نحوه جستجوی شماره تلفن همراه در کانادا

[ad_1]

Google | موبایل

یافتن شماره تلفن کسی دشوار است ، اما وقتی بیشتر ردیاب های تلفن همراه و سایر ترفندهای تلفن همراه فقط ایالات متحده را پوشش می دهد ، کانادایی ها سخت تر می شوند.

قوانین ایالات متحده در مورد تنظیم تلفن همراه و پایگاه داده های جستجوی تلفن های همراه که به هر کسی امکان می دهد شماره تلفن همراه را پیدا کند تفاوت زیادی دارد. اما این بدان معنا نیست که در کانادا نیز امکان پذیر نیست.

از آنجا که شهروندان ایالات متحده شماره تلفن های خود را در هر مورد قرار می دهند ، ایجاد یک پایگاه داده بزرگ آسان است – حتی فراتر از آن که از جستجوی معمول سوابق عمومی فراتر می رود. متخصصان بازاریابی می گویند ، کانادایی ها کمتر احتمال دارند شماره های خود را در فرم های موجود در بازار یا اینترنت قرار دهند. این واقعیت حاوی دایرکتوری های تلفن همراه زیادی است که فقط در ایالات متحده ذخیره می شوند و در آنجا می توانند به راحتی به میلیون ها شماره تلفن دسترسی داشته باشند. در آن طرف مرز ، فقط چند مکان وجود دارد که یک فهرست موبایل کانادا ایجاد کرده اند.

موارد مثبت و منفی در این مورد وجود دارد: دایرکتوری های تلفن همراه در کانادا شانس کمتری برای یافتن شماره دارند ، اما اطلاعات به احتمال زیاد صحیح است. دلیل این امر این است که برخلاف ساکنان ایالات متحده ، کانادایی ها کمتر تمایل به رمزگذاری اطلاعات نادرست در نظرسنجی های مراکز خرید و فرم های آنلاین دارند.

مزیت دیگر این است که رقابت برای شرکت هایی که به شما امکان جستجوی شماره تلفن های همراه در کانادا را می دهند تنها حاشیه ای است. بنابراین یافتن یک سرویس مناسب و معقول بسیار آسان تر از جستجوی کلاهبرداری و هرزنامه های حاکم بر بازار ایالات متحده است.

اگر می خواهید شماره تلفن همراه خود را در کانادا جستجو کنید ، سعی کنید از رسانه های اجتماعی یا Google برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد شخص استفاده کنید. ممکن است به MySpace یا نمایه فیس بوک آنها برخورد کنید و بتوانید مستقیماً به آنها پیام دهید. بعضی اوقات افراد برای تبلیغات شغلی نیز شماره های خود را روی رزومه قرار می دهند. هر دو ممکن است در نتیجه جستجوی Google ظاهر شوند. اگرچه بعید است که آنها اطلاعات خصوصی شخصی را از این طریق پیدا کنند ، اما تلاش برای آن ضرری ندارد.

مطمئن ترین راه برای یافتن شماره تلفن همراه کانادایی استفاده از فهرست خصوصی است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا