نقد و بررسی: سیستم بازاریابی شکوفایی

بازاریابی سعادت برای اولین بار در آگوست سال 2009 ظاهر شد و مغز مغز دارن اولاندر ، بازاریاب آنلاین کهنه بود. او هوشمندانه بازاریابی آنلاین را با بازاریابی شبکه ای / حق رای دادن ترکیب کرد. در اصل ، این یک ابزار ساختاری است که اصول اولیه بازاریابی آنلاین را از طریق مواردی مانند ، نحوه ایجاد اولین کمیسیون شما ، چگونگی یافتن محصولات برای تبلیغ و چگونگی ایجاد لیست اشتراک ، آموزش می دهد.

بازار | بازاریابی

با ایجاد لیست اشتراک های خود ، می توانید از این گزینه استفاده کنید تا افراد را در مقابل فرصتی که می خواهید قرار دهید ، قرار دهید ، بنابراین زیرنویس خود را بطور منظم با تبلیغ مرجع بسازید. هزینه بسیار کم 27 دلار است و می توانید برای سایر برنامه هایی که به آن تعلق دارید لینک ها را در وب سایت عضو خود قرار دهید. بنابراین همانطور که یاد می گیرید ، افراد ممکن است از طریق پیوندی در وب سایت شما در خط اصلی شما ثبت نام کنند.

سیستم بازاریابی برای رونق به طور کلی ، بازبینی های مختصری دارد ، برخی از آنها خوب و برخی نیز نیستند. بنابراین اگرچه این برنامه برای پول ارزش خوبی دارد ، اما ممکن است تا حدودی فاقد آن باشد. این صندوق دارای گنجینه ای از گنجینه ای است که می توانید برای کمک به مشاغل خود استفاده کنید ، یا در عوض می توانید آن را رها کنید تا بتوانید به سایت های خود مراجعه کنید.

به طور کلی ، سیستم بازاریابی مرفه یک روش مناسب برای ایجاد لیست شما در حالی که مهارت های بازاریابی اینترنتی خود را مرتب می کنید. اولاندر ضمانت کامل برگشت پول را ارائه می دهد ، بنابراین اگر از نظر درآمد از این کار راضی نبودید می توانید آن را برگردانید. اما مثل همیشه ، حتماً کارهای خانه خود را قبل از گذاشتن هرکدام از پولهای سخت درآمد خود انجام دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا