نقد و بررسی جواهرات Sabika: آیا واقعاً می توانید از جواهرات Sabika درآمد کسب کنید؟

جواهرات سابکا در سال 2001 توسط کارن مایر تاسیس شد. آنها یک شرکت بازاریابی چند سطحی خانوادگی هستند و این بینش را دارند که در هنگام فروش جواهرات با کیفیت بالا و در اختیار دیگران قرار می دهند در همان زمان دشوار به خانواده کمک کنند. این اساساً شرکتی است که زنان برای زنان ساخته اند. در طول این بررسی ، من برخی از محصولات خاص یا مواردی را که ارائه می دهند بررسی می کنم ، و همچنین توضیح مختصری در مورد هر مورد ، تجارت یا فرصت درآمد ارائه می دهم ، و اگر در واقع می توانید با استفاده از آن ، درآمد لازم را کسب کنید ، هزینه شروع و در آخر افکار یا نظر نهایی من درباره هرچه را بررسی کردم و کل شرکت هستم. خودش

چیز:

Sabika لوازم جانبی جواهرات و جواهرات با کیفیت بالا از جمله دستبند ، گوشواره ، گردنبند ، الحاقات و بسیاری دیگر را ارائه می دهد. من 3 مورد از محصولات ارائه شده را لیست می کنم و توضیح مختصری در مورد هر یک از آنها در زیر می دهم!

  1. Sabika London Choker Delight – این یکی از مؤلفه های “شاد“برای تکمیل ظاهر ، باید دستبند و گوشواره ها را نیز تهیه کنید. این محصول با Crystal ، Crystal AB ، Denim blue و Pacific Opal ساخته شده است و 179 دلار فروخته می شود.
  2. دستبند سرگرم کننده Sabika را برجسته کنید – برای یک خرده فروشی کامل 119 دلار ، این دستبند کریستالی را ارائه می دهند.
  3. دکمه های سرگرم کننده Sabika طبیعی – ایجاد شده با جین آبی سبک وزن با قیمت 39 دلار.

فرصت:

سؤال باقی مانده است. آیا واقعاً می توانید با کسب و کار جواهرات Sabika یا فرصت درآمد کسب درآمد کنید؟ برای پاسخ به این سؤال ، برخی از برنامه جبران خسارت آنها را بررسی و توضیح خواهم داد! بازده در این شرکت علاوه بر تکمیل شرایط خاص ، با سطح یا رتبه ای که در آن قرار دارید متفاوت خواهد بود! تمام کلاسها یا سطح آنها مشاور ، مشاور واجد شرایط اضافی ، مدیر ، مدیر ستاره ، مدیر کریستال ، مدیر کریستال ستاره ، مدیر نقره ، مدیر ستاره نقره ، مدیر طلا ، مدیر طلای ستاره ، مدیر پلاتین ، مدیر پلاتین ستاره.

  1. مشاور – این اولین سطح یا رتبه ای است که می توانید در این شرکت به دست بیاورید برای اینکه در این رتبه فعال باشید ، باید هر 3 ماه 500 دلار یا بیشتر به ترتیب خرده فروشی داشته باشید. با دستیابی به این هدف و فعال ماندن ، می توانید 20٪ کمیسیون در کل فروش شخصی کسب کنید.
  2. مدیر کریستال – برای رسیدن به این رتبه یا سطح ، شما باید به عنوان یک مدیر یا هر سطح بالاتر دیگر برای ماه صلاحیت داشته باشید و حداقل یک مدیر واجد شرایط از نسل اول یا بالاتر را در تیم خود داشته باشید یا “برخطهنگامی که به این رتبه یا سطح خود رسیدید و شرایط را تکمیل کردید ، می توانید 20٪ کمیسیون فروش شخصی ، 6٪ پاداش فروش شخصی و 4 تا 5٪ پاداش مراقبت شخصی در طول زندگی را بدست آورید ، این بدان معنی است که شما از اعضایی که شخصاً با آنها تعامل دارید دریافت می کنید. با حمایت مالی و فروش آنها ، 3٪ از تیم مرکزی فراتر رفته و این بدان معنی است که بعد از انجام فروش ، از هر کسی که در تیم های مرکزی خود درآمد کسب می کنید ، درآمد کسب می کنید.
  3. مدیر پلاتین ستاره – برای دستیابی به این سطح یا رتبه و پرداختهای درگیر شده ، باید ماه به عنوان مدیر یا بالاتر از این ماه ، 10 ماه یا بیشتر از مدیران نسل واجد شرایط را در تیم مرکزی خود برای ماه داشته باشید و 6 مشاور واجد شرایط با کمک هزینه مراقبت شخصی داشته باشید. پس از تکمیل تمامی این الزامات ، می توانید 20٪ کمیسیون فروش شخصی ، 10٪ پاداش فروش شخصی ، بیش از حد 4٪ مراقبت های شخصی در طول زندگی ، 4٪ دور زدن از تیم مرکزی ، 5٪ دور زدن از نسل اول و 2.5٪ را بدست آورید. از نسل دوم فراتر رفت و 1.5٪ از نسل سوم پیشی گرفتند.

در پایان ، بله ، می توانید با یک فرصت تجاری یا درآمد جواهرات Sabika درآمد کسب کنید!

هزینه:

برای شروع کار جواهرات Sabika یا یک فرصت درآمد و شروع به کسب درآمد ، باید یک کیت استارت خریداری کنید. همچنین شامل گرافیک وب سایت شخصی ، اختیاری است. من هر دو را در زیر توضیح خواهم داد!

  1. گروه شروع – 250 دلار بعد از خرید این کیت ، می توانید بلافاصله کار خود را شروع کنید. این مجموعه شامل جواهرات با قیمت خرده فروشی 700 دلار ، یک رکورد مهمان ، ابزار و ملزومات تجاری ، 1 کیف حمل سباکا ، یک کتاب دریافت و بسیاری موارد دیگر برای کمک به رشد شغلی شما به صورت حرفه ای و سریع است.
  2. سایت شخصی – 12.99 دلار این انتخاب من است با این حال ، اگر تصمیم بگیرید یکی را بخواهید ، هزینه ماهانه است. با این وجود 30 روز اول رایگان است. ماه بعد از 30 روز اول به طور خودکار به کارت اعتباری شما شارژ خواهد شد ، اما در صورت وجود از کلیه مسائل مربوط به نگهداری ، خدمات ، پشتیبانی و فنی مراقبت خواهد کرد.

افکار نهایی:

محصولات ارزنده اما بازار بزرگی ندارند ، آنها باید در نظر داشته باشند که زیورآلات را به آقایان نیز عرضه کنند! مطمئناً می توانید یک زن را از محصولات یا چیزهای آنها بسیار خوشحال کنید ، اما اگر به دنبال ایجاد درآمد جدی هستید ، باید شرکتی را پیدا کنید که محصولات یا چیزهایی را ارائه دهد که تقریباً همه و تقریباً همه افراد می توانند آنرا پیدا کنند یا به آن نیاز داشته باشند. فرصت سخت است! شما باید در حین تکمیل مقدار زیادی از ملزومات ، به مرتبه ها یا سطوح زیادی برسید تا در واقع هر پولی بدست آورید و وقتی درآمد کسب می کنید ، این خیلی نیست! کمیسیون 20٪ آنها در فروش شخصی به اندازه کافی زیاد نیست تا به هیجان از راه دور نزدیک شوید. همچنین می توانید رتبه و یا سطح شرکت خود را در هر ماه معینی از دست دهید! هزینه ، با این حال ، به هیچ وجه بد نیست! هزینه ماهانه سایت شخصی قابل درک است اما لازم نیست. این طراحی شده است تا به شما در دستیابی به فروش آنلاین کمک کند ، اما اگر یاد بگیرید که چگونه می توانید ترافیک را افزایش دهید ، به تنهایی می توانید این کار را انجام دهید!

* داستین هیل وابسته به جواهرات Sabika یا فرصت های تجاری و درآمد نیست!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا