نحوه کسب درآمد آنلاین – بازاریابی موفقیت آمیز کمیسیون با استراتژی اقیانوس آبی

[ad_1]

بازار | کسب درآمد

دست از رقابت نکشید! استراتژی اقیانوس آبی با ایجاد فضایی غیرقابل انکار در بازار ، شرکت ها را برای خروج از دریای سرخ برای رقابت خونین به چالش می کشد.

نویسندگان W. Chan Kim و Renee Mauborgne تحقیقات گسترده ای انجام داده و نتیجه گرفته اند که همیشه شرکت های عالی وجود ندارند. با این حال ، برای بهبود کیفیت موفقیت ، برای شرکتها مهم است که آنچه را که انجام داده اند ، مطالعه کنند ، که باعث ایجاد تفاوت مثبت و سپس تکرار سیستماتیک آن شد. کیم و موربورن به این نتیجه رسیدند که یک گام مهم استراتژیک در مرکز ، ایجاد اقیانوس های آبی است.

در این کتاب همچنین کلیدهای دستیابی به این چارچوب مشخص شده است:

بازسازی مرزهای بازار

روی تصویر بزرگ تمرکز کنید

– دسترسی فراتر از درخواست فعلی

– سلسله مراتب استراتژیک صحیح را بدست آورید

چند ماه پیش ، تصمیم گرفتم از دفتر خدمات عکس اپل ، یک نوت بوک عکس سفارش دهم که از iPhoto برای مدیریت همه عکسهای خود استفاده کنم. این کتاب قرار بود ترکیبی از عکسهای خانوادگی باشد که در سالهای مختلف در رویدادهای مختلف به عنوان هدیه ای به مادرم داده شده است. از آنجا که تحویل بیش از حد انتظار طول کشید ، من به خدمات پشتیبانی مشتری نوشتم که سریعاً وضعیت حمل و نقل را پاسخ دادند. چند روز پیش ، پشتیبانی مشتری دوباره برای من تأیید کرد که آیا بسته خود را دریافت کرده ام ، دوباره برای من نوشت که می خواستم اطمینان حاصل کنم که من کاملاً از تجربه خدمات Photo Photo Apple رضایت دارم.

من پاسخ دادم كه من قبلاً كتاب عکس را دریافت كرده ام ، اما وقتی سفارش را تنظیم می كنم ، تصاویر تاریک تر می شوند. این بیش از یک نظر علّی بود که صریحاً شکایت می کرد. در کمال تعجب ، پشتیبانی مشتری گفت که او متاسفم که از انتظارات من برآورده نشده است ، و او با بازپرداخت کامل برای سفارش من پیش رفت! از من خواسته شد تا درباره ارسال مجدد سفارش خود فکر کنم و مشکلات کیفیت باید از طریق چاپ دوم حل شود. این ایمیل همچنین حاوی اطلاعات فنی بود که توضیح می دهد که چرا برخی تصاویر با رنگی کمی تیره تر از آنچه در صفحه رایانه خود دیدید ، ظاهر می شوند.

در اصل ، من از تجربه خرید شگفت زده شدم. آیا به خدمات Photo Photo Apple باز خواهم گشت؟ بله حتما! آنها فضایی استراتژیک برای اقیانوس آبی ایجاد کرده اند که در آن بسیاری از رقبای خود فاقد آن هستند. ویژگی iPhoto به خودی خود در حال حاضر کشنده است.

مشاغل بازاریابی اینترنتی هیچ تفاوتی با هم ندارند. بسیاری از بازاریابان اینترنتی به سادگی مقادیر زیادی از محصولات وابسته را از طریق کلیک بر روی بازدید کنندگان و خرید وب سایت های خود ارائه می دهند. از تجربه شخصی من ، میزان ضربات بسیار پایین است ، به این معنی که مگر اینکه ترافیک هدفمند زیادی داشته باشید ، بعید است که غذای کافی را روی میز بیاورید.

به همین دلیل است که من کلاس درس سود را دوست دارم. این احتمالاً یکی از بهترین دوره های مشروعیت بازاریابی آنلاین است که از آنها پیروی کرده و از آن بهره مند شده اید. از بسیاری جهات ، کلاس درس سود در واقع نمایشی از برنامه درسی اقیانوس آبی است. این روش به شما می آموزد که چگونه مکانی را که اکثر مردم از آن چشم پوشی می کنند بیابید. تنها راه برای ایجاد ترافیک رایگان شگفتی در ترکیب علم و هنر است که آدم زیاد فکر کرده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا