نحوه فروش محصولات آمازون به صورت آنلاین

آمازون یکی از معتبرترین شرکت ها در اینترنت است. همچنین یکی از اولین شرکتهایی بود که برنامه های وابسته را ایجاد کرد. اکنون ، آنها هزاران شرکت فرعی دارند که به معنای واقعی کلمه هر ماه میلیون ها دلار کالا می فروشند. (من یکی از آنها هستم!) برنامه وابسته به آمازون بسیار خوب اجرا شده است ، و محصولاتی که آنها می فروشند همیشه چیزهایی هستند که مردم می خواهند بخرند. عضویت در آمازون چیزی است که قطعاً می خواهید در مورد آن فکر کنید. اگر تازه وارد بازاریابی اینترنتی هستید ، آمازون مکان خوبی برای شروع است.

آمازون | فروش

برای شروع فروش محصول آمازون ، اولین کاری که شما باید انجام دهید تبدیل شدن به یک شرکت وابسته در آمازون است. برای این کار به صفحه اصلی آمازون بروید. به انتهای صفحه بروید و به لینک های ناوبری نگاه کنید. به دنبال پیوندی با عنوان “بپیوندید”. روی آن کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

پس از ثبت نام در آمازون ، باید یک نوع محصول را برای فروش انتخاب کنید. آمازون یک لیست “موارد داغ” دارد. این مکان بسیار خوبی برای ایده گرفتن برای آنچه می خواهید بفروشید است. همچنین ، shopping.com دارای صفحه مشابه است که در آن محبوب ترین جستجوها لیست شده است. برای فروش یک محصول یا کالایی حل و فصل کنید. اگر این اولین بار است که به فروش آنلاین کالاها می پردازید ، در مورد جزئیات بیش از حد نگران نباشید. شما فقط باید سه نوع محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در ابتدا هدف این است که تمام مهارت های جدیدی را که برای کار کردن در کل این کار لازم دارید یاد بگیرید.

وقتی محصول خود را انتخاب می کنید ، به یک صفحه وب با اطلاعات مربوط به محصول در مورد آن نیاز خواهید داشت. شما می توانید این کار را در وب سایت خود با میزبان وب خود انجام دهید ، یا می توانید از یک بستر وب 2.0 مانند Squidoo ، Hubpages یا Weebly استفاده کنید.

پس از ایجاد صفحه وب ، به افرادی نیاز دارید تا از وب سایت شما بازدید کنند. دلیل مراجعه افراد به سایت شما و کلیک بر روی آن برای دسترسی به سایت آمازون این است که شما اطلاعات موردنیاز خود را در اختیار آنها قرار می دهید. در حالت ایده آل ، محتوای شما در وب سایت شما باید اطلاعاتی را درباره محصولات شما در اختیار مردم قرار دهد که پیدا کردن آنها به خودی خود دشوار است.

اگر واقعاً می خواهید از موتورهای جستجو ترافیک خوبی کسب کنید ، برای مبحث اصلی خود نیاز به تجزیه و تحلیل عبارت کلمات کلیدی دارید. شما می توانید این کار را با استفاده از ابزار کلمه کلیدی خارجی Google یا ابزار رایگان WordTracker انجام دهید. کلمات کلیدی را که بالاترین رتبه را دارند انتخاب کنید ، سپس صفحاتی را که روی آن کلمات کلیدی متمرکز شده است تایپ کنید. آنها شانس بهتری برای کسب رتبه خوب در نتایج موتورهای جستجو خواهند داشت.

اکنون شما ترافیک دارید ، وظیفه شما تبدیل ترافیک به فروش است. اگر محتوای مفیدی را برای وب سایت خود می نویسید ، تعداد قابل توجهی از بازدید کنندگان شما باید به فروش تبدیل شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا