نحوه بازاریابی چشم اندازهای ایده آل خود را انتخاب کنید

اولین قدم در بازاریابی شخص ، درک اوست. بدانید که نگرانی های مشترک ، ناامیدی ، درد یا فوریت آنها چیست. به آنچه آنها می خواهند و چه کسی آرزو می کنند نگاه کنید. نگاه فعلی آنها به جهان چیست؟ از چه شرایطی رنج می برند؟ آیا ترس ، خواسته ها ، ایده ها یا خیالپردازی های غیرمنطقی از آنها لذت می برد؟ سپس این سؤال مطرح می شود “از کجا می توانم این نوع اطلاعات را پیدا کنم؟”

چشم

برای یافتن پاسخ این سؤالات روشهای زیادی برای انجام تحقیقات بازار در اینترنت وجود دارد. به دنبال ابزارها و استراتژی های تحقیقاتی باشید که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه برای بازاریاب می شود. به این ابزارها و راهکارها به عنوان راه هایی برای “پنهان کردن” جاسوسی و جاسوسی اخلاقی بر روی رقبا فکر کنید. شما وارد ذهن مخاطبان خود خواهید شد و کلمات ، عبارات یا الگوهای عاطفی را که توسعه می دهد جستجو می کنید. جمع آوری این اطلاعات به شما امکان می دهد تا متناسب ترین پیام را که باعث جلب توجه نتایج ایده آل می شود ، ترسیم کنید و آنها را به سمت خود جلب کنید. در اینجا 5 استراتژی جستجوی سریع ، آسان و سریع و نحوه استفاده از آنها برای بهبود جستجوی شما آورده شده است:

1) ابزار جستجوی Google و کلید واژه – این ابزار اصلی تحقیق در بازار است ، زیرا از نظر تعداد جستجوهای انجام شده ، آنها از صدرنشینی صنعت بسیار فاصله دارند. دو روش برای استفاده از این ابزار ارزشمند وجود دارد.

اولین مورد این است که به کادر جستجوی Google بروید و شروع به تایپ کردن کلماتی کنید که مربوط به محصول یا صنعت شما باشد. همانطور که در کادر جستجو تایپ می کنید ، Google بر اساس آنچه فکر می کنید به دنبال آن هستید ، لیست نتایج جستجو بالقوه را آغاز می کند. کلمات و اصطلاحات را یادداشت کنید زیرا ممکن است برای شما بسیار ارزشمند باشد.

همچنین می توانید به google.com/sktool بروید. این یک ابزار جستجو و کلید واژه رایگان است که اطلاعاتی در مورد تعداد افرادی که در جستجوی یک کلمه کلیدی یا اصطلاح خاص در طی یک بازه زمانی از ماه هستند ، ارائه می دهد. برخی از کلمات کلیدی خود را تایپ کنید و شروع به مشاهده قدرت این ابزار خاص خواهید کرد. همچنین می توانید از این ابزار برای نوشتن دامنه وب سایت استفاده کنید و Google شما را از قوی ترین کلمات کلیدی مرتبط با این وب سایت جستجو و آگاه می کند.

اینها فقط آماری برای موتورهای جستجو است و هیچ ارتباطی با سایتهای شبکه های اجتماعی ، وبلاگها و سایر مکانهای وب که در آن مشتریان بالقوه در مقیاس هستند ، نیست. این فقط یک ابزار است.

2) جستجوی توییتر – این یکی از ابزارهای بسیار ارزشمند در اینترنت است زیرا به شما این امکان را می دهد تا در زمان واقعی آنچه را که در ذهن مردم قرار دارد مشاهده کنید و حتی در صورت تمایل به مکالمات آنها بپیوندید. این مطالب عالی را با عبارات بسیار مختصر فراهم می کند زیرا توییتر نیاز دارد که هر پست حاوی بیش از 140 نویسه باشد. این شکاف را از بین می برد و به گوشت می رسد. قابل اعتماد و متخصص http://www.search.twitter.com. کلمات را تایپ کنید یا مباحث مربوط به طاقچه خود را جستجو کنید و شروع به دیدن دکمه های احساسی داغ در این موضوع یا کلمه کنید.

3) پست های گروهی و انجمن این مکانهایی است که افراد با احساسات مشابه برای تبادل عقاید ملاقات می کنند. بهترین مکانها برای شروع گروپ های Google یا Yahoo! Groups هستند و کلمه کلیدی یا عبارت مربوط به محصول یا خدمات شما را تایپ کنید ، یا اصلی ترین مزیت محصولات شما برای ارتقاء و دیدن گروه های موجود در آنجا. به تعدادی از آنها بپیوندید و بعد از آن سرگردان شوید و به آنچه در اینجا گفته می شود گوش دهید. همچنین به افرادی که مطالب زیادی می نویسند توجه کنید. اینها افرادی برای یک دوست هستند. در حالی که می خواهید در انجمن ها ارسال کنید ، درباره آنچه پست می کنید و چه زمانی ارسال می کنید ، بسیار واضح باشید. اطمینان حاصل کنید که پست های شما هر زمان که می توانید ارزش خود را اضافه کنند.

یک احتیاط سریع: تحمل گذراندن چندین ساعت در روز در داخل برخی از این انجمن ها و گروه ها بسیار آسان است ، اما به یاد داشته باشید که هدف اصلی شما در این مرحله تحقیقات بازار است. اطمینان حاصل کنید که در پست های ارسالی به دنبال الگوهای داغ و دکمه های احساسی هستید.

4) جاسوسی آنلاین و آفلاین – شروع به جستجو در سایتهای مختلف مرور و انتشارات آنلاین و آفلاین کنید. سایت نقد و بررسی عالی www.Amazon.com. بسیاری از محصولات آنها نظرات را از خریداران تبلیغ می کنند. شما می توانید شروع به مقایسه مزایای محصولات خود و مقایسه آنها با آنچه حسابرسان درباره خریدهای خود می گویند ، مقایسه کنید. افرادی که به اندازه کافی علاقه مند به نوشتن این بررسی ها هستند ، نمونه های بسیار خوبی از بازار هدف هستند.

هنگام جستجوی مجله های تجاری ، به تبلیغاتی که در حال اجراست توجه ویژه ای داشته باشید زیرا ممکن است ایده های بسیار خوبی برای کپی کردن از آنها در اختیار شما قرار دهد. اگر فرصتی برای دنبال کردن پست برای چند ماه دارید ، تبلیغاتی را که ماه به طور مداوم اجرا می شود ، مرور کنید. این همان چیزی است که برای تبلیغ کنندگان کار می کند و ممکن است حاوی اطلاعات ارزشمندی در مورد گروه هدف شما باشد.

5) مصاحبه ها و نظرسنجی های پیشرو را انجام دهید این شاید مهمترین ابزار برای همه و شاید کمترین استفاده از بازاریاب ها باشد. هیچ وسیله تحقیق بهتر از گفتگو با یک نفر در مورد نیازها ، خواسته ها ، خواسته ها و ترس های آنها وجود ندارد. ایده این است که برای افرادی که به دنبال ارائه چه برنامه هایی هستند ، مکالمات تلفنی منظم را ترتیب دهیم. این امر شما را ملزم می کند که مهارت یادداشت برداری و گوش دادن شدید را پرورش دهید.

همانطور که سؤالات نظرسنجی را مطرح می کنید ، می توانید جواب های آنها را با دقت مطلق تکرار کنید. این به شما امکان می دهد تا اعتماد به نفس را در جایی شروع کنید که یاد بگیرید چگونه نیازهای آنها را برآورده کنید و با تکرار آنچه می گویند احساس شنیده می شوند و فکر می کنند مرحله منطقی بعدی پیروی از رهبری شماست.

شما باید حداقل 100 مورد از این نوع نظرسنجی ها را انجام دهید ، زیرا آنها نه تنها به نیازها ، خواسته ها و خواسته های مشتریان بالقوه و خواسته های آنها در مورد آنچه پیشنهاد می دهید ، بلکه به شما کمک می کنند اعتماد به نفس زیادی در مورد آنچه ارائه می دهید و چگونه می توانید در رفع نیازها به شما کمک کنند.

برخی از ابزارهای شناخته شده دیگر که باعث تقویت تحقیقات در بازار می شوند عبارتند از: Quantcast ، Alltop و Google Trends.

Quantcast یک سرویس معیار آنلاین است که رفتار آنلاین را ردیابی می کند ، فرکانس ها را در وب سایت های مختلف سازماندهی و تحلیل می کند. به سایتهایی که مخاطبان شما بازدید می کنند نگاهی بیندازید. این به شما امکان می دهد نحوه نظارت بر وب سایت ها را به طرفداران خود رصد کنید.

Alltop بیشترین بازدید از عناوین و وبلاگ های گروه شما را نشان می دهد. به سادگی کلمه کلیدی یا دسته را تایپ کنید.

Google Trends به شما امکان می دهد اصطلاحات جستجوی مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. این تاریخچه حجم جستجو و همچنین عناوین و اخبار جدید مربوط به جستجوی شما را ترسیم می کند.

در مقاله بعدی ما به چگونگی “باریک شدن قامت شما” خواهیم پرداخت تا بتوانید پتانسیل ایده آل خود را توسعه دهید. مراقب آن باشید!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا