نحوه ایجاد خودکار یک آدرس بازاریابی جهانی

[ad_1]
بازاریابی داخلی به گونه ای طراحی شده است که برای کل مخاطبان شما جذاب باشد ، آنها را به مشتری یا اعضای لیست شما تبدیل کند و همچنین وقتی مخاطبان شما تبدیل به یک مخاطب می شوند ، آنها را خوشحال کند. برای انجام این کار ، شما باید محتوای زیادی را در هر زمان برای مخاطبان خود ایجاد ، منتشر و تبلیغ کنید. این امر مستلزم آن است که مخاطبان شما از خلاقیت داخلی کافی در ارتباط با آن برخوردار باشند. اما پس از خلق شدن ، چگونه به معنای سنتی تجارت می کنید تا کارها آسان تر شود؟ بیایید چند مثال را بررسی کنیم: خواندن شواهد مهم نیست که چه کسی محتوا را می نویسد یا ایجاد می کند ، باید در نظر گرفته شود. می توانید از نرم افزاری مانند Grammarly.com برای کمک استفاده کنید. همچنین می توانید یک متخصص را برای بررسی یک ویدیو قبل از انتشار و همچنین ویرایش آن قبل از انتشار استخدام کنید. اگر بخشی از روند شما باشد و به طور خودکار در گردش کار انجام شود ، کارآمدتر خواهد بود. بازاریابی ایمیلی حقیقت این است که شما نمی توانید هیچ نوع استراتژی بازاریابی داخلی را بدون ایجاد پاسخگوی خودکار مناسب انجام دهید. موارد زیادی برای انتخاب وجود دارد. چاپ را با دقت بخوانید تا مطمئن شوید موارد لازم مانند یادداشت های مارک تجاری ، دوبار ورود ، ارسال یک سری کامپیوتر و غیره را دارید. خود به خود می رود برخی از سازندگان ایمیل دارای نرم افزار هستند ، بنابراین ابتدا گزینه های خود را بررسی کنید. برای سهولت کار ، باید یک کانال خودکار ایجاد کنید. تبلیغات در رسانه های اجتماعی با استفاده از نرم افزاری مانند Hootsuite.com یا Buffer.com به شما کمک می کند تا تبلیغات در رسانه های اجتماعی را آسان تر کنید. می توانید وبلاگ خود را طوری تنظیم کنید که در صورت افزودن پست های جدید ، به صورت خودکار در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته شود. علاوه بر این ، می توانید آنها را در لیست خود ایمیل کنید و به شبکه های اجتماعی هدایت کنید. مدیریت گردش کار سازماندهی گردش کار شما کمک زیادی می کند. یک انتخاب خوب Trello.com یا Basecamp.com است. بسته به ویژگی ها و بودجه شما ، هر دو می توانند به شما در توسعه خط لوله مناسب برای پروژه و تیم شما کمک کنند. تحقیقات تجاری تحقیقاتی است ، اما فقط جستجوی چیزی که خواندن آن آسان و قابل استفاده باشد ، خسته کننده است. شما می توانید با استخدام یک مشاور که می تواند کار را برای شما انجام دهد ، این موضوع را نشان دهید. همچنین می توانید Google Alerts را تنظیم کنید تا مطمئن شوید نام تجاری ، صنعت یا محصول خود را می بینید. ارسال ها ، تصاویر و محتوا SEO در هر پست چند دقیقه طول می کشد. می توانید با استخدام شخصی که این کار را برای شما انجام می دهد ، آن را برطرف کنید. افرادی که به آن عادت دارند زمان کمتری را صرف می کنند و بهتر عمل می کنند
[ad_2].

Google | کامپیوتر

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا