نحوه ایجاد لیست ایمیل (در 3 مرحله)

هر کسب و کار آنلاین نیاز به ایجاد یک لیست ایمیل دارد. این چیزی است که باید هر روز روی آن کار شود. لیست ایمیل پایگاه داده ای از مشتریان احتمالی است که مایل هستند آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید اطلاعاتی در مورد محصولات یا خدمات خود برای آنها ارسال کنید.

اگر برای کسب و کار خود لیست ایمیل درست نمی کنید ، همین امروز شروع کنید. در اینجا نحوه انجام آن در 3 مرحله آسان آورده شده است.

مرحله 1. وب سایت خود را به روز کنید

برای ایجاد یک لیست ایمیل ، به یک وب سایت یا وبلاگ به عنوان مبنای تجارت آنلاین خود نیاز دارید. تعداد زیادی آموزش بصورت آنلاین وجود دارد که نحوه ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ را از ابتدا و نمایش آنلاین آن به شما نشان می دهد.

اگر می خواهید سریعتر پیش بروید ، می توانید کل پروژه ساخت وب سایت خود را به خارج از کشور برسانید. کارگران مستقلی بصورت آنلاین وجود دارند که می توانند کل مراحل ساخت وب سایت را برای شما بسازند و مدیریت کنند. می توانید آن را در وب سایت هایی مانند Elance و UpWork پیدا کنید.

2. چیزی را از آدرس ایمیل کسی دور کنید

وقتی کسی از وب سایت شما بازدید کرد ، هیچ تضمینی برای بازگشت او وجود ندارد. بنابراین شما باید آدرس ایمیل آنها را داشته باشید تا بتوانید تجارت خود را به صورت آنلاین به آنها منتقل کنید ، نه اینکه امیدوار باشید که دوباره به شما بازگردند.

استراتژی اصلی ایجاد لیست ایمیل این است که به مشتریان بالقوه خود در ازای آدرس ایمیل چیزی ارزشمند به صورت رایگان ارائه دهید. تولید این آسان است:

  • یک سند نوشتاری جدید باز کنید.

  • یک لیست منابع ، راهنمای حل مسئله ، نحوه مستند سازی ، راهنمای شروع سریع یا برخی از موارد مفید دیگر ایجاد کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که محتوا مکمل موضوع وب سایت شما باشد.

  • در صورت لزوم گرافیک یا فیلم اضافه کنید از نقاط استفاده کنید تا خواننده را درگیر کرده و دستورالعمل های گام به گام مفید را آموزش دهید.

  • آرم ، اطلاعات تماس و پیوندهای خود را به وب سایت یا وبلاگ خود اضافه کنید.

  • ذخیره در قالب PDF

این یک فایل PDF است که سپس در وب سایت شما بارگذاری می شود. هنگامی که شخصی در لیست ایمیل شما ثبت نام می کند ، می توانید پیوند را برای بارگیری برنامه رایگان از وب سایت خود برای او ارسال کنید.

3. ثبت نام برای خدمات تلفن گویا

به محض ارسال آدرس ایمیل خود در فرم ، سرویس پاسخگویی خودکار به طور خودکار ایمیل حاوی پیوندی برای بارگیری freebie ارسال می کند. می توانید از آن برای ایجاد فرم ثبت ایمیل استفاده کنید که می توانید آن را در وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.

نرم افزار پاسخگویی خودکار به شما امکان می دهد لیست خود را به راحتی رشد دهید. می توانید از آن برای جمع آوری آدرس های ایمیل ، تماس با مشتریان قدیمی ، برقراری ارتباط با مشتریان موجود و فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا