[ad_1]
یکی از مهمترین قسمت های ایمیل شما آدرس است. می بینید بدون آدرس هیچ کس موضوع ایمیل شما را نمی داند و علاقمند به باز کردن آن هستید. آدرس شما اغلب تفاوت بین چند نفری را که ایمیل شما را باز می کنند دیکته می کند و بخش بزرگی از لیست شما ایمیل شما را باز می کند. این در واقع اولین فرصت شما برای متقاعد کردن مشترک است که ایمیل شما ارزش باز کردن دارد. البته یک آدرس خوب نمی تواند یک رابطه قوی را جایگزین کند زیرا مشترک می خواهد هر ایمیلی را که ارسال می کنید بخواند.
در اینجا چند ایده اصلی آورده شده است:
آدرس های مزایا: عنوان ابزار این امکان را به مشترکان می دهد که از باز شدن و خواندن این ایمیل اطلاع دارند. به عنوان مثال در اینجا عناوین علاقه مند ذکر شده است:
در این ماه 10 پوند از دست می دهید
چگونه یاد می گیرید توله سگ خود را برای نشستن آموزش دهید
اسرار فروش آثار باستانی را کشف کنید
آدرسهای Escrow: آدرسهای Escrow نوعی تضمین برای خواندن ایمیل شما را به مشترکان ارائه می دهد به عنوان مثال:
محتوا! در مدت 30 روز 10 پوند از دست بدهید!
توله سگ خود را برای نشستن در 10 روز مسطح تضمین کنید!
اسرار فروش صنایع دستی تضمینی را کشف کنید.
عناوین مشکلات: عناوین مسئله به یک مشکل اشاره دارد و قرار است اطلاعاتی برای کمک به مشکل در نامه الکترونیکی ارائه شود.
آیا از عدم موهای خود خجالت می کشید؟
آیا با کاهش وزن دست و پنجه نرم می کنید؟
آیا استرس دارید و به تسکین نیاز دارید؟
عناوین سؤال: عناوین سوالات ساده است: شما سوالی را مطرح می کنید که قرار است در ایمیل خود حل کنید.
چه مدت سعی در کاهش وزن دارید؟
چه مدت است که سعی در آموزش شفیره خود دارید؟
آیا در روابط خود به کمک نیاز دارید؟
عناوین پیشنهاد: عنوان پیشنهاد عنوانی است که برخی از پیشنهادات خاص را نشان می دهد:
حمل و نقل رایگان امروز!
امروز 20٪ سفارش شما
یکی را خریداری کنید و دیگری را امروز به صورت رایگان دریافت کنید
[ad_2]