نحوه کسب درآمد با استفاده از دوره آموزش آنلاین Udemy

[ad_1]

آموزش | کسب درآمد

چند دهه پیش پیدا کردن یک معلم خوب کار سختی بود. تنها گزینه ای که در دسترس شما بود این بود که در منطقه خود یکی را جستجو کنید زیرا اینترنت در آن زمان در دسترس نبود. امروزه ، اینترنت یادگیری از راحتی خانه را آسان کرده است. اگر شما به فکر گرفتن یک دوره خاص به سنگ تیز کردن مهارت های خود را، ما به شما پیشنهاد را بررسی کنید Udemy. بیایید دریابیم که چگونه افراد با راه اندازی دوره های بین وب سایت ، درآمد خود را از Udemy کسب می کنند. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

Udemy چیست؟

اساساً این پلتفرم دانش آموزان و معلمان را دور هم جمع می کند. در واقع ، Udemy یکی از بهترین سیستم عامل ها برای دوره های آنلاین است. این برنامه انبوهی از ابزارها و پشتیبانی رایگان را برای مربیان جهت توسعه دوره ها و کسب درآمد از آنها ارائه می دهد.

Udemy به هر کسی اجازه می دهد یک دوره آموزشی ایجاد کند و آنها را از طریق اساسنامه خود برای همه در سراسر جهان ارسال کند. در حال حاضر ، این پلت فرم بیش از 15 میلیون دانشجو از بیش از 190 کشور دارد. علاوه بر این ، این دوره ها به بیش از 80 زبان برگزار می شود.

پرتاب چرخه

اگر می خواهید یک دوره در مورد Udemy ارائه دهید ، ممکن است بخواهید مراحل زیر را دنبال کنید. ما در مورد هر مرحله با جزئیات صحبت خواهیم کرد تا بتوانید بدون مشکل شروع به کار کنید.

رکورد

اول از همه ، ممکن است بخواهید به صفحه اصلی Udemy بروید و برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید ، که هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت. پس از ثبت نام ، می توانید به بسیاری از دوره های رایگان و پولی دسترسی پیدا کنید.

دوره را ایجاد کنید

پس از ثبت نام ، می توانید دکمه “آموزش” را فشار دهید. یک دکمه “ایجاد دوره” ظاهر می شود که می توانید برای ایجاد یک دوره و معلمی کلیک کنید.

مدل درآمد Udemy

برای ایجاد یک دوره ، Udemy هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی کند. از طرف دیگر ، برای فروش باید مدل درآمدی را که این پلتفرم ارائه می دهد در نظر بگیرید. بیایید در مورد مدل درآمد بیشتر بدانیم.

ارتقا Teac معلم

پس از یک نسل هدایت ، کل بازده به مربی دوره می رود. به عنوان مثال ، اگر از طریق کد کوپن ارائه شده توسط سازنده دوره ، یک سرب تولید شود ، مربی درآمد دریافت می کند.

ترافیک ارگانیک

اگر یک خریدار دوره از طریق ترافیک ارگانیک به سیستم عامل بیاید ، 50٪ از درآمد به خالق دوره تعلق می گیرد. بقیه به سایت می روند. بنابراین ، حتی اگر برای به دست آوردن اطلاعات در مورد دوره های آموزشی خود از روش های دیگر استفاده نکنید ، پول زیادی می توان بدست آورد.

مدل تقسیم درآمد دیگر

این درصد تقسیم سود می تواند بین 25 تا 97 درصد باشد. در واقع ، این درصد براساس این واقعیت است که آیا مشتری از طریق معاملات ، تبلیغات یا شرکت های وابسته به سیستم عامل آمده است. بنابراین ، بر اساس این عوامل ، سود می تواند کم و بیش شود.

منابعی برای Udemy

Udemy در تمام مراحل به شما کمک می کند. چه بخواهید دوره ای ایجاد کنید و چه بخواهید آن را ارتقا دهید ، این پلتفرم منابعی برای شما دارد. Udemy هزاران منبع رایگان برای کمک به شما در موفقیت در دوره خود ارائه می دهد. در حقیقت ، منابع رایگان موجود در این سیستم عامل در لیست بهترین مزایای Udemy قرار دارند ، زیرا به شما کمک می کنند بدون دردسر زیاد از دوره خود درآمد کسب کنید.

بنابراین ، اگر قصد ایجاد و ارسال دوره ای در مورد Udemy را دارید ، پیشنهاد می کنیم که به توصیه های این مقاله توجه داشته باشید. فقط مطمئن شوید که دوره شما سرگرم کننده است و می تواند به دانش آموزان شما کمک کند چیزهای جدیدی یاد بگیرند. و این تنها چیزی است که شما برای فروش دوره های خود و کسب درآمد زیاد به آن نیاز دارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا