نحوه قبولی در آزمون حفظ دارایی برای تمیزکاری پیمانکاری فرعی برای سلب مالکیت

به عنوان یک کار تمیز کردن سلب مالکیت در شرکت های کوچک ، شرکت شما می تواند درگیر شرکت های بزرگتر برای نگهداری املاک در تجارت پیمانکاری فرعی شود. شما می توانید خدمات خود را بصورت پیمانکاری غیرمستقیم از قبیل بازرسی ، تعمیرات ، تعویض قفل ، پنجره نوردی ، تعمیر و نگهداری باغ ، پردازش زمستانی ، زباله های زباله در محیط داخلی ، زباله های خارجی و غیره ارائه دهید.

بسیاری از شرکتهای بزرگتر به طور فزاینده ای نیاز به یک پیمانکار زیرمجموعه کوچکتر دارند تا آزمایشی را در نظر بگیرند تا بتواند از طریق قرارداد فرعی با شرکتهای خود ، سلب مالکیت را پاکسازی کند. این تست های کوتاه تاکتیک های ساده “کشیدن” است تا شرکت های بزرگ بتوانند واجد شرایط ترین پیمانکاران فرعی را بدست آورند.

آیا با دستورالعمل های HUD آشنا هستید؟

بسیاری از این آزمونها برای تعیین درک شما از دستورالعمل های HUD برای کارهای حفاظت از املاک طراحی شده اند. بسیاری از شرکتهای بزرگ مقدار قابل توجهی از دارایی خود را مستقیماً از پیمانکاران مدیریت و بازاریابی HUD (M&M) به دست می آورند.

پیمانکاران M&M به معنای واقعی کلمه املاک یک خانواده را که متعلق به آن هستند یا تحت قیمومیت HUD هستند ، به بازار عرضه و مدیریت می کنند. (اینها خانه هایی هستند که صاحبان خانه وام خود را با بیمه FHA ارائه می دهند. شرکت وام دهنده یا رهنی که در نتیجه عدم پرداخت خسارت دیده است ، سرانجام در ازای پرداخت مطالبات بیمه ، خانه را به HUD پیوند می زند.

آزمون حفظ خاصیت می تواند از بسیار ساده تا بسیار پیچیده باشد. برخی از نمونه سوالات و پاسخ های زیر را بررسی کنید.

نمونه سوال و جواب

بسیاری از آزمونها حاوی س commonالات مشترکی در مورد تعریف صنعت املاک و مستغلات است زیرا مربوط به اداره مسکن و شهرسازی است. به عنوان مثال ، این آزمون ممکن است درخواست کند:

یک سوال: الزام انتقال با توجه به ویژگی HUD چه تعریفی دارد؟

پاسخ: شما می توانید موارد بسیار ساده ای را بیان کنید ، مانند موارد زیر: برای اینکه ملک در حالت انتقال باشد ، زیرا مربوط به تمیز کردن وام است ، ملک باید آسیب نبیند (در اثر سیل ، آتش سوزی ، طوفان / طوفان ، کتری و غیره آسیب نبیند) ؛ چمن باید بریده شود. ملک باید به اندازه کافی برای زمستان آماده شود. کلیه آوارها و مواد خطرناک و ناسالم باید خارج شوند. حداقل باید از تمام استخرهای شنا و وان های آبگرم مطمئن و مطمئن باشد.

موارد زیر ممکن است نمونه سوال دیگری باشد که ممکن است در این آزمون با آن روبرو شوید:

یک سوال: لطفاً مراحل مورد نیاز برای تجهیز یک ملک به سیستم گرمایش خشک در زمستان را با جزئیات شرح دهید.

پاسخ: سیستم های گرمای خشک. بخاری های آب گرم و کلیه خطوط لوله انتقال و توزیع آب باید به اندازه کافی تخلیه شوند تا از یخ زدگی و آسیب های دیگر جلوگیری شود. در هنگام کار باید کلیه شیرها و شیرهای آب باز باشد. (پس از اتمام خشک شدن ، آنها باید بسته شوند.) مقدار مناسب ضد یخ را در تمام تله های ثابت کننده ، از جمله کاسه توالت و مخازن قرار دهید.

برای اینکه خود را به عنوان یک پیمانکار فرعی بالقوه برای تمیز کردن سلب مالکیت متمایز کنید ، می توانید جزئیات بیشتری را در پاسخ خود ارائه دهید. به عنوان مثال ، با استفاده از س winterال زمستان فوق ، می توانید با شرح جزئیات بیشتر الزامات زمستان ، با برداشتن اطلاعات از دستورالعمل های HUD (که با جستجوی اینترنت به راحتی پیدا می شود) پاسخ را روشن کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است موارد زیر را در پاسخ خود بگنجانید:

پاسخ به طور کلی ، خواص باید برای فصل زمستان یک بار بین 1 اکتبر تا 31 مارس آماده شود ، اگرچه می توان براساس نیازهای محلی استثنا کرد. زمستان باید شامل شستشوی توالت و تخلیه کلیه سیستم های گرمایشی و لوله کشی باشد به گونه ای که از فساد و یخ زدگی کافی باشد. از فشار هوا یا در بعضی موارد ضد یخ می توان برای تمیز کردن سیستم و جلوگیری از یخ زدگی استفاده کرد.

همه وظایف باید با رعایت قوانین و مقررات محلی و ایالتی انجام شود. قبل و بعد از عکس ها باید همراه با سایر مدارک پشتیبانی برای بازیابی هزینه ارسال شود.

نمونه سوالات بیشتر

در اینجا چند نمونه سوال وجود دارد که هنگام انجام آزمون زیر پیمانکار برای پاکسازی سلب مالکیت با آنها مواجه می شوم (نگاه کنید به اینکه آیا خودتان می توانید پاسخ های آنلاین را پیدا کنید):

هنگام دفع زباله ، متوجه یک موتور بسیار خوب در یک گاراژ جداگانه شدم. چه کاری باید انجام دهید؟

چه موقع فصل چمن زنی در منطقه تحت پوشش جغرافیایی شما آغاز و پایان می یابد؟

شرح خدماتی که طی مراحل رسمی دفع زباله انجام می شود؟

اگر به محکمی که تصور می شود یک ملک خالی است با دستوری که آن را قفل کرده و توسط شخصی تصرف کرده اید ، چه قدم هایی باید بردارید؟

تمام پاسخ های بالا را می توان در راهنماهای HUD یافت ، که با یک بار دیگر می توان به راحتی از طریق اینترنت یافت.

اجازه ندهید آزمون شما را دلسرد کند

اگرچه بسیاری از شرکتهای بزرگتر و رسمی تر ، شما را ملزم به اتمام یک آزمون برای ثبت تجارت تمیز کردن وام خود در شرکتهای خود می کنند ، اما بسیاری از آنها این کار را نمی کنند. بنابراین ، به آنلاین نگاه کنید ، و اگر به نظر می رسد این شرکت از نظر خدمات و جغرافیایی برای تجارت شما مناسب است ، اجازه ندهید که این آزمون مانع ثبت نام شما به عنوان یک پیمانکار فرعی بالقوه در شرکت آنها شود.

تشکیل اتحاد برای رشد تجارت شما مهم است

تحقیق خود را انجام دهید و با شور و شوق به آزمون حمله کنید. به عنوان یک شرکت پاکسازی سلب مالکیت کوچکتر ، گرفتن کار پیمانکاری از طریق شرکت های بزرگ نگهداری که منطقه شما را خدمت می کنند می تواند به طور برجسته ای به خط اصلی شما اضافه شود.

بسیاری از این شرکت های بزرگ معمولاً صدها ملک را همزمان در چندین ایالت در اختیار شما قرار می دهند. ایجاد اتحاد با بزرگترین شرکت نگهداری املاک برای رشد واقعی تجارت سلب مالکیت مهم است.

با آرزوی موفقیت برای شما در کار تمیزکاری وام مسکن.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا