[ad_1]
روند جستجوی صوتی: آیا تجارت شما آماده است؟
هنگامی که گوگل برنامه جستجوی آیفون آیفون را در سال 2008 راه اندازی کرد بسیار کامل نبود. با گذشت سالها فناوری که با صحبت کردن فعال می شود دقیق تر و شبیه به انسان می شود. آمار نشان می دهد که اکنون دقت انگلیسی گوگل بیش از 95٪ است.
وقتی افراد به صورت آنلاین جستجو می کنند راه حلهای فوری می خواهند.
هنگام نوشتن یک پرس و جو در نوار جستجوی سریع فقط با دستگاه خود صحبت کرده و نتایج مشابه را سریعتر بدست آورید. به طور متوسط فرد می تواند در هر دقیقه حدود 40 کلمه بنویسد و در حدود 150 کلمه در دقیقه صحبت کند.
برای تجربه جستجوی عملیاتی می توانید دستیار تلفن خود را فعال کنید (برای مثال سیری دستیار Google و Amazon Alexa). یا آن را آنلاین امتحان کنید: روی نماد میکروفون در سمت چپ نوار جستجوی Google در سمت راست ذره بین کلیک کنید.
از شما خواسته می شود اکنون صحبت کنید و خواهید دید که نتایج پس از قرار دادن سفارش شما ظاهر می شود.
جستجوی صوتی برای تجارت شما به چه معنی است؟
اگر صاحب مشاغل کوچک هستید ایده خوبی است که به فکر روشهای بهبود وب سایت خود برای جستجوی صوتی باشید.
بسیاری از مصرف کنندگان قبلاً از آن استفاده می کنند تا آنچه را که به دنبالش می گردند پیدا کنند و طبق گفته ComScore 50 درصد جستجوها تا سال 2020 به این روش انجام می شوند.
در اینجا نحوه ایجاد کار برای تجارت شما آورده شده است:
به عبارات فکر کنید نه به کلمات. وقتی چیزی را در نوار جستجو می نویسیم تمایل داریم آن را کوتاه کنیم مانند سهمیه میوه راهنمای غذای کانادا.
با این حال هنگامی که ما با یک دستگاه صحبت می کنیم از یک صدای گپ استفاده می کنیم بنابراین اینگونه است که: رژیم غذایی کانادا در روز چند وعده میوه توصیه می کند؟ قبل از بهینه سازی سایت خود کلمات کلیدی را با دم بلند که ممکن است شخصی برای یافتن محصولات یا خدمات شما جستجو کند جستجو کنید.
بمانید محلی. جستجوی صوتی در تلفن همراه سه برابر محلی است. از سایت خود با کلمات کلیدی در محتوای سایت خود استفاده کنید و صفحه Google My Business خود را فراموش نکنید.
اگر جوایز یا جوایزی دارید آنها را نیز شامل شوید – کاربران غالباً محصولات یا خدمات بهترین یا بهترین را در منطقه جستجو می کنند.
پر از اطلاعات باشید. دستیار مجازی اطلاعات را از اینترنت می کشد بنابراین می خواهید مطمئن شوید که تعداد زیادی از آن وجود دارد.
وب سایت Google My Business Yelp و سایر سایت های شخص ثالث را با مواردی مانند اطلاعات تماس خود ساعت کار مکان و لیست خود به روز کنید.
با این حال این فقط اصول اولیه است. عمیق تر بروید – آیا تجارت شما American Express را قبول می کند؟ آیا فروشگاه شما لباس های طراح محلی را می فروشد؟ آیا تجارت شما مکان مناسبی برای بچه دار شدن حیوانات خانگی یا قرار ملاقات است؟
هرچه بیشتر می توانید بپرسید سؤالات بیشتری نیز می توانید پاسخ دهید. ایجاد صفحه سؤالات متداول راهی عالی برای تهیه اطلاعات مربوط به چاپگر و بلندگو است.
سریعتر مهم است وقتی صفحه تلفن همراه شما بارگیری می شود. متوسط صفحه نتایج جستجوی گفتاری تقریباً دو برابر سرعت صفحه وب است بنابراین اگر می خواهید توجه کنید باید مرتب بمانید.
Google همچنین شامل سرعت صفحه به عنوان یک عامل رتبه بندی است بنابراین بهترین ها همیشه بهترین ها هستند. سرعت سایت خود را بررسی کنید.
این کار راحت تر و لازم خواهد بود تا مشتریان بتوانند با شما صحبت کنند. به جای این که منتظر باشید تا رقبای شما گیر بیاورند و شما را مورد ضرب و شتم قرار دهند اکنون شروع به کار روی بهبود سایت خود کنید.
[ad_2]