نقد و بررسی اورن وودوارد – آیا اورن وودوارد مطابق با نوع تبلیغات زنده است؟

[ad_1]

بازار | نقد و بررسی

این بررسی اورین وودوارد اختصاص داده شده است به شما نظر داخلی در مورد سیستم بازاریابی خود را. در طول زندگی دو بار عضو سازمان Orrin یا “تیم” بوده ام. اگرچه من در حال حاضر در Orrin Woodward Corporation یا فرصتهای MLM وی حضور ندارم ، اما صادقانه می توانم بگویم که Orrin یک سیستم منحصر به فرد ارائه می دهد که به افراد سازمان شما اجازه می دهد تا در حالی که در سیستم بازاریابی شرکت می کنند ، بازاریاب خوبی باشند.

من دائماً می بینم که تعداد زیادی از افراد در حال نوشتن و درخواست بررسی اورین وودوارد از شخصی که عضوی از سازمان آنها بود ، هستند. تیم Orrin از توسعه خود استفاده می کند و این یک م keyلفه اصلی است که بسیاری از بازاریان و رهبران شبکه از آن چشم پوشی می کنند. عامل تکثیر یکی دیگر از جنبه های عظیمی است که می خواستم در بررسی Orrin Woodward خود ذکر کنم. چند نفر هستند که در واقع صنعت ما را با موفقیت تکرار کرده اند و اورن وودوارد یکی از آنهاست. هر کسی می تواند از خیابان خارج شود ، سیستم خود را متصل کند و در کمترین زمان آماده کار شود. توسعه خود برای رسیدن به یک رهبر بسیار مهم است حتی اگر بسیاری از افراد قایق را از دست بدهند و فکر نکنند که ضروری است.

اورین دانش لازم را برای مهارت در تجارت شبکه خود به مردم ارائه می دهد. فداکاری او برای تیمش بی نظیر است. او واقعاً به افراد سازمان خود اهمیت می دهد و می خواهد همه موفق شوند. من در واقع تعجب می کنم که یک رهبر بزرگ مانند اورین وودوارد این است که هنوز هیچ کس درباره اورین نظری ننوشته است. او در صنعت ما بسیار تأثیرگذار بوده است و خواهد ماند و من به آن اعتماد دارم. من فقط چند رهبر مانند اورین را می شناسم که وقت و توجه خود را صرف ایجاد سیستمی کارا و تکرار شونده کرده اند.

سازمان اورین فقط در چند سال گذشته با جهشی رشد کرده است. این در درجه اول به دلیل نقش او به عنوان یک رهبر و چهره برجسته در انجمن جامعه سازی است که ما آن را تحت عنوان بازاریابی شبکه ای می شناسیم. امیدوارم بررسی Orrin Woodward من برای شما مفید باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا