نحوه شروع یک تجارت اینترنتی – مبانی تحقیق در مورد کلید واژه قسمت 2

[ad_1]

مقاله قبلی من برخی از اصول اساسی تحقیق در مورد کلید واژه را در بر داشت. با این حال ، اگر واقعاً می خواهید برخی رازهای مربوط به نحوه شروع یک تجارت آنلاین را بدانید ، در ادامه بخوانید. اگر مقاله اول من را نخوانده اید ، من شما را تشویق می كنم كه این استراتژی را دنبال كنید.

در اینجا دو روش برای جستجوی کلمات کلیدی وجود دارد که به شما کمک می کند تا شما را از رقابت جدا کنید.

از سؤالات به عنوان کلمات کلیدی استفاده کنید. هنگام انجام تحقیقات خود ، مشکلات یا سؤالاتی را که جستجوگرهای وب ممکن است برای حل مشکل در نظر بگیرند در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اجازه دهید بخش خاصی از موقعیت “جستجوی وکالت” را بررسی کنیم.

توجه: از آنجا که من یک متخصص نیستم که از آن استفاده می کنم و نسبت به دیگران در مورد آنها عادلانه هستم ، عبارات کلمات کلیدی را فاش نمی کنم. اما اعداد نتیجه واقعی تحقیقات من هستند.

این یک موقعیت بسیار رقابتی است و ممکن است به نظر رسیدن سطح تلاش آن بسیار دشوار باشد. با روش های استاندارد ، شما می توانید یک کلمه کلیدی را پیدا کنید که شانس بسیار خوبی برای موفقیت در این زمینه به شما می دهد.

“وکلای WXYZ WXYZ” تقریباً 3000 جستجو در ماه دارد ، اما فقط 34000 نتیجه آنلاین است. این را با “وکلای XYZ” مقایسه کنید که فقط 3 برابر تعداد جستجوها در 9000 اما 10 برابر میزان رقابت در 334،000 است. “وكلا WXYZ WXYZ” انتخاب بسیار خوبی در این زمینه خواهد بود.

اما اکنون بیایید از یک سؤال برای حل یک مشکل استفاده کنیم ، به عنوان مثال “چگونه می توان xxx xx x xxx”. این عبارت اگرچه او 5 برابر کمتر از جستجوها پس از “WXYZ WXYZ وکلای” ، با نرخ 600 در هر ماه ، و دارای یک رقابت 340 بار کمتر ، فقط در 92! بر اساس این داده ها و با کمی تلاش ، شما می توانید به طور متوسط ​​20 بازدید کننده به سایت خود داشته باشید که هر روز یک مشکل خاص را هدف قرار می دهید.

از این روش برای وضعیت خود استفاده کنید ، در مورد مشکلات و چگونگی تدوین سؤالات فکر کنید. از آن به عنوان کلمات کلیدی استفاده کنید و جستجوی استاندارد را انجام دهید.

با استفاده از کلمات نادرست جستجو کنید. بله ، این یک واقعیت واقعی است که همه نمی توانند کاملاً هجی کنند ، در حقیقت تعداد بسیار کمی از مردم می توانند. نتیجه این است که موتورهای جستجو این کلمات را درست مانند هر کلمه دیگر طبقه بندی می کنند در حالی که بیشتر بازاریابان اینترنتی سعی می کنند همه چیز را در سایت خود بی نقص جلوه دهند.

نتیجه فرصتهای زیادی است که در انتظار کسی برای انجام تحقیق و کار است. به عنوان مثال ، یک عبارت بسیار رایج در زمینه “مالی” یک فرصت عالی خواهد بود.

درست هجی ، بیش از 100000 جستجو در هر ماه و 15 میلیون نتیجه انجام شده است. اما فقط یکی از این کلمات اشتباه شده است و الماس در خشن ، بیش از 7000 جستجو در ماه و فقط 25،000 نتیجه ظاهر می شود.

استفاده از این دو روش می تواند تفاوت زیادی در تلاش های بازاریابی شما ایجاد کند. دانستن نحوه استفاده از این عبارات کلمات کلیدی در مبارزات انتخاباتی شما ، در آینده موضوع مقاله خواهد بود ، بنابراین با ما همراه باشید و موفق باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا