نحوه صادرات لباس به نیجریه

[ad_1]

نیجریه یک رونق اقتصادی را تجربه می کند. ترکیبی از قیمت های بالای نفت در سال گذشته و اصلاحات گسترده دولت با هدف جلوگیری از فساد به رونق اقتصاد نیجریه کمک کرده است.

بهبود اقتصادی نیجریه مستقیماً باعث رونق طبقه متوسط ​​در حال گسترش شده است.

با رشد بخش بانکی ، نفت و گردشگری ، هجوم نفوذ پول بیشتری را به جیب طبقه متوسط ​​نیجریه ریخته است.

طبقه متوسط ​​، متشکل از مصرف کنندگان آگاه به مد ، از قدرت خرید جدید خود برای خرید لباس های مارک دار استفاده می کنند.

در حالی که بازار پوشاک در نیجریه از لباس های تولید شده در چین اشباع شده است ، نام تجاری آمریکایی کم است.

یک صادرکننده ، اعم از اینکه شخصی به نیجریه لباس بیاورد یا عمده فروشی پوشاک باشد ، می تواند با تهیه لباس های مارک دار به نیجریه درآمد زیادی کسب کند.

مصرف کنندگان نیجریه ای در حال حاضر به دنبال مارک های معروف آمریکایی مانند Polo Ralph Lauren ، Tommy Hilfiger ، Calvin Klein و سایر مارک های شناخته شده بین المللی هستند.

بازار نیجریه دارای بخش رسانه ای پیشرفته ای است که محبوبیت نام های تجاری آمریکایی را در مناطق دور افتاده کشور گسترش داده است.

هنگامی که منبع لباس بازار را می فهمد ، این نام های تجاری پرسود را می توان در اختیار نیجریه قرار داد.

از آنجا که استفاده از خدمات حمل و نقل مانند UPS ، Fed Ex و DHL می تواند گران باشد ، توصیه می شود از یک حمل و نقل کالا استفاده کنید.

حمل و نقل کالا محموله ها را از فرستنده های مختلف جمع می کند و از طریق قدرت چانه زنی خود می توانند حمل و نقل را با نرخ حمل و نقل بسیار پایین تری فراهم کنند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از حمل و نقل کالا در نیجریه این است که آنها می توانند از طریق فرستنده لباس را از طریق گمرک ترخیص کنند.

آنچه ممکن است برای صادرکنندگانی که با بازار نیجریه سر و کار دارند مفیدتر باشد خدمات حمل و نقل آنها است.

مشتری وقتی سفارش را از دفتر باربری نیجریه دریافت می کند ، هزینه حمل و نقل را پرداخت می کند.

برخی از حمل و نقل کالا حمل و نقل مستقیم را نیز به محل زندگی یا محل کار مشتری ارائه می دهند.

برای افرادی که لباس به نیجریه ارسال می کنند ، جایی که محموله نسبتا کم است ، ممکن است از خدمات پستی ایالات متحده استفاده شود.

اما در حالی که ممکن است یک حمل و نقل کالا به ازای هر پوند حداقل 2.90 دلار هزینه دریافت کند ، خدمات پستی ایالات متحده برای هر پوند تقریباً 6 دلار هزینه دریافت می کند.

اکثر حمل و نقل های حمل و نقل حداقل 60 پوند دارند ، در حالی که USPS حداقل شرایط حمل و نقل را ندارد.

از هر گزینه ای که استفاده می کنید ، توصیه می شود که منبع لباس شما با خدمات حمل و نقل احساس راحتی کند.

اگر برای اولین بار از یک حمل و نقل کالا استفاده می کنید ، لطفاً از آنها بخواهید مراجع را درخواست کنند.

شرکت هایی مانند Grandbelle International و Express Air Freight Unlimited ، می توانند سفارشات خود را برای نیجریه به صورت جمع آوری بار حمل و نقل و ترخیص کنند ، و آنها را برای معاملات تجاری و تجاری ایده آل می کنند.

در حالی که فروشندگان ممکن است نگران گزارش های تقلب در رسانه ها باشند ، با توجه به اینکه نیجریه دارای یک سیستم بانکی پیچیده و پیچیده است ، پرداخت کالاها به راحتی از طریق انتقال سیم انجام می شود.

طبق تجربه من ، اکثر تاجران نیجریه ای سخت کوش و صادق هستند ، و اجازه نمی دهم برخی از داستان های منفی درک افراد صادق را تحریف کنند.

اگر شما یک عمده فروش یا صادر کننده لباس هستید و به دنبال بازاری هستید که اشتیاق زیادی برای لباس های مارک دار با کیفیت داشته باشد ، نیجریه می تواند بازار ایده آل شما باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا