نقد و بررسی طرح برنامه NuSkin – آیا باز هم می توانید پول زیادی با پوست Nu بدست آورید؟

[ad_1]

برنامه | پول

من فکر می کنم سوال بزرگی که بسیاری از افراد از وقتی به MLM مانند NuSkin نگاه می کنند بپرسند این است که آیا برنامه جبران Nu Skin واقعا سودآور است و آیا واقعا می توانید با شرکتی مانند NuSkin درآمد کسب کنید؟

منظور من این است که بیایید با آن روبرو شویم ، NuSkin یک معامله کاملاً جدید نیست ، بیش از 25 سال است که اتفاق افتاده است و تفاوتهای زیادی در برنامه جبران حق رای دادن که طی چند سال گذشته ایجاد شده است وجود دارد ، آیا برنامه قدیمی جبران خسارت استاندارد Unilevel می تواند کار را انجام دهد؟

خوب بیایید در مورد آن بحث کنیم ، اما بیایید ابتدا حقایق در مورد برنامه های جبران حق رای دادن را مستقیماً بدست آوریم. در بازار امروز تغییرات مختلفی در برنامه جبران بازاریابی شبکه ای وجود دارد ، شما می توانید یک کتاب بسیار بزرگ را فقط برای تجزیه و تحلیل پر کنید: دودویی ، ترکیبی-دودویی ، ماتریس ، اجباری ماتریس ، Top Tier MLM ، Hybrid Top Tier MLM و بسیاری از مخلوط ها و تفاوت های موجود بین آنها شگفت انگیز است.

اما نگاه کنید ، فقط به طور کلی در مورد آن فکر کنید ، آیا آیا این یک سطح واحد ، باینری یا باینری با یک مسابقه مدیران یا یک ماتریس نقدی روزانه مهم است؟ همه آنها پول خوبی می پردازند.

هر شرکتی که در صنعت MLM به آن نگاه می کنید بیشترین سود را دارد و همه آنها به محض ایجاد یک سازمان و بهره‌برداری از یک سازمان و رشد انفجاری ، درآمد زیادی کسب می کنند.

برنامه جبران NuSkin البته آزمایش زمان بوده است و سودآور است. وقتی به جبران خسارت هایی که بازیگران برتر سالها با NuSkin داشته اند ، می پردازید ، اعداد بسیار شگفت انگیز است.

من در NuSkin دوستانی دارم که بیش از 40 میلیون دلار درآمد کسب کرده اند و رتبه های باشگاه 20 میلیون دلاری آنها نیز پر است.

اما این تنها یک قسمت از تصویر است. برنامه جبران NuSkin توانایی خود را برای تولید دلارهای بزرگ اثبات کرده است اما ساخت آن لزوما آسان تر نیست.

ساختمان ساختمان – بهبود برنامه جبران NuSkin

من فکر می کنم بهترین سؤال هنگام پیوستن به یک شرکت خاص MLM این است که چگونه می توانید برنامه جبران خسارت آن شرکت را به حداکثر برسانید؟

برای استفاده از هر نوع برنامه جبران خسارت MLM ، یک استراتژی ساختمانی کمی متفاوت برای به حداکثر رساندن آن نیاز است ، بنابراین بیایید در مورد کارهایی که برای دسترسی به پول های بزرگ باید با NuSkin انجام دهید ، بحث کنیم.

اکنون فکر نمی کنم که من در خارج از مدرسه در اینجا صحبت می کنم ، می خواهم به این نکته اشاره کنم که NuSkin اولین دوره مسابقات حق رای دادن برای بزرگسالان بود و من 3 سال اول با آنها 7 رقمی سود کسب کردم. من هیچ وابستگی فعلی با آنها ندارم ، بنابراین این یک شرکت تجاری نیست.

پس چگونه می توانید این کودک را حداکثر کنید؟

با کلیک روی Treasury NuSkin’s

خوب با “Unilevel” یا “Stairstep Breakaway” مانند NuSkin شما عمدتا از کلیک روی مستطیل تولید استفاده می کنید. شما فقط می توانید بر روی عمق خاصی کلیک کنید تا درآمد بیشتری از داشتن یک خط مقدم بزرگتر حاصل شود و از آنجا که به شکلی مثل هرم سقوط می کند (من آن کلمه را دوست دارم) که به نوبه خود دامنه بیشتری برای بهره مندی از آن به شما می دهد. خط مقدم بزرگتر شما پایه شما بزرگتر است.

اکنون با نسخه آنها از “Unilevel” ، هیچ محدودیتی در تعداد افرادی که می توانید در خط خود دریافت کنید وجود ندارد ، اما فقط می توانید بر روی عمق خاصی از ساختار کلیک کنید. برای بهره گیری از عمق ، باید خط مقدم خود (توزیع کننده هایی که شخصاً از آنها مراقبت می کنید) را به عرض مشخص بسازید و باید تعداد مشخصی از جبهه ها مانند توزیع کننده هایی داشته باشید که به سهمیه تولید خاص دست یافته و تبدیل به توزیع کننده های اجرایی NuSkin می شوند.

توزیع کنندگان اجرایی NuSkin

همچنین در برنامه شرکتی NuSkin ، دو کلاس توزیع کننده وجود دارد ، عملکرد منظم توزیع کنندگان آسیاب و توزیع کنندگان اجرائی (یا همانطور که بعضی اوقات از آنها جدا نامیده می شود).

اکنون وقتی از کسی مراقبت می کنید ، براساس کارهایی که انجام می دهد ، کمیسیون دریافت می کنید ، اما تا زمانی که با تبدیل شدن به یک توزیع کننده اجرایی ، حق خود را بدست آورید ، نمی توانید بر روی خط پایین آن کلیک کنید (الزامات صدا وجود دارد).

هنگامی که مدیرعامل شدید ، اکنون می توانید بر روی گروه توزیع کنندگان منظم NuSkin خود کلیک کنید و هیچ محدودیتی در عمق آن نداشته باشید ، این به اصطلاح “گروه مجموعه” شماست ، اما شما بر اساس تعداد مدیرانی که در خط مقدم دارید ، در امکان کلیک بر روی توزیع کنندگان اجرایی محدود هستید.

حال اگر به کسی که واقعاً برکنار شده است ، می پردازید و یک مدیر اجرایی هستید و مدیرانی نیز در آن حضور دارند ، تا زمانی که مدیران بیشتری را در خط مقدم خود ایجاد نکنید ، نمی توانید در این روند نزولی گسترده از مدیران پول بگیرید.

و بنابراین مسابقه شروع می شود

حالا وقتی این سفر را شروع می کنید ، باید به فکر استراتژیک باشید و سریع عمل کنید یا پول را روی میز بگذارید.

شما باید به سرعت عرض را در خط مقدم خود بسازید تا بتوانید بر روی عمق گروه خود کلیک کنید اما در عین حال مجبور هستید از مقدار مشخصی از عمق حمایت کرده و تحریک کنید یا چیزی نخواهد بود که از آن استفاده کنید.

خیلی سریع برو!

اکنون بهترین رویکرد سازنده را برای برنامه هایی برای شرکت هایی مانند NuSkin پیدا کردم ، تا با سرعت بسیار خوبی پیش بروند و در همان زمان به یک یا دو سطح و عمق پشتیبانی برسیم.

یک نکته اساسی در اینجا ، هرگز برای مدیریت گروه خود ، استخدام شخصی را متوقف نکنید. این مرگ شرکت MLM است.

روند غربالگری

بنابراین اولین قدم برای ساخت این سازه ، مرتب سازی مسیرها برای یافتن توزیع کنندگان است.

اکنون در یک برنامه تک سطح ، هرکسی که از آن حمایت مالی می کنید به خط مقدم شما می رود و مرحله دیگری را در کار خود شروع می کند. بنابراین هرچه افراد بیشتری از آنها مراقبت کنید ، بالای ساختار شما گسترده تر خواهد بود.

در مرحله بعد ، شما باید از طریق توزیع کنندگان گشت و گذار کنید تا افرادی را پیدا کنید که قبلاً کاری انجام می دهند. سپس این بازیگران دفع می شوند که ببینند چه کسانی 20٪ هستند. آنها واقعاً در مورد ایجاد یک سازمان جدی هستند.

اکنون در این مرحله ، اگر مدیرعامل هستید ، عمق عبور خود را بر کل سازمان خود وارد می کنید ، اما اینجا جایی نیست که پول عظیم به دست بیاید زیرا اکثر این گروه حجم کمی را انجام می دهند یا فقط از محصول استفاده می کنند.

صلاحیت های اجرایی و شکست های NuSkin

20٪ افرادی هستند که پایه و اساس جریان درآمد شما تبدیل می شوند و عموماً به صلاحیت اجرایی می روند و به اصطلاح مدیر عامل جداگانه می شوند.

اکنون وقتی فروشنده “از هم جدا می شود” ، کمیسیونی که در گروه NuSkin ساخته اید می تواند از 14٪ به 5٪ کاهش یابد.

ببخشید!

این یک افت قابل توجه در دوره است و تنها راهی است که سیستم ها کار می کنند ، اما نظریه این است که شما برای شخصی که در زمینه ساخت و ساز کار می کند 5٪ از تولید گروهی را بدست می آورید ، بنابراین در واقع باید بیشتر باشد.

اکنون یک بار NuSkin Executive را در خط مقدم خود داشته باشید ، می توانید 5٪ را روی هر Exectuvie کلیک کنید و مجموعه های آنها فقط در سطح اول شما هستند.

برای استفاده از دو سطح اجرایی توزیع کنندگان کمیسیون ، شما باید 2 مدیر جداگانه در سطح اول خود و غیره داشته باشید.

شما با داشتن یک مدیر عامل در خط مقدم خود ، “NuSkin Gold Executive” هستید و می توانید 5٪ کمیسیون رابط خود را مانند اندازه گروه کامل مدیران عامل کلیک کنید. رتبه بندی های مختلفی برای رده های NuSkin بسته به اینکه تعداد مدیران خط مقدم “روبی” ، زمرد و غیره وجود دارد ، وجود دارد که بالاترین رتبه هنگام رسیدن به “الماس آبی” شما دارای 12 امتیاز پیش نویس اجرایی هستید.

حداکثر عمق شما می توانید بر روی برنامه شرکت NuSkin کلیک کنید 6 سطح مدیران است و برای این کار باید “Blue Diamond” باشید و 12 مدیر در خط مقدم خود باشید.

باتری و ضریب فشار – راهی برای دلارهای بزرگ در NuSkin

حالا البته یک دلیل وجود دارد که آنها آنها را جدا می نامند ، زیرا مهم نیست که توزیع کننده در گروه شما کجاست یا در چه سطحی قرار دارد ، وقتی مدیرعامل شوند ، از موقعیت خود در خط جدا می شوند و سپس زیر نظر مجری بعدی واجد شرایط در ساختار قرار می گیرند.

بنابراین در واقعیت اگر دیر کنید از دست خواهید داد. اگر مراقب یک نمایندگی فروش گرم هستید و قبل از انجام این کار یک مدیر عامل واجد شرایط و واجد شرایط نیستید ، آنها را به عنوان یک مدیر اجرایی خط از دست می دهید.

این بدان معنی است که خداحافظی وداع با این بازیگر ، به هر حال ، در NuSkin ، به محض اینکه برای همیشه می رود.

اگر بازیکن بزرگی هستید ، این فشار در حال حاضر به نفع شما کار می کند زیرا تمام نیروهایی که در خط نزولی شما قرار دارند ، تحت شما می چرخند و فشار می یابند.

بررسی های بزرگ NuSkin از کجا آمده است؟

بنابراین پول در گروه های اجرایی است و شما می خواهید مقدار زیادی از آنها را در بازده 6 سطحه خود داشته باشید.

در پایان ، این یک بازی فوتبال 5٪ در NuSkin است زیرا در اکثر MLM وجود دارد ، اما با داشتن یک دسته به اندازه کافی بزرگ ، می تواند به دلارهای بزرگی برسد.

نکاتی در مورد ساختمان گروه NuSkin

مجدداً ، ساخت سریع و گسترده بهترین رویکرد در اینجا است و همینطور که می فهمید که همه افرادی که در آن شرکت می کنید متحرک نخواهند بود ، بنابراین توصیه می کنم هدف خود را در مراقبت از 6 تا 10 تکرار در ماه تعیین کنید و سپس این مجموعه را مرتب کنید تا 20٪ درصد پیدا کنید.

اکنون بهترین راه برای کسب درآمد بزرگ در NuSkin استفاده از “قانون اعداد بزرگ” است. شما باید برخی از روش های تبلیغاتی یا بازاریابی را توسعه دهید که باعث ایجاد 80 تا 100 مشتری بالقوه در هفته شود و سپس از قیف های فروش استفاده کنید تا ترافیک خود را به سمت سرب و سپس به 20 درصد درصد افزایش دهید.

البته بسیاری از توزیع کنندگان NuSkin وجود دارند که هنوز هم بیشتر از رویکرد “بازاریابی مدرسه قدیمی” MLM استفاده می کنند ، اکثراً بازار داغ یا بازاریابی موقعیتی را انجام می دهند ، اما موفقیت با ارائه های یک بار در کتاب من شما را به آنجا می رساند ، اما فقط طول می کشد.

مدل موفقیت MLM

بنابراین اگر جریان درآمد توزیع کنندگان عمده MLM از جمله NuSkin را تجزیه و تحلیل کنید ، تعداد جالبی پیدا خواهید کرد. بیش از 70 درصد از آنها ، از طریق تحلیل من ، بیش از دو سوم درآمد خود را از یک یا دو توزیع کننده اصلی که به گروه خود آمده اند ، دریافت می کنند.

جالب؟

این ماهیت برنامه جبران خسارت “امتیازات استاندارد” است. در این مدل حق رای دادن ، جستجو و موفقیت شما به پیدا کردن درصد افسانه ای 1٪ ، افرادی که می آیند و گروه شما را منفجر می کنند بستگی دارد. اما اگر از روشهای سنتی ، چهره به چهره ، بازار گرم و غیره استفاده می کنید ، یک ارائه انجام می دهید و نمایش آن زمان می برد.

بنابراین استفاده از استراتژی های در مقیاس بزرگ ، اتوماسیون و اهرم باعث می شود سریعتر به آنجا بروید.

بنابراین درس اینجاست که اگر قصد موفقیت در هر مشاغل حق رای دادن را دارید ، پس برای اجرای برنامه تجاری خود باید از یک رویکرد در مقیاس بزرگ برای تولید سرب استفاده کنید تا روزانه یک جریان بزرگ کافی به دست بیاورید.

اکنون بهترین راه برای انجام این کار در بازار امروز استفاده از رویکرد بازاریابی اینترنتی است.

بنابراین در خاتمه ، من فکر می کنم در گذشته مبلغ زیادی از سوی توزیع کنندگان تهاجمی Nu Skin به دست آمده است و من به عنوان یک شرکت خوب و بسیار خلاق ، شک ندارم که توزیع کنندگان در آینده سود خود را ادامه دهند.

موفقیت در NuSkin یا هر کسب و کار MLM به توانایی شما در سازماندهی آن به عنوان یک تجارت واقعی و داشتن سیستمی در ایجاد مقادیر زیادی از مشتریان بالقوه بستگی دارد ، به گونه ای که بتوانید فراتر از دوستان و خانواده خود به دنبال موفقیت خود باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا