نحوه خرید بلیط لاتاری

[ad_1]

جای تعجب نیست که مردم هنوز حتی در مواقع دشوار مالی می خواهند بلیط لاتاری بخرند. معمولاً با کمترین هزینه ورود ، افراد می توانند جوایز بزرگی کسب کنند که می تواند به مردم این فرصت را بدهد که کارهایی را انجام دهند که همیشه در رویای خود بوده اند. اگرچه شانس برنده شدن برنده تمام پولها معمولاً بسیار ناچیز است ، اما معمولاً پاداش های بسیار کمتری برای انتخاب وجود دارد ، و شما هرگز نمی دانید – همیشه ممکن است روز خوش شانس شما باشد!

بیشتر کشورها قرعه کشی ملی خود را دارند و صندوق های جوایز و روش های ثبت نام بسیار متفاوت خواهد بود. دو بزرگترین بازی قرعه کشی وجود دارد که می توانید در ایالات متحده بازی کنید. آرسنال و میلیون ها مگا. با توجه به وسعت زیاد ایالات متحده و تعداد مشترکین ، جوایز می تواند به 100 میلیون دلار برسد. اما اگر در کشورهای صحیح و یا حتی در همان کشور نباشید ، چگونه می توانید در این قرعه کشی شرکت کنید؟ با خرید بلیت بخت آزمایی بصورت آنلاین. اما در ابتدا ، اجازه دهید دو مورد از محبوب ترین بازی های قرعه کشی ایالات متحده را مرور کنیم.

آرسنال یکی از قرعه کشی های بزرگ است. اگر در هر سی ایالت زیر زندگی می کنید می توانید بلیط قرعه کشی را خریداری کنید: آریزونا ، کلرادو ، کانکتیکات ، دی سی (ناحیه کلمبیا) ، فلوریدا ، دلاور ، آیداهو ، هوسر (ایندیانا) ، آیووا ، کانزاس ، کنتاکی ، لوئیزیانا ، ماین ، مینه سوتا ، میسوری ، مونتانا ، نبراسکا ، نیوهمشایر ، نیومکزیکو ، داکوتای شمالی ، کارولینای شمالی ، اوکلاهما ، اورگان ، پنسیلوانیا ، رود آیلند ، کارولینای جنوبی ، تنسی ، جزایر ویرجین ایالات متحده ، ورمونت ، ویسکانسین ، ویرجینیا غربی. پاوربال 20 میلیون دلار جایزه پایه دارد.

Mega Millions یک قرعه کشی بزرگ دیگر است که در 12 ایالت ایالات متحده آمریکا بازی می شود و بیشترین بازیکن را دارد. اگر در کالیفرنیا ، جورجیا ، ایلینویز ، مریلند ، ماساچوست ، میشیگان ، نیوجرسی ، نیویورک ، اوهایو ، تگزاس ، ویرجینیا و واشنگتن زندگی می کنید ، می توانید این بازی را انجام دهید. Mega Millions بزرگترین جایزه جهان تاکنون را تولید کرد و در مارس 2007 موفق به کسب 390 میلیون دلار شد ، که بین دارندگان بلیط تقسیم شده است.

اگر در آن ایالت ها واقع شوید ، بازی های قرعه کشی دیگری نیز در کنار Mega Millions و Powerball برگزار می شوند ، مانند فلوریدا لوتو ، میشیگان لوتو و کالیفرنیا لوتو.

اگر می خواهید یک بلیط قرعه کشی برای Powerball ، Mega Million یا تقریبا هر بازی بزرگ دیگر قرعه کشی خریداری کنید ، به اینترنت بروید. وب سایتهای شناخته شده ای وجود دارند که بلیط های بخت آزمایی را به فروش می رسانند – ممکن است از نظر شرایط و شرایط متفاوت باشند (قبل از خرید چک کنید) اما به طور کلی بیشتر شما بلیط را برای خود خریداری می کنید و در صورت برنده شدن این جایزه بلیط را برای شما ارسال می کنیم.

بسیاری از فروشندگان بلیط آنلاین نیاز به ثبت نام دارند ، پس باید بلیط را خریداری کنید. آنها سپس می روند و بلیط را برای شما از یک منبع قابل اعتماد خریداری می کنند و بلیط را در یک مکان امن نگه می دارند و در صورت برنده شدن ، ایمیل دریافت خواهید کرد. برای مطابقت با شماره های برنده نیز می توانید صفحات وب قرعه کشی رسمی را بررسی کنید. در صورت برنده شدن ، ممکن است بلیط برای جمع آوری به مشتری ارسال شود ، یا می توانید شرکت را برای جمع آوری سود و سپس انتقال آنها به حساب بانکی خود مجاز کنید. برخی وب سایت ها به طور خودکار جوایز کمتری را که کسب می کنید دریافت می کنند و آنها را با آنها به حساب خود باز می گردانید. ممکن است لازم باشد هویت خود را تأیید کنید و فرمهای مالیاتی مناسب را به دلایل امنیتی پر کنید. به یاد داشته باشید که برخی از قرعه کشی دوست دارند به صورت حضوری ظاهر شوند تا جوایز بزرگ مانند جوایز را جمع کنند.

بنابراین با جادوی اینترنت ، اکنون می توانید تقریباً در هر قرعه کشی که می خواهید از سراسر جهان ، از خانه خود بازی کنید. به یاد داشته باشید که قبل از خرید بلیت بخت آزمایی بصورت آنلاین شرایط و ضوابط را بخوانید ، پس تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب شماره های برنده است! موفق باشید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا