نحوه شروع یک تجارت بدون هیچ تجربه ای

[ad_1]

یک باور مشترک این است که برای شروع یک تجارت به تجربه ، تخصص و دانش زیادی نیاز دارید. برعکس درست است در حالی که به مدرسه رفتن و یادگیری ترفندهای تجاری کمک می کند ، لزوماً به معنای این نیست که نمی توانید یک شغل را شروع کنید زیرا مدرک ندارید. موارد مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که شما باید تحقیق کنید ، سؤالات درست بپرسید و بهترین توصیه ای را که می توانید انجام دهید دریافت کنید.

سوالات مناسب برای پرسیدن چیست؟ در اینجا ده سؤال وجود دارد که برای شروع کار از شما می پرسند. مطمئناً پیشرفت های شما وجود خواهد داشت ، اما حداقل شما باید کاری را برای شروع آن انجام دهید. اول ، شما باید از خود بپرسید ، چگونه تجارت را بدون تجربه شروع می کنید؟ در مرحله بعد ، برای شروع کار چه کارهایی باید انجام دهید؟ سؤال سوم ، برای شروع کار ، چه موضوعات حقوقی را باید بدانید؟ چهارم ، شما می خواهید در مورد مخاطب هدف خود بدانید؟

حرکت به جلو ، پنج ، چگونه خود را متعهد به حل بازار می کنید ، نه فقط یک ایده کوچک؟ شماره ششم ، چگونه صنعت خود را عاقلانه انتخاب می کنید؟ هفت نفر می پرسند چگونه می توان اعتبار خیابان را ایجاد کرد (آن هم چیست)؟ هشت منابع رایگان که می توانید به آنها اعتماد کنید چیست؟ نه وقتی است که شما می دانید که نیاز به کمک خارجی دارید؟ نکته آخر ، شماره ده این است که چگونه نقاط قوت خود را در محل کار قرار می دهید؟ در زیر این سوالات را با جزئیات توضیح می دهم.

چگونه یک تجارت بدون تجربه شروع کنیم؟

به آنچه در مورد تجارت می دانید فکر کنید. از تجربه خود به عنوان راهنما استفاده کنید. شاید مواردی وجود داشته باشد که دیدید یا متوجه شدید که اینها جزء وظایف روزانه شما نیستند که بتوانید برای تجارت خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، آیا تا به حال شنیده اید که دیگران هنگام کار در دفتر چه می گویند؟ این که آیا شما به همکاران یا سرپرستان صحبت می کنید که در محل کار صحبت می کنند ، گوش می کنید ، احتمالاً جزئیات مربوط به انجام کارهایی که انتخاب کرده اید وجود دارد.

ممکن است شما با برخی از چیزهایی که در مورد کار تجارت آموخته اید آشنا نیستید. شما ممکن است شکایات مربوط به خطای محل کار را شنیده باشید – چیزی که ممکن است برای شما راه حلی داشته باشد. یا شاید شما هم شنیده اید که کسی بگوید ، “امیدوارم این کار به این روش انجام شود”؛ اگرچه آنها می توانستند این کار را “از راه خود” انجام دهند ، اما ممکن است به آنها گفته شود که اجازه انجام این کار را نداده اند.

برای شروع کار چه کارهایی باید انجام دهید؟

تحقیقات مهمترین کاری است که باید انجام شود. ابتدا سؤالات درست بپرسید. این همه بخشی از روند تحقیق است. اگر نمی دانید چه سؤالاتی را باید بپرسید می توانید سؤالاتی را جستجو کنید که نیاز به پاسخ دارند. درست است که در گوگل یا بینگ جستجو کنید و به سرعت در حال جستجو برای سؤالات مهم برای شروع کار باشید.

منابع زیادی در اینترنت یا کتابخانه محلی شما وجود دارد که می توانید برای شروع کار از آنها استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که منابع شما معتبر هستند. اگر در حال خواندن مقاله هستید و احساس می کنید که اطلاعات کاملاً شرم آور است ، می توانید سریع نتیجه بگیرید که ممکن است منبع مناسبی برای استفاده نباشد.

هنگام خواندن مقاله ، نقاط مختلفی را که به آنها اشاره می شود ، یادداشت کنید. همه چیز واضح است و به خوبی درک شده است ، اما هرچه شما نمی فهمید ، این نکته را در نظر بگیرید و تحقیقات بیشتری در مورد آن انجام دهید. ببینید آیا آنچه که نوشته شده است در جای دیگر نیز گفته شده است. بعضی اوقات ، ممکن است معدود افرادی باشید که می گویند همین موارد مشابه یا مشابه می تواند به شما نشان دهد که اطلاعات ممکن است چیزی باشد که شایسته توجه است.

نکته دیگری که شما نیاز به شروع آن دارید ارائه مشاوره حقوقی است. هرگز فرض نکنید که آنچه شما در محیط کار خود آموخته اید یا آنچه فکر می کنید اشکالی ندارد قانونی است. با پای راست شروع کنید و طبق قانون کار خود را انجام دهید. شما می خواهید از شخصی که کاری غیرقانونی انجام داده است بپرهیزید و اکنون به این ترتیب شهرت جهانی در سراسر جهان دارد.

برای شروع کار باید چه موارد حقوقی را بدانید؟

غیرممکن است که همه چیز راجع به قانون بدانید. اگر مشاوره رایگان ارائه می دهند با یک وکیل صحبت کنید و از آنها بپرسید که باید چه چیزی را بدانید. اخلاق در اینجا نیز نقش دارد. بسیاری از مناطق خاکستری در اخلاق رواج دارد. به عنوان مثال ، اگر به او قول داده باشید كه در یك تاریخ معین محموله را صادر كند ، حتی اگر از قبل بدانید كه امكان غیر قابل عبور وجود دارد؟ من قبلاً قول داده بودم ، اما می دانید که ممکن است این اتفاق نیفتد.

اگر می گویید کاری انجام خواهید داد ، باید این کار را انجام دهید. این خط آخر است. به مشتریان خود در زمان مناسب محصولات با کیفیت را ارائه دهید. همیشه عجله به کار نکشید. بعضی اوقات لحظاتی وجود دارد که باید عجله کنید ، اما در صورت لزوم اجازه ندهید که این اتفاق بیفتد. در بیشتر مواقع ، تنها زمانی که شما نیاز به عجله دارید وقتی مشتری درخواست می کند.

می خواهید در مورد مخاطب هدف خود بدانید؟

علایق آنها چیست؟ برخی از تحقیقات را انجام داده و اطمینان حاصل کنید که علایق معمولی یا عمومی برای مخاطبان هدف شما وجود دارد. اگر از قبل آنها را می شناسید یا علایق آنها را می شناسید ، جلوتر از بازی هستید. البته از آنجا که شما در زمینه خود متخصص هستید و یا باید باشید ، از قبل درباره علایق آنها چیزهای زیادی می دانید.

برای دیدن منافع آنها می توانید برخی تحقیقات رسانه های اجتماعی انجام دهید. فیس بوک دارای گروه ها و همچنین توییتر است. گروهی را که مربوط به قد و قامت شماست پیدا کنید و مشاهده کنید تا ببینید مردم درباره چه چیزی صحبت می کنند. از این به عنوان مشاوره در مورد انواع محصولات یا خدمات مورد استفاده در بازار نیز استفاده کنید.

بهترین توصیه برای استفاده از گروه های رسانه های اجتماعی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان مورد نظر شما ، پیوستن به هیچ گروه و ارسال در آنجا برای پرسیدن انواع سؤالات نیست. به عنوان مثال ، شما نمی خواهید به گروه بپیوندید و سپس از همه بخواهید که درباره بازی یا ابزار مورد علاقه خود نظر خود را اعلام کنند. فقط ابتدا تماشا کنید ، سپس به عنوان دوست خود وارد گفتگو شوید. ابتدا با مردم آشنا شوید ، سپس از اینجا و آنجا سؤال کنید. همه چیز در مورد صبر.

چگونه می توانید به یک راه حل بازار ، نه فقط یک ایده کوچک ، پایبند باشید؟

قبل از اینکه فکر کنید باید ببینید که آیا این کار می کند یا نه ، باید از خودتان سؤالات مشخص بپرسید. مشکلات بازار هدف چیست؟ پس از شناسایی مشکل می توانید راه حل ها را جستجو کنید. به احتمال زیاد ، شما هیچ خطایی را بدون خطا نمی یابید. مشکلات زیادی وجود دارد که باید حل شوند. حتی رقابت نمی تواند هر مشکلی را در آنجا حل کند.

بسیاری از بازرگانان با یک تجربه “میدان قوی” شروع می کنند اما هیچ تجربه کاری ندارند. کار در یافتن راه حل است. این امر شرکتهای قوی را از دیگران متمایز می کند. شما نمی خواهید چیزی بفروشید زیرا متوجه می شوید که برای شخص دیگری سود دارد.

شما باید به یک چیز اشتیاق داشته باشید و می خواهید به آنها چیزی بدهید که بتواند مشکلی را که ممکن است داشته باشد حل کند. این مشکل می تواند ناشی از چیزی باشد که آنها در جای دیگر خریداری کرده اند ، یا می تواند مشکلی باشد که آنها برای یک دوره زمانی با آن روبرو بوده اند و برای حل آن نیاز به یک راه حل دارند. ممکن است مشکلی نباشد ، بنابراین ممکن است به این دلیل باشد که محصول شما از بقیه متمایز است.

چگونه صنعت خود را عاقلانه انتخاب کنیم؟

چیزی را انتخاب کنید که فقط برای بازار هدف مهم باشد. شما همچنین باید به آن علاقه مند باشید. بیشتر از یک علاقه ساده ، شما باید محصولات یا خدمات موجود در بازار را دوست داشته باشید. اگر محصولات یا خدماتی را که بازار ارائه می دهد دوست ندارید ، هنگام انجام کار با افرادی که به آنها علاقه مند هستند ، چه احساسی خواهید داشت؟

من می خواهم بگویم که شما خیلی مشتاقانه در مورد مشتریان و مشتریان بالقوه خود به نظر نخواهید رسید. مردم این موضوع را درک خواهند کرد و می توانند روابط کاری را که برای ایجاد آن سخت تلاش کرده اید ، بشکنند. بنابراین لطفاً خود را به نفع خود انجام دهید و در صنعتی که اشتیاق زیادی به آن ندارید ، زیاده روی نکنید.

چگونه می توان اعتبار خیابانی را ساخت (به طور خلاصه اعتبار)؟

شما باید به افرادی بگویید که شما چه کسی هستید. این در مورد ایجاد روابط با مشتریان است و از آنجا که تازه کار هستید ، با مشتریان بالقوه روابط برقرار خواهید کرد. قبل از راه اندازی ایده کسب و کار بزرگ خود ، مدتی را صرف کنید تا در مورد رشته خود و افرادی که در آنجا پول می خرند اطلاعات بیشتری کسب کنید.

همیشه می توانید ابتدا سعی کنید محصولات دیگران را بفروشید – به عنوان یک بازاریاب وابسته و چیزهای جدیدی درباره محصولاتی که می فروشید یاد بگیرید. وقتی دانش کافی دارید و در مورد محصول به صورت آنلاین صحبت می کنید (مانند وبلاگ خود) ، این به شما کمک می کند تا اعتبار خیابان را ایجاد کنید زیرا افرادی که آن را می خوانند ، احساس خواهند کرد که درباره چه چیزی صحبت می کنید.

به چه منابع رایگان می توانید به آنها اعتماد کنید؟

شبکه ها منبع رایگان فوق العاده ای هستند. صحبت با دیگران در صنعت و یادگیری چیزهای جدید در مورد آنها برای شما مؤثر خواهد بود. شما همچنین باید به دنبال مشاوره باشید. قبل از پرش مستقیم و شروع به جستجوی مشاوره ، ابتدا یخ را با چند کلمه کوچک بشکنید. قبل از پرسیدن سؤالات تجاری زیادی با برخی از افراد ملاقات کنید.

در واقع ، شما می توانید با این مسئله به عنوان یک معامله اجتماعی رفتار کنید زیرا فقط نمی خواهید سعی کنید از مردم اطلاعات کسب کنید. این ممکن است واقعاً آن را خاموش کند و آنها نمی خواهند اطلاعاتی به شما بدهند.

بر خلاف شبکه ها ، شما همچنین می توانید به جای هزینه های رایگان به منابع کم هزینه فکر کنید. بعضی اوقات دانشگاه ها دوره های رایگان ، کتاب یا سمینار رایگان یا کم هزینه ارائه می دهند. من اگر مطمئن نیستید که چگونه ارتباط برقرار کنید ، من قطعاً در این مورد تحقیق خواهم کرد. در اینجاست که می توانید یکسری سؤال بپرسید زیرا این همان چیزی است که در مدرسه ترغیب می شود.

چه زمانی می دانید که باید به دنبال کمک های خارجی باشید؟

همانطور که باید بدانید ، به یک برنامه کاری نیاز خواهید داشت. هنگام ایجاد برنامه کاری خود ، همیشه بهترین کار این است که از آن طریق کمک بخواهید. به عنوان مثال ، مردی به نام Evan Solida در اوایل سال 2009 شرکتی به نام Cerevellum تأسیس کرد. اختراع وی یک آینه دیواری برای دوچرخه بود.

البته آقای سولیدا می خواست به هر طریق ممکن پول پس انداز کند ، بنابراین از منابع اینترنتی برای ایجاد برنامه خود و همچنین تهیه اسناد قانونی خود استفاده کرد. او با این همه ناامیدی و استفاده بیش از حد از وقت خود ، تصمیم گرفت که بهتر است برای کمک به هر دو کار یک متخصص را بدست آورید.

برنامه تجارت باید معیارهای خاصی را رعایت کند. به خصوص اگر این یک تجارت باشد ، به یک کمک هزینه یا وام کوچک احتیاج دارید. بانک ها و آژانس هایی که کمک های بلاعوض را تأیید می کنند ، می خواهند قبل از اینکه ریسک وام را به شما بدهند یا به شما پول بدهند ، برنامه کاملی را ببینند. همین مسئله وقتی شما یا هر کس دیگری در یک شرکت سرمایه گذاری می کنید. شما می خواهید گزارش سالانه آنها را ببینید که این اطلاعات را به شما می دهد و موارد دیگر.

شما می دانید که سرمایه گذاری در هر شرکتی ریسک پذیر است ، اما نیازی نیست که بخواهید خطرات زیادی را بر عهده بگیرید. شما همچنین نمی خواهید که ریسک کنید که برنامه کاری شما از کیفیت پایین برخوردار باشد. نه تنها برای مشتریان ، بلکه برای آینده تجارت شما. از ابتدا باید به امور مالی و بازاریابی توجه شود. در غیر این صورت ، شما نیاز به بازگشت در مسیر صحیح دارید و وقت گرانبهای زیادی را که می توانید برای کسب درآمد صرف کنید ، هدر می دهید.

چگونه می توانید نقاط قوت خود را به کار بگیرید؟

واقعاً در مورد نقاط قوت خود فکر کنید. آیا این برنامه ریزی برای تجارت ، ارائه ایده های خلاقانه است یا به دنبال راه حل است؟ شاید قدرت شما بازاریابی باشد اما هرچه نقاط قوت شما باشد باعث می شود این کار برای شما مفید باشد. ابتدا روی نقاط قوت کار کنید و وقتی یکی را تسلط دهید ، می توانید به دیگری حرکت کنید. در غیر این صورت ، اجرای یکنواخت کارها زمان بیشتری خواهد برد.

ایجاد یک تجارت با هم زمان و صبر لازم است. سعی نکنید خیلی سریع آن را جمع کنید. شما می خواهید سازمان یافته و سازمان یافته باشید ، زیرا این به شما کمک می کند تا یک “برنامه ریز خوب” باشید. شرکتی با برنامه جامد بیشتر از چیزی که شما در یک ساعت به هم ریخته اید ، بیشتر از همه موفق است.

برای اطلاعات شما

حالا حداقل ده سوال می دانید که باید بپرسید. این سوالات برای اطلاعات پیش زمینه و پایه ای برای شروع به شما ارائه می شود. اکنون می خواهم ایده هایی راجع به آنچه در برنامه تجارت می گذرد برای شما تعریف کنم. این بدین ترتیب است که می دانید چه انتظاری دارید و حداقل می توانید برای تهیه پیش نویس خود تلاش کنید. به یاد داشته باشید ، بهتر است یک حرفه ای را برای انجام این کار برای خود بدست آورید ، اما شما هنوز هم باید بدانید که چه چیزی در آن وارد می شود تا بدانید آیا شخصی که برای شما نامه نوشته است ، همه کارهایی را که باید انجام دهد وجود دارد.

در زیر بخش های مختلفی از برنامه کسب و کار را لیست می کنم و کمی در مورد هر بخش توضیح خواهم داد. هرچه بیشتر درباره برنامه تجارت آگاهی داشته باشید ، آمادگی بیشتری خواهید داشت. به یاد داشته باشید ، اگر می خواهید یک تجارت بدون تجربه شروع کنید ، در اینجا می توانید اطلاعات زیادی را که برای شروع کار نیاز دارید ، بیاموزید. پس بیایید جلوتر برویم

همه برنامه های کسب و کار به طور برابر ایجاد نمی شوند ، اما شما باید حداقل اطلاعات اساسی برای گنجاندن داشته باشید. وقتی برنامه خود را شروع کردید ، با گذشت زمان تغییر می کند و به یاد می آورید. شما نمی دانید همه چیزهایی را که باید در این زمینه گنجانده شود ، به همین دلیل پیشنهاد می کنم برای کمک به این موضوع یک متخصص استخدام کنید. در اینجا بخش هایی که می خواهید بگنجانید آورده شده است.

خلاصه اجرایی

خلاصه اجرایی به شخصی که برنامه شما را برای کسب و کار شما می خواند ، می گوید. اغلب یک اشتباه بزرگ دفن این اطلاعات در جای دیگر برنامه است. خلاصه باید از ابتدا موارد خاصی را توضیح دهد ، بنابراین باید در ابتدا واضح و مختصر باشید.

خلاصه را کوتاه ، نیمه کاربردی و بیشتر از نیمی از صفحه نگه دارید. بسته به اینکه شما چقدر پیچیده یا دقیق باید در مورد نحوه استفاده از پول خود باشید ، ممکن است این خلاصه را کمی طولانی تر کند. به عنوان یک قاعده کلی ، از آنجا که تازه کار را شروع کرده اید ، فقط لازم است خلاصه نیمی از صفحه خود را داشته باشید.

برخی از عناصر اصلی دیگر نیز وجود دارد که باید در این طرح درج شوند. آنها به شرح زیر است: مفهوم تجارت ، ویژگی های مالی ، الزامات مالی ، وضعیت فعلی کسب و کار و دستاوردهای مهم. این کسی نیست که بیشتر روی آن تمرکز می کنم ، بلکه فقط چیزی است که باید به خاطر بسپارم.

شرح شغل

برای خلاصه شدن از خلاصه اجرائی ، این بخش معمولاً با شرح مختصری از صنعت شروع می شود. بنابراین ، این فقط با کار شما شروع نمی شود ، بلکه به این معناست که چگونه صنعت در تجارت شما نقش دارد.

شما نیاز به توصیف صنعت دارید و در مورد انتظارات و فرصتهای آینده برای آنچه اتفاق خواهد افتاد ، بحث خواهید کرد. همه اینها از آنچه در گذشته اتفاق افتاده جمع آوری شده است ، بنابراین این پیش بینی است که چه اتفاقی خواهد افتاد یا احتمالاً به دلیل روند کسب و کار اتفاق می افتد. همچنین ، در مورد کلیه بازارهای مختلف موجود در صنعت اطلاعات کسب کنید.

بنابراین آنچه شما می خواهید در مورد آن صحبت کنید محصولات جدید و تحولاتی هستند که به روش مثبتی به سود شما یا تأثیر خواهند گذاشت. اطمینان حاصل کنید که مطمئن ترین داده را برای این قسمت بدست آورید و همیشه منابع خود را درج کنید. بعدا در این مقاله در مورد منابع بیشتر صحبت خواهم کرد زیرا مهم است ، اما می خواهم ابتدا به بخش های مختلف این طرح توجه کنم.

چگونه برنده خواهید شد

دلیل اصلی ایجاد یک تجارت سودآوری است. همه افراد تجاری باید از خود بپرسند “چگونه می توانم درآمد کسب کنم؟” وقتی این سؤال را می پرسید ، باید ذهن شما را باز کند و به شما در درک راه های مختلف ایجاد درآمد کمک کند. شما نه تنها به بخش عظیمی در این زمینه احتیاج دارید ، بلکه می خواهید عواملی را که فکر می کنید باعث می شود در کسب درآمد موفق شوید ، توضیح دهید.

قبل از ارائه یک طرح تجاری ، می خواهید هرگونه حقوق و بدهی را که شرکت متحمل می شود را توضیح دهید و توضیح دهید که چگونه این امر به سودآوری کسب و کار شما کمک خواهد کرد. همچنین روشهایی را که می خواهید تجارت خود را گسترش داده و یا آن را با سهام یا بدهی رشد دهید ، شامل کنید. به عنوان یک بازاریاب آنلاین ، ممکن است بدهی زیادی نداشته باشید یا اصلاً. این فقط به آنچه برای شروع کار نیاز دارید بستگی دارد.

استراتژی های بازار خود را تعریف کنید

استراتژی های بازاریابی مبتنی بر یک مطالعه جامع در بازار است. این به شما کمک می کند تا با تمام قسمت های بازار از جمله بازار هدف آشنا شوید. تعیین بازار هدف شما برای به دست آوردن سهم خود در فروش بسیار مهم خواهد بود.

هنگام تعیین استراتژی های بازار خود ، در بعضی از زمان ها نیاز دارید که قیمت محصولات یا خدمات خود را تعیین کنید. تحلیل بازار به شما در تعیین قیمت کمک می کند. همچنین مهم است که بدانید که چگونه با رقبای خود مقایسه می کنید و اینکه آیا می توانید در قیمت گذاری آنها را شکست دهید یا خیر.

سهم بازار را رها کنید

همانطور که قبلاً ذکر شد ، هنگام توصیف صنعتی که شما انتخاب می کنید ، می خواهید در مورد آینده و فرصت های آینده بحث کنید. این اطلاعات در رویدادهای گذشته جمع آوری می شود. بنابراین انتظارات شما براساس اتفاقاتی است که در اوایل صنعت رخ داده است.

باور کنید یا نه ، افت سهم بازار شما نیز به رقبای شما و همچنین استراتژیهای تبلیغاتی بستگی دارد. می توانید بررسی کنید که تبلیغات چقدر است ، چگونه انجام می شود و همچنین می توانید دریافت که چقدر هزینه شما را به همان روش تبلیغ می کند. همیشه می توانید روش های مختلفی برای تبلیغات پیدا کنید ، اما برای شروع به یک استاندارد نیاز دارید.

جایگاه شغلی

وقتی در مورد استراتژی بازاریابی خود صحبت می کنید ، غیرممکن بودن در مورد وضعیت تجارت خود غیرممکن خواهید بود. آنچه هدف شما را تحریک می کند و آنچه مورد نیاز است ، بر موقعیت شرکت شما در بازار تأثیر می گذارد. باز هم ، سؤالات بیشتری وجود دارد که باید درک شود و به آنها پاسخ داد تا بهتر این موضوع را درک کنید.

برخی از سؤالاتی که باید بپرسید عبارتند از: رقبا چگونه موقعیت خود را نشان می دهند؟ محصولات و خدمات شما چه ویژگی های خاصی دارد که این رقابت را ندارد؟ چه محصول شما نیاز مشتری را برآورده می کند؟ پس از پاسخ به این سؤالات اساسی ، می توانید شروع به توسعه موقعیت تجاری خود در بازار و نوشتن در مورد آن در برنامه کنید.

قیمت گذاری

من قبلاً کمی قیمت گذاری کردم ، اما اکنون می خواهم جزئیات بیشتری راجع به آن به شما بگویم. قیمتی که شما روی کالاهای خود قرار می دهید ، خواه یک محصول یا خدمات باشد ، به طور مستقیم بر موفقیت تجاری شما تأثیر خواهد گذاشت. استراتژی های قیمت گذاری می توانند بسیار پیچیده باشند ، با این حال ، قوانین بسیار اساسی و ساده هستند.

شما باید بتوانید هزینه ها را بپوشانید ، کاهش هزینه ها باعث کاهش قیمت فروش خواهد شد و قیمت ها باید منعکس کننده تغییرات در بازار باشند و به تقاضای بازار شما پاسخ دهند. همچنین قیمت ها باید برای تضمین فروش تعیین شوند. طول عمر محصولات ، امکانات و نگهداری باید مرتبا مورد بررسی قرار گیرد و قیمت ها مطابق با بازار تنظیم شود.

از قیمت ها برای حفظ نظم بازار استفاده می شود ، بنابراین این آخرین استراتژی است ، نه کمترین اهمیتی که باید هنگام تعیین قیمت های خود در نظر بگیرید. شما فقط نمی خواهید برچسب قیمت را روی چیزی بگذارید زیرا فکر می کنید مردم آن را برای ارزش خود خریداری می کنند. شما باید با سایر شرکت ها در رقابت باشید و بازی را به صورت استراتژیک انجام دهید.

توزیع

این قسمت مخصوص شما است ، مخصوصاً اگر کالاهای بدنی را بفروشید. از آنجا که تعداد زیادی از شما وجود دارد که ممکن است کالا را در eBay ، وب سایت یا وبلاگ خود بفروشید ، به همین دلیل می خواهم در مورد این بخش صحبت کنم. توزیع دقیقاً چیست؟ این فرایند وقتی محصول به دست کاربر نهایی – مشتری می رسد – تولید می شود. کانال های مختلفی وجود دارند که توزیع را تشکیل می دهند.

توزیع قوی محصول قطعاً به شما کمک می کند تا سهم بازار خود را به دست آورید. هرچه محصولات از تولید به مشتری سریعتر روند ، بهتر می شوند. اطمینان حاصل کنید که محصولات با کیفیت هستند زیرا شما نمی خواهید مشتری دائماً کالا را بازگرداند.

برنامه ریزی تبلیغاتی

تبلیغات از هر نوع در طرح تبلیغاتی گنجانده شده است. بخشی از نحوه توزیع مکاتبات تجاری شما نیز هست. روشی که این طراحی شده است باعث می شود افراد مناسب برای انجام کار با آنها جذب شوند.

برخی موارد دیگر که ممکن است شما از آن آگاهی نداشته باشید که بخشی از ارتقاء مشاغل شماست ، نحوه بسته بندی محصولات شما است. روابط عمومی نیز در اینجا ذکر شده است. بیشتر مواردی که می دانید تبلیغات ، ارتقاء فروش و فروش شخصی است. هر استراتژی از نظر خود متفاوت است ، اما در نتیجه نهایی ارتقاء بسیار مهم است.

فروش بالقوه

پس از تجزیه و تحلیل بازار با دقت ، شما باید تصمیم بگیرید با استفاده از چشم انداز کمی ، که مربوط به شرکت بالقوه شما است. پیش بینی اولیه طرح شما باید مبتنی بر قرار دادن محصول ، قیمت و توزیع (برای کالاهای فیزیکی) ، استراتژی های فروش و نحوه تعریف بازار باشد.

تجزیه و تحلیل رقابت

ابتدا باید رقبا را تعریف کنید. لیستی از شرکت هایی را که محصولات مشابه یا بسیار مشابه آنها را می فروشند ، جمع آوری کنید. در این بخش استراتژی تجارت خود و نحوه ارتباط آن با رقبا را توضیح می دهید. هدف اصلی این بخش شناسایی نقاط قوت و ضعف رقبای شماست. دانستن این امر فقط به شما در بهبود نقاط ضعف برای خود کمک می کند.

خرحمالی. تجزیه و تحلیل

یک S.W.O.T. تجزیه و تحلیل برای توسعه کسب و کار و حفظ آن در ظرفیت کامل بسیار مهم است. برای کسانی از شما که با این چه چیزی آشنایی ندارید ، “S” به معنای نقاط قوت است ، “W” به معنای نقاط ضعف است ، “O” به معنی فرصت ها ، و “T” به معنای تهدید است. نه تنها شما باید نقاط قوت و ضعف رقبا را همانطور که با تجزیه و تحلیل رقابتی انجام می دهید ، بشناسید ، بلکه باید توانایی های خود را نیز بدانید.

فرصت ها و تهدیدات مستقیم با رقابت شما ارتباط دارد. شما می توانید آن را به عنوان فرصتی که در میان همه رقابت ها دارید مشاهده کنید و رقبا چه می تواند تهدیدی برای جایگاه خود در بازار باشد.

طرح طراحی

سرمایه گذاران نیاز به توضیحی در مورد طراحی محصول شرکت شما و همچنین توسعه آن دارند. در داخل بخش ، باید یک نمودار وجود داشته باشد که نشان دهنده توسعه محصول یا خدمات باشد. شما همچنین نیاز به بودجه ای دارید که نشان می دهد شرکت چگونه به اهداف خود می رسد.

اهداف توسعه محصول یا خدمات

اگر در حال فروش کالاهای فیزیکی هستید ، باید اهداف را در اینجا لیست کنید. همچنین می توانید استراتژی های مربوط به دستیابی به اهداف تجاری خاص برای خدمات را ذکر کنید. يجب أن تركز أهدافك على الجوانب الفنية والتسويقية لمنتجاتك أو خدماتك. أنت بحاجة إلى ذلك كمخطط تفصيلي لشركائك في العمل ، أو لنفسك إذا كنت مالكًا منفردًا ، حتى تعرف كيفية العمل على الأشياء للوصول إلى أهدافك.

ميزانية

الميزانيات مهمة جدًا ، لأنك تريد التأكد من أن لديك الأموال المتاحة لممارسة الأعمال التجارية في المقام الأول. أنت تريد أيضًا أن يكون لديك خطة لأنك تجني المال إلى أين ستذهب الأموال من أجل مساعدة عملك على النمو والتطوير المستمر وتحسينه.

إذا كنت تصمم منتجًا ، فأنت بحاجة إلى حساب جميع التكاليف التي ستنطوي على إنشاء المنتج ، ونقله إلى الإنتاج ، وإيصاله إلى العميل. بالنسبة للخدمة ، ستحتاج إلى التأكد من أن لديك المال للحصول على خطة عمل مكتوبة ، وما هي المعدات التي قد تحتاجها لمساعدتك في خدماتك ، وإذا كنت بحاجة إلى مبنى من الطوب وقذائف الهاون لتلبية احتياجات عملائك .

معرفة كيفية إنفاق كل دولار أمر بالغ الأهمية. يمكن أن يساعد التخطيط الصحيح عملك فقط بينما يكون التخطيط الضعيف مدمرًا للغاية. لقد علمت أن حوالي نصف جميع الشركات التي بدأت ستفشل خلال عامها الأول. يمكنك المساعدة في تجنب ذلك بالميزنة المناسبة.

تقييم المخاطر

ما المخاطر التي ينطوي عليها إنتاج المنتجات أو تقديم الخدمات؟ خلال مراحل تطوير منتجك أو خدمتك ، ستكون هناك بعض المخاطر التي يجب أن تكون على دراية بها. عادة ما تحدث المخاطر المتعلقة بإنشاء المنتجات مع التطوير التقني للمنتج. بالنسبة للخدمات ، عادة ما تكون في إستراتيجيات التخطيط لأنواع الخدمات التي تقدمها.

قوائم الدخل

هذا تقرير بسيط ومباشر للغاية ، يظهر قدرات عملك على توليد النقد. ويوضح مدى أداء شركتك في المجال المالي ، وهو صورة مالية عن وقت إجراء المبيعات ووقت حدوث النفقات. يساعدك على التخطيط بشكل أفضل لمستقبل عملك أيضًا.

بيان الدخل هو تقرير متعدد الأغراض يمنحك صورة أكبر عن أداء عملك بشكل عام. استخدم هذا دائمًا كدليل من عام لآخر وستحصل على فكرة عن التغييرات التي يجب إجراؤها.

أقسام أخرى

هناك أقسام أخرى تحتاج إلى كتابتها في خطة العمل. لا توجد طريقة للتحدث عنها بالتفصيل هنا. لقد تحدثت ببساطة عن بعض الأقسام التي أشعر أنها مهمة جدًا للبدء. تلعب جميع أقسام خطة العمل دورًا مهمًا في التخطيط العام لعملك من البداية إلى النهاية.

بعض الأقسام الأخرى التي لم يتم ذكرها أعلاه هي كما يلي:

  • الإجراءات
  • الجدولة والتكاليف
  • شؤون الموظفين
  • العمليات والإدارة
  • و اكثر

لمعرفة كل ما تحتاجه في خطتك ، عليك التحدث إلى محترف وإجراء بحث شامل حوله. قد لا تتمكن من تضمين كل ما تريد ، وتتطلب أنواع الأعمال المختلفة معلومات مختلفة ليتم تضمينها في الخطة.

منابع

ستحتاج إلى مصادر موثوقة للحصول على المعلومات لخطة عملك. لا تتضمن المصادر الموثوقة المدونات أو المقالات التي وجدتها في أدلة المقالات. يمكنك استخدامها للحصول على بعض المعلومات ، ولكن ستحتاج إلى إجراء المزيد من البحث حول ما يخبرونك به. لا يجب عليك أبدًا إدراجها كمصدر لخطتك.

مصدر آخر يمكنك استخدامه للحصول على المعلومات الأساسية لهذا القسم هو ويكيبيديا ، ولكن يجب استخدامه فقط كقاعدة للمعلومات. على مواقع مثل هذه ، يمكن لأي شخص إضافة معلومات وتعديلها حتى لا تكون متأكدًا من مدى دقتها ، وبالتالي فإن السبب في عدم إدراجها كأحد مصادرك.

المصادر الموثوقة هي المقالات التي تمت مراجعتها من قبل النظراء ، والمعلومات التي تم جمعها من التواصل مع محترفي الأعمال الآخرين ، واستشارة محترف كان في العمل لفترة طويلة يمكنه كتابة خطتك.

قائمة مرجعية لبدء عمل تجاري بدون خبرة

فيما يلي قائمة مرجعية بالأشياء المختلفة التي ستحتاجها لبدء عملك في صندوق. والأهم هو خطة العمل لأنك تحتاج إلى معرفة ما يدخل الإنتاج وما تحتاجه للحصول على خدماتك وتشغيلها.

أولاً ، أجب على الأسئلة الرئيسية العشرة التالية:

  1. كيف تبدأ عمل تجاري بدون خبرة؟
  2. ما الأشياء التي يجب فعلها للبدء؟
  3. ما هي الأمور القانونية التي يجب أن تعرفها لتبدأ؟
  4. ماذا تريد أن تعرف عن جمهورك المستهدف؟
  5. كيف تلتزم بحل السوق وليس مجرد فكرة صغيرة؟
  6. كيف تختار صناعتك بحكمة؟
  7. كيف تبني مصداقية الشارع؟
  8. ما هي الموارد المجانية التي يمكنك الاعتماد عليها؟
  9. متى ستعلم أنك بحاجة إلى طلب مساعدة خارجية؟
  10. كيف تضع نقاط قوتك للعمل؟

تذكر أيضًا ، أن أهم جانب في أي عمل هو أن يتم التخطيط والاستعداد جيدًا. أهم شيء يمكنك القيام به لعملك هو إنشاء خطة عمل. اسأل نفسك وأجب عن هذه الأسئلة:

  • كيف أكتب خطة عمل؟
  • ما هي أقسام الخطة؟
  • كيف سيساعدني كل قسم؟
  • هل جميع خطط العمل متساوية؟
  • أين يمكنني الذهاب للحصول على خطة مصممة لي؟
  • ما الذي أحتاج إلى معرفته أيضًا؟

كن مستعدًا دائمًا لأن هذا هو أهم شيء لبدء عمل تجاري. فكر في كيفية تعلمك لبدء عمل تجاري بدون خبرة من خلال قراءة هذه المقالة. إذا قرأت بين السطور ، فستجد جميع المعلومات التي تحتاجها هناك. لقد جمعت للتو بعض المعلومات معًا لتبدأ. لن يحدث شيء على الفور وسيتطلب كل ما عليك القيام به بعض الجهد من جانبك.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا