نحوه بازاریابی ویدیویی

با رشد اینترنت و فناوری ، ویدئوها به طور فزاینده ای به ابزاری قدرتمندتر برای گرفتن هدایت بیشتر و رشد تجارت شخص تبدیل شده اند.

تلویزیون | گوگل

تجاری سازی ابزارهای ویرایش ویدئو و سهولت اشتراک فیلم ها از طریق سایت های اشتراک ویدیو مانند YouTube باعث شده است که رشد صنعت ویدئو به سرعت منفجر شود.

در حال حاضر ، مهم نیست که شما یک بازاریاب وقت کوچک هستید یا یک غول شرکتی ، شما برای رشد تجارت خود سود زیادی را از طریق استفاده از ویدئوها کسب خواهید کرد.

روند بازاریابی اینترنتی همیشه در حال تحول بوده است. در آن زمان ، این بازاریابی مقاله بود. سپس دوران تبلیغات پولی PPC و PPV آغاز شد. امروز ، بازاریابی ویدیویی داریم.

بازاریابی ویدئویی چیست؟ بازاریابی ویدئویی هنر استفاده از فیلم برای بازاریابی و رونق کسب و کار شماست. این می تواند به صورت استفاده از فیلم ها برای دریافت راهنما ، ایجاد ترافیک یا فروش یک محصول ویدیویی باشد.

بازاریابی ویدئویی بسیار عالی است زیرا توانایی رشد ویروسی را دارد. بازاریابی ویروسی همانطور که در آن است به همان سرعت و به طور گسترده ای به عنوان ویروس بیولوژیکی گسترش می یابد ، اما به معنای بازاریابی. این می تواند به شما کمک کند در مدت زمان کوتاه و با هزینه کم به مخاطبان گسترده ای برسید.

مردم عاشق تماشای فیلم هستند ، خیلی بیشتر به این دلیل که شما می توانید عناصر بصری و صوتی را در خود داشته باشید که می تواند احساسات را تحریک کند و محتوا را جالب کند. کتاب های الکترونیکی بسیار دیروز هستند و در نگهداری از فیلم هایی که هر روز بهتر و بهتر می شوند ، مشکل دارند.

یوتیوب – بزرگترین سایت اشتراک ویدیو در جهان ، یکی از مفیدترین سایتهاست. ما در بخش بعدی به قدرت YouTube خواهیم پرداخت.

قدرت یوتیوب

همانطور که قبلا ذکر شد ، YouTube بزرگترین وب سایت اشتراک ویدیو در جهان است. چرا به آنها سایت های اشتراک ویدیو گفته می شود؟ دلیل این امر آنست که هرکسی که فیلم بارگذاری می کند مانند یک کانال تلویزیونی برای خودش است – شما می توانید مشترکین را به اشتراک بگذارید و افرادی که فیلم های شما را تماشا می کنند می توانند از طریق طیف گسترده ای از ابزارهای اشتراک رسانه های اجتماعی موجود ، آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

محبوبیت یوتیوب منفجر شده است و مشاغل بزرگ یا کوچک با بهره گیری از این پدیده چیزهای زیادی کسب می کنند.

YouTube به شما امکان می دهد فیلم ها را به صورت رایگان بارگذاری کنید ، و اگر فیلم های شما مطابق با استانداردهای آنها باشد ، وضعیت کارگردانی را به شما ارائه می دهند ، جایی که می توانید ویدیوهایی طولانی تر از 10 دقیقه ارسال کنید.

یک نکته خوب در مورد YouTube این است که می توانید توضیحات را در جعبه پایین ویدیوهای خود ارسال کنید. با این کار می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده و توضیحاتی در مورد فیلم های خود بنویسید.

یوتیوب همچنین دارای این مزیت اضافی است که متعلق به گوگل ، بزرگترین موتور جستجو در جهان است. به همین دلیل ، ویدئوهای YouTubes رتبه بالایی در Google دارند و شما می توانید با هدف قرار دادن کلمات کلیدی با حجم جستجوی زیاد ، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را جلب کنید و مربوط به جایگاه ویژه خود هستند.

ما پتانسیل YouTube را دیده ایم – پایگاه کاربری بسیار زیاد ، آپلود فیلم ها آسان و به اشتراک گذاری آنها نیز آسان است.

در اینجا نحوه شروع بازاریابی تجارت خود با استفاده از YouTube آورده شده است:

1) یک ویدیو با ارزش محتوای مرتبط با طاقچه خود ایجاد کنید

2) مطمئن شوید که در پایان ویدیو فراخوان وجود دارد

3) فیلم خود را در YouTube بارگذاری کنید

4) شرح زیر هر فیلم اضافه کنید

5) حتماً پیوندی به وب سایت خود داشته باشید (اهداف طراحی ترافیک)

6) فیلم های خود را با مخاطبان هدف خود به اشتراک بگذارید

به یاد داشته باشید ، یک قسمت بسیار مهم در بازاریابی ویدیویی ، م sharingلفه اشتراک گذاری است. مشترکین یا دنبال کنندگان خود را وادار کنید تا ویدیوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند تا بازدید بیشتری داشته باشند. هرچه بازدید بیشتری داشته باشید ، رتبه ویدیوی شما بالاتر می رود.

فیلم های دارای رتبه بالاتر معمولاً در لیست کانال های YouTube نمایش داده می شوند و این باعث می شود بازدید بیشتری داشته باشید.

ابزارهای اساسی برای بازاریابی ویدئویی

بیایید به دنبال چند ابزار ساده برای ایجاد فیلم برای اهداف بازاریابی باشیم. یکی از ترکیبات مورد علاقه من Microsoft Powerpoint + Camstasia است.

Microsoft Powerpoint به شما امکان می دهد از طریق اسلایدها ، انیمیشن ها و جلوه های صوتی محتوای ویدیویی ایجاد کنید. Camstasia به شما امکان می دهد ضبط صفحه را ضبط کنید ، بنابراین وقتی اسلایدهای خود را در زمان واقعی پخش می کنید ، می توانید تک تک اتفاقات را ضبط کنید.

با ترکیبی از موسیقی جالب می توانید فیلم های آموزنده قدرتمندی تهیه کنید که مشتریان شما آنها را دوست دارند.

Camstasia همچنین به شما امکان می دهد فیلم های خود را با ویژگی های اساسی مانند ویرایش صدا ، انتقال اسلاید و غیره ویرایش کنید. تولید ویدیوی ارسال شده با بارگذاری در YouTube دنبال می شود ، همه می توانند بلافاصله از طریق Camstasia انجام شوند.

نکته آخر اینکه ، قبل از شروع بارگذاری فیلم ها ، باید برای یک حساب YouTube ثبت نام کنید.

به طور خلاصه ، این ابزارها به شما کمک می کنند ویدیوهای ساده و در عین حال قدرتمندی را برای جلب بازدید و مشتری ایجاد کنید ، به شرطی که محتوای خوبی داشته باشید که بازار هدف شما از آن لذت ببرد.

فیلم ها ابزاری قدرتمند و عالی برای کمک به شما در جهت رشد تجارت آنلاین خود از جنبه های مختلف هستند.

رم در یک روز ساخته نشد ، به همین ترتیب ترافیک در یک لحظه اتفاق نمی افتد. با این حال ، اگر با پشتکار این روش های بازاریابی ویدئویی را تمرین کنید ، مطمئناً کسب و کار شما چیزهای زیادی بدست خواهد آورد.

بهترین راه برای ایجاد یک تجارت نوپا بصورت آنلاین استفاده از نیرو نه فقط در فیلم ها بلکه در بسیاری از روش های بازاریابی و همچنین بازاریابی مقاله ، سئو و تبلیغات پولی است.

پس از یافتن مواردی که برای کسب و کار شما مناسب است ، تلاش خود را تکرار و چند برابر کنید و در هر زمان به یک جریان امپراطوری تجاری قدرتمند با هزاران دنبال کننده برای خود دست پیدا نکردید.

برای شما بهترین بازاریابی ویدیویی و سفر تجاری آنلاین را آرزو می کنم!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا