نقد و بررسی انتقادی بازاریاب شبکه در مورد سیستم Renegade و Renegade آن سی سیگ

[ad_1]

آن سیگ ، بنیانگذار Renegade Network Marketer و Renegade System ، این سیستم را برای کمک به بازاریاب های شبکه ای که درگیر مشاغل خود هستند ، توسعه دادند ، اما آیا ارزش آن را دارد؟ آن ادعا می کند که سیستم او تمام چالش های اکتشافی و ایجاد مشاغل شما را برطرف خواهد کرد ، اما این واقعیت کامل است

آنچه در هنگام خرید کتاب الکترونیکی و سیستم Renegade به دست می آورید:

  • کتاب الکترونیکی او The Renegade Network Marketer

این امر عمدتا شما را با چگونگی بازاریابی آنلاین تجارت خود هدایت می کند. این به شما کمک می کند تا به عنوان یک بازاریاب شبکه مانند یک بازاریاب اینترنتی وابسته فکر کنید. آیا کسی می تواند این کار را انجام دهد؟ خوب ، ممکن است در نگاه اول آسان به نظر برسد ، اما شما باید کارهای بیشتری را نسبت به آنچه در ابتدا فکر می کنید ، انجام دهید.

  • دسترسی به سیستم شورشیان

اینجاست که می توانید حساب های وابسته مختلف خود را راه اندازی کنید. این بدان معنی است که لیستی از محصولات مختلف مانند میزبانی وب به فهرست Ezines وجود دارد … و هنگامی که این محصولات را برای افرادی که بصورت آنلاین ملاقات می کنید تبلیغ می کنید ، می توانید پیوند ارجاع خود را از طریق ایمیل ارسال کنید ، و اگر فرد در نهایت خرید محصول را انجام دهد ، و کمیسیون می گیرید. با استفاده از Renegade می توانید از افرادی که به همان چیزی که شما علاقه مند هستید لیستی تهیه کنید … بازاریابی شبکه ای!

اما شما همیشه باید با “Rebel Networker” یا سایر “Free Report” ، هفت دروغ بزرگ بازاریابی شبکه ای ، رهبری کنید.

2 نکته اصلی که در اینجا باید به آنها اهمیت دهید.

1) شما نه تنها لیست شخصی خود را می سازید بلکه لیست Ann Sig خود را نیز می سازید. شخصی که در لیست شماست همچنان به دریافت ایمیل به نام Ann Sig ادامه خواهد داد. خوب … اگر شما در تلاش برای ایجاد مشاغل شخصی خود هستید که کار را دشوارتر می کند.

2) شما نمی توانید آنچه Renegade می تواند برای مشترکان شما ارسال کند را کنترل کنید. پیام های ایمیل از قبل برای ارسال تنظیم شده اند.

بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید ، می تواند ایده خوبی برای فروش محصولات به افراد در صنعت بازاریابی شبکه ای باشد. اما تبدیل شدن به یک بازاریاب شبکه Renegade همچنین به این معنی است که شما باید به سیستم Renegade اعتماد کنید که ایجاد رابطه با لیست مشترکان دشوارتر خواهد بود و در نتیجه ساختن تجارت شما دشوارتر خواهد بود.

آیا استراتژی های مادی عالی وجود دارد؟ آره

اکنون می دانید که با سیستم Renegade چه انتظاراتی دارید و اینکه برای تبدیل شدن به یک بازاریاب شبکه Renegade واقعا چه چیزی لازم است. اگر به دنبال راه هایی برای ایجاد تجارت خود هستید ، استراتژی های خبری را بیاموزید. این همان صنعت است. شما باید گزینه ساخت آنلاین یا آفلاین یا حتی ترکیبی از این دو را داشته باشید! پیوند زیر به شما نشان می دهد که چگونه توانستم تمام وقت در مورد راهکارهای ترکیب مشاغل از خانه کار کنم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا