخاب کنید که جذاب باشد.

نکته دیگر ، تا زمانی که مجبور به گذراندن وقت در آنجا شوید ، باغ خود را جذاب جلوه دهید. پارک مکانی عالی برای ورزش در صبح است. نه تنها حرکت کافی در آنجا نخواهید داشت بلکه هوای تازه صبحگاهی را استنشاق می کنید ، که برای سلامتی شما مفید است ، همچنین پیاده روی روی پره های چمن برای مغز و بدن بسیار مناسب است. پزشکان نیز آن را پیشنهاد می کنند.

شما می توانید با اضافه کردن چراغ های باغ ، جلوه ای لوکس به باغ خود اضافه کنید. می توانید از چراغهای خورشیدی یا روشنایی LED در فضای باز استفاده کنید. نه تنها باغ شما زیبا به نظر می رسد بلکه برای مهمانی های فضای باز نیز مناسب خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا