نحوه ایجاد جعبه منبع

[ad_1]

اطلاعات بازاریابی آنلاین. اکثریت قریب به اتفاق افرادی که در اینترنت جستجو می کنند اطلاعات را جستجو می کنند و لزوماً برای خرید جستجو نمی کنند. بنابراین اطلاعات نام بازی است. تقریباً مسلم است که کاربران اینترنت که به نوعی اطلاعاتی را جستجو می کنند به موتور جستجوی خود مراجعه کرده و آنها را به وب سایت های مناسب هدایت می کنند تا بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورند.

یکی از موضوعات اصلی برای بازاریابان اینترنتی این است که چگونه به جای شخص دیگری راهی پیدا کنید که این مسافران را به سمت وب سایت ما سوق دهد. استفاده از مقالات به روشی عالی برای جلب توجه سایتهای ما از طریق موتورهای جستجو تبدیل شده است. این مقالات نباید برای ترویج محصولات و غیره مورد استفاده قرار گیرند بلکه برای ارائه اطلاعات باکیفیت در مورد موضوعی که خواننده را ترغیب به کلیک روی لینک ما برای رفتن به وب سایت ما می کند. هنگامی که آنها به خوبی نوشته شده و برای خوانندگان بسیار مفید هستند این مقالات می توانند ترافیک زیادی را به صفحات وب بازاریابی خود هدایت کنند.

پیوندها در قسمت اصلی مقاله قرار نمی گیرند اما در انتها در Resource Box قرار می گیرند. این جعبه منبع حاوی یادداشت های مختصر زندگی نامه در مورد نویسنده و همچنین دعوت نامه بازدید کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر با کلیک روی لینک است. بنابراین دانستن چگونگی ایجاد یک صندوق منبع دشوار نیست. درست همانطور که خود مقاله باید چشم نواز باشد و اطلاعات باکیفیتی را ارائه دهد جعبه منبع باید با فشار دادن دکمه های مناسب علاقه خواننده را افزایش دهد. فقط یک فضای کوچک برای کار کردن وجود دارد بنابراین باید محتوای آنرا با دقت انتخاب کنید تا بتوانید کلیک کنید. بزرگترین نکته کلیک در جعبه منبع مقاله این است که هرکسی که وقت خود را برای خواندن مقاله ما انجام دهد به وضوح در مکانی مناسب خود جستجو می کند و بنابراین بازدید کننده ایده آل در وب سایت های ما باید در قاب ذهن مناسب به آنجا برسد. البته یکی از موضوعات مهم در اینجا تهیه مقاله ای بسیار باکیفیت است که به خواننده آرزو می کند اطلاعات بیشتری کسب کند. ارسال مقاله بد باعث نمی شود بازدید کننده شما روی لینک کلیک کند.

بنابراین استفاده از کلمات کلیدی برای استفاده از کلماتی مهم است که باعث می شود بازدید کننده بخواهد اطلاعات بیشتری کسب کند. استفاده از یکی از ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی موجود به یافتن کلمات ماشه برای کلیک شما کمک می کند. از تخیل خود استفاده کنید و سعی کنید خود را در موقعیت سرب قرار دهید. آنها به دنبال چه می گردند؟ چه چیزی باعث می شود آنها روی پیوند کلیک کنند؟ چگونه می توانید کنجکاوی آنها را بیشتر کنید؟ در اینجا سؤالاتی وجود دارد که ما باید در بازاریابی کلمات کلیدی به آنها پاسخ دهیم

هرگز در ناامیدی خود برای کلیک کردن بازدید کنندگان خود را گمراه نکنید. شما نمی خواهید برای دسترسی به وب سایت خود در انتظار یک چیز و پیدا کردن چیزهای کاملاً متفاوت کلیک کنید. این یک روش عالی برای منفجر کردن تنها فرصت شماست. هنگام برخورد با افراد در اینترنت صداقت و صداقت بسیار مهم است.

جعبه منبع ممکن است بخشی از مقاله شما بسیار جزئی و تقریبا بی اهمیت به نظر برسد اما بخشی که به نتیجه می رسد. شاید شما وقت و تلاش خود را صرف نوشتن مقاله صرفاً برای تفریح ​​نکرده باشید (اگرچه من خودم از این روند لذت می برم). هرگز قدرت یک صندوق منبع به خوبی ایجاد شده را دست کم نگیرید. آوردن ترافیک به وب سایت برای موفقیت آن مهم است بنابراین هر کاری که بتواند باعث ایجاد ترافیک شود ارزش تلاش دارد. دانستن چگونگی ایجاد یک صندوق مهارت حیاتی در انبار بازاریاب.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا