نحوه ساختن یک فروشگاه موفق آمازون

امروزه با کمک چند کلیک ماوس می توانید چیزهایی را خریداری کنید. خرید آنلاین همه چیز را برای ما راحت تر کرده است. در پشت تجربه خرید سرگرم کننده ، تعدادی سایت تجارت الکترونیکی وجود دارد. به عبارت ساده ، هزاران محصول را زیر یک سقف می گیرید و می توانید آنها را با نام سایت های تجارت الکترونیکی نیز خریداری کنید.

فروشگاه

این روش های نوین کسب و کار جنبه های مختلف چشمگیر بازاریابی اینترنتی را مورد بررسی قرار داده اند. اما هنگام تهیه چنین سایتی ، باید واقعاً به نیازهای مصرف کننده توجه کنید. فروشگاه اینترنتی آمازون یک بستر جامع تجارت الکترونیک است که نه تنها به نیازهای مشتری اهمیت می دهد بلکه انعطاف پذیری کلی فرآیند را نیز حفظ می کند. این کمک می کند تا یک فروشگاه آنلاین سودآور را ایجاد و کار کنید. این یک نام قابل اعتماد در توسعه وب سایت تجارت الکترونیک است.

بیایید نگاهی به برخی از ویژگی های قابل توجه فروشگاه اینترنتی آمازون بیندازیم

  • زیرساخت های فنی واقعاً قوی است
  • این شامل قالب های فنی طراحی شده و قابل تنظیم است
  • سایت های بهبود یافته موتور جستجو بدون توجه به موتور جستجوی مورد استفاده ، سهولت در جهت یابی را به شما ارائه می دهند.
  • محرمانه بودن مشتری با کمک گواهی SSL حفظ می شود.

در صورت استفاده صحیح از طراحی فروشگاه آمازون ، کلیه امکانات فوق می تواند به راحتی در دسترس باشد. در اینجا چند مرحله وجود دارد که به شما امکان می دهد فروشگاه آنلاین آمازون را به روشی مطمئن و خلاقانه طراحی کنید که قطعاً ترافیک عظیمی را به خود جلب می کند.

  1. در مرحله اول ، صاحبان فروشگاه باید تصمیم بگیرند که آیا آنها فقط می خواهند محصولات خود را از بازار آمازون بفروشند. پلتفرم طراحی فروشگاه آمازون هر دو فرآیند را امکان پذیر می کند. فروشندگانی که تصمیم می گیرند در این دو کانال اقامت داشته باشند ، هزینه معامله نسبتاً کمتری دارند. اما اضافه کردن محصولات می تواند برای کسانی که تصمیم به ماندن در هر دو کانال دارند کمی سخت باشد. هنگام تصمیم گیری ، فروشندگان باید بر روی دکمه “شروع کار” کلیک کنند.
  2. در مرحله بعد فروشندگان باید در آمازون ثبت نام کنند و یک حساب کاربری جدید ایجاد کنند. به همین دلیل یک آدرس ایمیل معتبر لازم است. پس از آن فروشگاه اینترنتی از نام و رمز ورود فروشنده سؤال می کند. پس از ایجاد رمز عبور ، فروشگاه آنلاین اطلاعات بیشتری را درخواست می کند. برای اهداف تأیید ، آمازون با شماره مشخص شده با فروشنده تماس خواهد گرفت. کاربران پس از پذیرش شرایط و ضوابط ، باید روی دکمه “ثبت نام کامل” کلیک کنند.
  3. کاربران از طریق فروشنده اصلی آمازون ، کاربران می توانند فروشگاه اینترنتی جدید خود را مدیریت کنند. قبل از ارسال محصولات ، فروشنده باید آرم فروشگاه ، تصاویر محصول ، توضیحات ، کدهای UPC و غیره را انتخاب کند.
  4. برای هر محصولی که به فروشگاه وب آمازون اضافه شده است ، فروشندگان باید صاحب UPC باشند حتی اگر فقط با نام محصول شروع شوند. آنها همچنین می توانند ASIN (شناسه استاندارد آمازون) را ارائه دهند. پس از آن فروشندگان به توضیحات محصول مانند شرط (باید جدید باشند) ، قیمت ، مقدار و غیره نیاز دارند.
  5. در مرحله بعد ، فروشندگان برای ساماندهی جستجو ، نیاز به تهیه کالای کالایی دارند. فروشندگان همچنین می توانند با کلیک روی دکمه Gold New ، دسته های جدیدی ایجاد کنند.
  6. برای کمک به کاربران در انجام سریع و آسان کار خود ، فروشگاه وب آمازون تعدادی از ویژگی ها و طرح های اساسی را ارائه می دهد. اگرچه گزینه ها محدود هستند ، کاربران می توانند ظاهر خود را به صورت دلخواه تنظیم کنند.
  7. با توجه به URL طولانی و دشوار ، فروشندگان تصمیم می گیرند از دامنه خود استفاده کنند. در مرکز فروشنده پیوندی تحت دکمه “شروع” وجود دارد که فروشندگان می توانند URL فروشگاه خود را سفارشی کنند. ثبت دامنه شما برای این کار لازم است.
  8. در آخر وقت آن است که فروشگاه خود را ارسال کرده و محصولات خود را بفروشید. هر گزینه ای که انتخاب کنید ، اولین قدم به آن بستگی دارد ، محصولات شما در فروشگاه شخصی شما یا در فروشگاه شما و بازار آمازون نمایش داده می شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا