نقد و بررسی شبکه بازاریابی حرفه ای دیل کالور

[ad_1]

دل کالورت وقتی تنها 20 سال داشت ، کار خود را در صحنه بازاریابی شبکه ای آغاز کرد. دیل فقط یک گوینده نیست بلکه یک بازیگر است. شرکتی که وی به آن پیوست ، به مدت شصت هزار توزیع کننده و در کل فروش بین 120 میلیون در سالهای 1994-1998 به یک سازمان Mammouth MLM تبدیل شد و این اصطکاک قبل از تولد اینترنت همانطور که امروز می شناسیم آغاز شد. اگر نه میلیون ها شبکه دهنده ، این سمبل و اسطوره است.

دیل کالور قبل از اینترنت و آنلاین نیز درباره سیستمهای آموزش تکرار شونده MLM چیزهای زیادی می داند. دو مورد از شخصیت های دیل در حرفه دله عبارتند از: “اعترافات یک میلیونر در بازاریابی شبکه ای” و همچنین “قدرت یک رویا”. از سال 2000 ، دیل متعهد به هیچ شرکت خاص بازاریابی چند سطحی خاصی نشده است. این روزها وی مدیرعامل گروه بازاریابی کالورت است که در زمینه سمینارها برای شرکتهای مختلف بازاریابی شبکه ای که به آموزش های تخصصی در سراسر جهان نیاز دارند ، در زمینه تدریس ، آموزش ، مشاوره و صحبت در سمینارها تخصص دارد.

دل در هر صنعت بازاریابی شبکه ای و همچنین بسیاری از مجلات مشاغل خانگی ظاهر شده است. او یکی از بزرگترین مربیان جدید MLM است که ریشه های خود را فراموش نکرده و از کجا آمده است. خانه های مجلل ، اتومبیل ها و یک سبک زندگی سریع آن چیزی نیست که دل دال کالور را تحریک می کند. اشتیاق وی ناشی از تغییر زندگی مردم از طریق آگاهی و آموزش صنعت دریایی است.

یکی از اصلی ترین فلسفه های دیل کالور این است که اگر هر روز سخت تلاش می کنید و خود را با تمام توان خود پرورش می دهید ، این موفقیت و MLM شیوه زندگی به سرعت دنبال خواهد شد. او فکر می کند وقتی مردم متوجه می شوند که آنچه برای دیگران انجام می دهید مهم است ، تقریباً در خانه هستید. دیل از طریق سمینارها و برنامه های آموزشی خود زندگی هزاران نفر از بازاریابان شبکه را متحول و دگرگون کرده است ، همیشه به آنها کمک می کند تا در استخدام کنندگان MLM استخدام شوند تا رشد کنند.

در یک زمان او توزیع کننده ارشد حق رای دادن برای شرکت New Image International ، یک شرکت بازاریابی محبوب شبکه بود. وی در مصاحبه با Wolf Enterprises ، یک شرکت معروف تبلیغاتی اینترنتی که به شدت به سمت بازاریابان شبکه متمایل است و تا حدی یک نام خانوادگی در صنعت بازاریابی چند سطحی است.

فعالیت دیل کالور در IBM شروع شد و در آنجا دو پیشرفت برتر متوالی کسب کرد. او فهمید که وی به یک سقف شیشه ای برخورد کرده است بنابراین درخواست کرد که وی در IBM به بخش بازاریابی منتقل شود. آنها این موضوع را با وی تکذیب کردند و گفتند که او کاری برای انجام دادن ندارد. او که نمی خواست محدود به یک شرکت حجاب شود ، شروع به مطالعه نوارهای استخدام و کمک به خود کرد.

ما این روزها دیل را می بینیم که به راحتی به سمت رسانه های اجتماعی مهاجرت می کند ، و این به ما می گوید که او بارها در انتظار است. این روزها ظاهراً فناوری با سرعت نور در حال حرکت است ، اما ما می بینیم که دیل کالور هنوز در صنعت MLM تولید کننده است. مهمترین سؤال وی در مورد جاه طلبی های بازاریابی شبکه ای این است که چرا کاری را که می کنید انجام دهید. اگر اشتیاقی برای شرکتی که در حال تبلیغ آن هستید ، به شرط اینکه سخت کار کنید و هنگام ترک اکثر مردم ، به طور طبیعی موفقیت را دنبال خواهید کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا