بازرگانی

نحوه تهیه کانال هوا برای زمستان + مراحل گام به گام را بررسی کنید

تقسیم راه هوایی برای زمستان
با یک راه هوایی تقسیم شده برای زمستان ، کف مناسب برای لذت بردن از هوای گرم و هوای داخلی به بهترین شکل ممکن. شیرهای مجاری ما به دلیل قابلیت گرمایش و خنک سازی دوگانه برای استفاده در بسیاری از سازه ها و پروژه ها با کاربردهای مختلف طراحی و ساخته شده اند.
خنک سازی و توزیع هوای سرد توسط این مدل از سیستم های تهویه مطبوع مانند کولرهای گازی انجام می شود. این در طی فرآیند گرمایش است ، بنابراین گرما از طریق سوراخ های مجرا از طریق سیم پیچ آب گرم دستگاه تولید می شود.
یکی از مهمترین اقدامات در ابتدای فصل سرما برای کاهش دمای هوا ، تنظیم حرارت مجرای هوای جداگانه شماست. در این زمینه باید توجه داشت که برای توزیع گرمایش و تهویه مطبوع در داخل خانه ، دستگاه باید آماده و کار اصولی داشته باشد. عدم تنظیم گرمایش سیستم ، اگرچه چرخه تولید گرما و گرما را قطع می کند ، اما کارایی و اثربخشی کانالهای تقسیم شده در زمستان را کاهش می دهد.

مراحل نصب کانال توزیع هوا در زمستان را مشاهده کنید.
1- سرویس و نظافت دستگاه
یکی از مهمترین گذرگاههای راه هوایی پیش از راه اندازی واشرهای وظیفه زمستانی. اولین قدم موثر در این زمینه تمیز کردن صفحه داخلی است. با توجه به اینکه دستگاه در تابستان به کار با طرفداران ادامه می دهد ، کندانسورها ، دریچه ها ، لوازم جانبی و فیلترها از سیستم ، خاک و گرد و غبار جمع می شوند.

اگر آلودگی ها تمیز نشوند ، لوله ها به تدریج مسدود می شوند و باعث ایجاد و توزیع هوای گرم در محیط می شوند.

برای ترمیم کانال شکاف در وهله اول ، دستگاه باید باز و قطع شود. سپس ، پس از اطمینان از حذف شیر ، قسمتهای پودر سیستم تمیز و ضد عفونی می شوند. پاک کننده ها می توانند تمام آلودگی های جذب شده روی سطح مجاری و فیلترها را از بین ببرند.
2- دریچه ها و اتصالات ورودی و خروجی آبگرم
شیرهای ورودی و خروجی آبگرم را می توان با مراحل دیگر باز کرد تنظیم گرمایش کانال تقسیم هوا محاسبه شده در زمستان. در بسیاری از ساختمانهای آپارتمانی ، گرمایش و آبگرم لازم توسط سیستم گرمایش مرکزی ، مانند خانه متحرک تأمین می شود.
برای توزیع هوای گرم در فضا ، بهتر است دریچه های ورودی خصوصی و ورودی آبگرم را به سیم پیچ آبگرم سیستم باز کنید. اگر گرمایش اطراف از طریق پکیج شوفاژ دیواری انجام می شود ، باید قسمت گرم کننده پک را فعال کنید تا دستگاه را گرم کنید. باز کردن شیرهای آبگرم و اتصالات تخلیه دو مرحله مهم برای شروع گرم کردن دستگاه است.

نحوه تهیه کانال هوا برای زمستان.
تغییر حالت داکت اسپلیت از خنک کننده به گرمایش یکی از مهمترین مراحل پیکربندی و اعمال تنظیمات گرمایش برای سیستم شماست. برای انجام این کار ، تنظیمات MODE دستگاه باید به درستی و به درستی انجام شود. می توانید تنظیمات دستگاه را از طریق کنترل از راه دور و ترموستات انجام دهید. در نتیجه ، در مرحله اول ، حالت سیستم باید روی حالت HEAT تنظیم شود.
پس از این فرآیند ، دمای مورد نیاز با توجه به نوع دمای محیط مورد نیاز تعیین و تنظیم می شود. در این رابطه باید توجه داشت که محدوده استاندارد گرم شدن راه هوایی در زمستان 18 تا 25 درجه است. با تنظیم دستگاه در محدوده مشخص شده ، هوای گرم و تهویه شده می تواند به راحتی در داخل توزیع شود.لازم به ذکر است که بسته به نوع و مدل کانال ، کنترل از راه دور دستگاه متفاوت و متفاوت است. برای اعمال تنظیمات دمای کانال ، ابتدا به قسمت Adjust Temperature بروید و دمای مورد نظر را با توجه به نیاز دمای اتاق تنظیم کنید.
برای رسیدن به دمای لازم توصیه می شود از 18 درجه شروع کنید و دما را به تدریج افزایش دهید. می توان بدون نیاز به گذراندن یک راه هوایی تقسیم شده در زمستان در کوتاهترین زمان ممکن ، به فرآیند تیتراسیون وارد شد.

ناگفته نماند که قرارگیری صفحه و واحد دستگاه در افزایش راندمان گرمایش و کارایی سیستم بسیار مثر است. در نتیجه ، فضای اختصاص یافته باید فضای کافی برای گردش هوا و جریان داشته باشد.

گرمایش و توزیع هوای گرم در سیستم های توزیع کانال با استفاده از یک سیم پیچ آب گرم انجام می شود. باید جریان هوای کافی در این قسمت وجود داشته باشد تا از یخ زدگی و آسیب رسیدن به سیم پیچ دستگاه جلوگیری کند. همچنین بسته نشدن خروجی دستگاه در فضاهای مختلف یکی از م componentsلفه های مهم در این زمینه است.
با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

آبنما :
https://tasisat.com/adjust-duct-split-for-winter-2/
تاریخ انتشار :
2021-05-06 10:00:49.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا