نحوه انتخاب نام مناسب برای وبلاگ سرگرمی خود

[ad_1]

کسب درآمد

بسیاری از بازاریابان اینترنتی هنگام انتخاب نام دامنه برای وبلاگ خود اشتباه می کنند. گرچه این یک اشتباه رایج است ، اما انتخاب نام برای وبلاگ شما قسمت ساده ای است. تمام آنچه برای انتخاب یک نام دامنه عالی برای وبلاگ خود باید انجام دهید این است که کلمات کلیدی خود را در این نام وارد کنید.

مثلا؛ اگر وبلاگ شما کاملاً شایعه است ، پس باید نامی به این شکل انتخاب کنید: letgossip یا هر کلمه کلیدی دیگری که روی آن باشد. اگر این کار را برای سرگرمی انجام می دهید ، لازم نیست نگران هیچ چیز موتور جستجو باشید.

با این حال ، اگر به دنبال کسب درآمد با وبلاگ خود هستید ، باید آن را دوستانه SEO کنید و باید بطور منظم وبلاگ نویسی کنید. دانستن کلمات کلیدی و استفاده صحیح از آنها باعث افزایش رتبه وبلاگ های شما می شود.

از کلمات کلیدی شما باید در عنوان پست های وبلاگ خود استفاده کنید ، و در متن پست های خود ، مدت زمان توصیه شده برای جلوگیری از مجازات شدن برای استخدام کلمات کلیدی. ایجاد پست های وبلاگ خود بهینه سازی SEO راهی بسیار م effectiveثر برای هدایت ترافیک هدفمند به وبلاگ شما است.

راز ایجاد یک وبلاگ موفق این است که مطمئن شوید کل پست های وبلاگ شما دارای کلمات کلیدی هستند. ایجاد پست های غنی از کلمات کلیدی به وبلاگ شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. هر زمان کسی کلمه کلیدی مرتبط با وبلاگ یا موضوع شما را وارد کند ، به احتمال زیاد وبلاگ شما در نتایج جستجو ظاهر می شود.

استفاده منظم از Ping در وبلاگ شما این امکان را می دهد تا محتوای جدید وبلاگ شما توسط موتورهای جستجو نمایه شود. وقتی افراد عبارات جستجو مربوط به وبلاگ شما را تایپ می کنند ، اگر کار خوبی با سئو سایت انجام دهید ، وبلاگ شما در نتایج جستجو ظاهر می شود.

اگر بدانید که چه کاری انجام می دهید ، وبلاگ نویسی دشوار نیست ، مطمئناً وقتی تازه کار خود را شروع می کنید ، کار دشواری خواهد بود ، اما با گذشت زمان بهتر می شود. پشتکار همه آن چیزی است که شما برای رسیدن به اهداف خود به صورت آنلاین نیاز دارید ، وبلاگ نویسی درباره مواردی که دوست دارید یا درباره آنها می دانید تجربه وبلاگ نویسی شما را به یک انفجار تبدیل می کند.

به عنوان یک وبلاگ نویس ، به من اعتماد کنید ، من می دانم در مورد چه چیزی صحبت می کنم. همانطور که از نام وب سایت من پیداست ، در مورد بازاریابی اینترنتی حدود یک یا دو بلوک بوده ام. وقتی تازه کارم را شروع کردم نمی دانستم که می خواهم در این زمینه بازاریابی اینترنتی متخصص شوم زیرا همه چیز بسیار دشوار به نظر می رسید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا