[ad_1]
TGI Friday’s نامی شناخته شده در سطح ملی و جهانی است. با این حال مانند هر تجارت دیگری TGI Friday با چالش های روزانه مواجه است. عوامل خاصی از هر دو دنیای عمومی و خاص شرکت را در معرض خطر قرار می دهند. مسائل اخلاقی زیادی پیرامون شرکت هایی که در مسئولیت اجتماعی شرکت می کنند وجود دارد. با این حال TGI Friday’s اجازه نمی دهد که این عوامل مانع از رشد و شکوفایی آنها در یک اقتصاد بی ثبات شود.
مانند هر تجارت دیگری TGI Friday’s بر محیط عمومی و شخصی تأثیر می گذارد. محیط کلی یک شرکت روندهای اقتصادی فناوری اجتماعی و سیاسی است که تأثیر غیرمستقیم بر هر سازمانی دارد. روند اقتصادی جمعه TGI افراطی است. همانطور که در رستوران های دیگر دیده می شود کار آنها با فصل ها پیش می رود. نبرد برای کسب و کار و درآمد در ماه های پاییز کم است زیرا مشخص شده است که مشتریانی که در رستوران ها غذا می خورند در این ماه ها آسیب پذیرتر هستند. فناوری یک عنصر بسیار مهم در اجرای TGI Friday است. از استفاده از کمترین فناوری زمانی که مشتری در اینترنت ثبت نام می کند تا استفاده از فناوری بیشتر زمانی که سرور از رایانه برای ارسال سفارشات استفاده می کند تا استفاده از مهم ترین فناوری زمانی که حساب از رایانه برای انجام سفارش استفاده می کند. فن آوری به طور کامل در حال اجرا سازمان است. در مورد عنصر اجتماعی – فرهنگی TGI Friday’s یک جمعیت شناسی را هدف قرار نمی دهد. انواع مختلفی از مشتریان کارمندان و مدیران وجود دارند که در داخل دیوارهای یک سازمان یافت می شوند. روندهای سیاسی مؤثر بر TGI جمعه دائماً در حال تغییر است. بسیاری از قوانین مختلف بر نحوه اداره یک شرکت مانند قوانین تبلیغات قوانین افشای الکل مقررات ایمنی مواد غذایی و سیاست های کارکنان نظارت می کنند.
محیط کسب و کار خاص شامل عواملی مانند مشتریان رقبا تامین کنندگان مقررات صنعتی و گروه های امنیتی است. برخی می گویند مشتری کسب و کار را اداره می کند. در واقع بدون مشتریان شرکت دوام نمی آورد زیرا پولی به دست نمی آورد. رقبا هر روز جمعه های TGI را تهدید می کنند که غذاهای جدیدی شبیه به وعده های غذایی خود و گاهی حتی با قیمت های ارزان تر درست می کنند. تامین کنندگان همچنین می توانند یک کسب وکار را اداره کنند زیرا اگر شرکتی عرضه نداشته باشد نمی توانند کسب وکاری باز کنند. مقررات صنعتی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که جمعه های TGI دارای فضای یکسانی هستند و مشتریان در هر کجا که می روند همان تجربه را دارند. گروه های حقوق بشر شرکت ها را تهدید می کنند زیرا آنها همچنان بر روش کار تأثیر می گذارند و روش کسب و کارشان را تغییر می دهند. اینها تنها تعدادی از تهدیداتی است که TGI Friday به صورت روزانه با آن روبرو می شود با این حال برای همه شرکت ها غیرعادی نیست که با این تهدیدات و بسیاری دیگر از آنها روبرو شوند.
TGI Friday’s یک مسئولیت اجتماعی برای افزایش سود به روشی اخلاقی دارد. با این حال پشت درهای بسته برخی از اقدامات غیرقانونی وجود دارد که می تواند مانع رشد یک شرکت شود. همانطور که در فیلم انتظار مشاهده می شود بسیاری از کارمندان رستوران تصمیم گرفته اند کار خود را ساده کنند. این نوع کارگران را می توان کارگران بریده نامید. با این حال TGI Friday’s مسئولیت اجتماعی دارد تا اطمینان حاصل کند که مشتریانش هر بار که وارد رستوران می شوند بالاترین کیفیت را تجربه می کنند. اجازه دادن به این میانبرها نه تنها مفاسد اخلاقی است بلکه غیرقانونی و ناپسند است. TGI Friday’s تلاش می کند تا هر مشتری که می رود محیطی تمیز و سالم داشته باشد.
TGI Friday’s نه تنها غذای آمریکایی بلکه در بین غذاهای بین المللی نیز جزء اصلی است. در حالی که تمرکز اصلی آنها بر تسلط بر ایالات متحده است نیروهای جهانی بر نحوه اداره مشاغل و همچنین مکان رستوران های جدید تأثیر می گذارند. شانزده کشور دارای رستوران های جمعه TGI هستند و این شرکت به رشد خود ادامه می دهد. نیازی به گفتن نیست که TGI Friday’s با جهانی شدن روزافزون اقتصاد به خوبی عمل می کند.
برند TGI Friday در سال 1965 با افتتاح اولین رستوران بزرگتر از آن چیزی شد که بنیانگذاران فکر می کردند. این شرکت رقابت را منفجر کرده است و اجازه نمی دهد عواملی مانند محیط عمومی و خاص مسائل اخلاقی یا جهانی شدن به ویرانی شرکت تبدیل شوند. از طریق ترکیبی از امتیازات و مکان های شرکتی TGI Friday’s به یکی از بزرگترین رستوران های جهان تبدیل شده است. نه تنها غذای آنها در رستوران سرو می شود بلکه اخیراً غذای آنها در یخچال فرآوری و بسته بندی شده است. مشتریان و کارکنان به طور یکسان موافق هستند که TGI Friday’s یک فضای سرگرم کننده و هیجان انگیز است.
[ad_2]