نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه برای مبتدیان بصورت آنلاین

دو اصطلاح که به طور مکرر توسط متخصصان جستجوگرها و سئوالات جستجو می شود عبارتند از: “نرخ تبدیل” و “بازگشت سرمایه” یا بازگشت سرمایه. هنگام محاسبه موفقیت در تجارت اینترنتی شما ، هر دو مفاهیم کاملاً ساده و مهم هستند. همچنین می تواند ردیابی و بهبود یابد.

تبدیل

ابتدا اجازه دهید تفاوت SEO و SEO را توضیح دهم. SEO مخفف Search Engine Optimization است و اساساً این فرآیند باعث می شود وب سایت شما با قرار دادن پیوندهایی به آن در مناطق پربازدید که مردم آن را مشاهده می کنند ، بیشتر نمایان شود. متخصصان سئو همچنین شما را در سرویس ها و فهرست های نمایه سازی موتور جستجو ثبت می کنند که ممکن است برای شما مفید باشد و وب سایت شما را بازنویسی می کنند تا محتوای شما بیشتر مرتبط باشد. SEM مخفف بازاریابی موتور جستجو است و به معنای خرید ترافیک با استفاده از پرداخت به ازای هر کلیک ، بازاریابی از طریق ایمیل و سایر روش هایی است که منجر به نتایج فوری می شود. هر دو استراتژی هزینه در بر دارد ، بنابراین به کسی که به شما می گوید SEO رایگان است گوش ندهید.

این ما را به اصطلاحات این مقاله ، اصطلاحات “نرخ تبدیل” و “بازگشت سرمایه” می رساند. هر دو به هم متصل هستند. به طور معمول ، نرخ تبدیل بالاتر به معنای بازگشت سرمایه بالاتر است. نرخ تبدیل به معنای ساده ، درصد افرادی است که از سایت شما بازدید می کنند و در واقع چیزی را خریداری می کنند. بازده سرمایه مبلغی است که شما هنگام صرف مبلغ مشخصی برای تکنیک های جستجوگرها یا بازاریابی در موتورهای جستجو ، درآمد کسب می کنید.

در اینجا یک مثال ساده آورده شده است که به شما در درک مطلب کمک می کند. شما وب سایتی دارید که محصولی را 50 دلار به فروش می رساند. شرکت SEM شما پیشنهاد می کند 500 دلار در یک کمپین پرداخت به ازای هر کلیک هزینه کنید که مطمئناً شما را به تجارت وامی دارد. شما 500 دلار هزینه می کنید و 1000 بازدید کننده دارید. 25 نفر از آنها (2.5٪) محصول شما را می خرند (در کل: 1250 دلار). نرخ تبدیل شما 2.5٪ و بازده 500 دلار سرمایه شما 1250 دلار است. سود شما ، عددی که همه می فهمند ، 750 دلار است.

این مفهوم دقیقاً همان چیزی است که در شرکت های سنتی وجود دارد. وقتی برای به دست آوردن مشتری های جدید پول خرج می کنید ، می خواهید مطمئن شوید که این پول را پس می گیرید و سود کسب می کنید. در اینترنت ممکن است اصطلاحات متفاوت باشد و اندازه اعداد کمی ترسناک باشد اما وقتی آنها را خراب می کنید به دنبال نتیجه مشابه هستید. تفاوت در بازاریابی اینترنتی ابزاری است که شما برای بهبود این اعداد در اختیار دارید.

بیایید برخی از موقعیت های فرضی را بررسی کنیم. اگر قیمت محصول خود را به 60 دلار یا پایین تر از 40 دلار برسانید ، چه می کنید؟ آیا نرخ تبدیل شما بهبود می یابد؟ اگر محتوای بیشتری به صفحه فرود خود اضافه کنید و اطلاعات بیشتری ارائه دهید ، چه می کنید؟ آیا این نرخ تبدیل شما را بهبود می بخشد یا به شما ROI بالاتری می دهد؟ با متخصص بازاریابی اینترنتی خود صحبت کنید و این سالات را بپرسید. اکنون که این مقاله را خواندید ، به نظر می رسد که از قبل می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا