نقد و بررسی SaleHoo (آیا SaleHoo دروغ است؟)

بررسی | نقد و بررسی

[ad_1]

SaleHoo یکی از محبوب ترین دایرکتوری ها بصورت عمده فروشی بصورت آنلاین هنوز هم یکی از مهمترین منابع کشتی به صورت آنلاین است. هنگامی که من برای اولین بار شروع به کار آنلاین کردم من به بررسی SaleHoo کاملاً توجه کردم تا همه اعتیاد به مواد مخدره را ببینید. اگرچه خیلی زود در کار بازاریابی آنلاین ام از تجربه من با SaleHoo چیزهای زیادی آموختم. SaleHoo برای اضافه کردن خدمات بیشتر تجربه رابط کاربری آسانتر و بهتر و ابزارهای بیشتر برای کمک به کاربران در ادامه با بازار سازگار است.

با این حال حتی کاملترین راهنمای جمله هیچ ارزشی ندارد بدون آموزش برای سودآوری آن. بنابراین SaleHoo باید با منابع آموزشی و بهترین مزایده Sky High همراه باشد که به شما آموزش می دهد چگونه از این فرصت در برنامه استفاده کنید.

حراج های بالایی را در آسمان به صورت رایگان از SaleHoo.com دریافت کنید

برداشت اول من

هنگامی که من برای SaleHoo ثبت نام کردم توانستم هر آنچه را که می خواستم در هزینه خرده فروشی پیدا کنم – دستگاه های پخش MP3 تلویزیون iPod لباس و لوازم جانبی. ویژگی مورد علاقه من این است که امکان برقراری ارتباط مستقیم با بهترین تامین کنندگان وجود دارد و شروع به گرفتن محصول می کند.

به عنوان یک راهنمای عمده فروش عمده می توانم برخی موارد را با قیمت های مشابه در eBay پیدا کنم بنابراین برخی تحقیقات لازم است تا محصولی را که می فروشید زیر قیمت سایت eBay برای سود قرار دهید. این می تواند برای کسانی که فکر می کنند ارسال حمل و نقل و عمده فروشی یک تجارت بی فکر است ناامید کننده باشد. با این حال با درک اینکه مطالعه در همه ماجراهای سودآور مورد نیاز است امکان یافتن محصولات سودآور و عرضه کننده های عمده فروشی در هیئت مدیره وجود دارد.

هنگامی که من برای اولین بار SaleHoo.com را کاوش کردم خیلی ساده شد که حیاط حمل و نقل را رها کنم. کمی منحنی یادگیری وجود دارد اما SaleHoo دارای فروم کاربر بسیار مفیدی و بهترین پشتیبانی مشتری است.

من در بررسی SaleHoo من دیدم که آنها با حاشیه سود بالا به خود میبالند اما تهیه یک مبلغ همیشه ممکن نیست. دقیقاً به همین دلیل است:

گاهی اوقات وقتی محصول به راحتی حذف می شود حاشیه های بالاتری وجود دارد. وقتی Xbox 360 منتشر شد حاشیه سود بالایی وجود داشت. پس از سقوط قیام اولیه قیمت ها کاهش یافت و سود کاهش یافت.

بر این اساس اگر به دنبال موارد داغ هستید و به ابتدای بازی بروید عمده فروشان در SaleHoo ممکن است بسیار سودآور باشند. با این حال من می توانم شما را به فروش مداوم کالاهای تخصصی با سود بالای حاشیه اطمینان دهم.

SaleHoo حمل و نقل قطره به طور کلی بهتر است لوازم جانبی محصول را بفروشید. اگر به عنوان مثال Xbox را بگیریم کنسول را بفروشیم و بازی همچنان درآمدزایی می کند. اکثر مردم در یک جعبه گیر کرده اند و فقط فروش کالاهای داغ (که همه در تلاش هستند) را در نظر می گیرند. بیرون از صندوق فکر کنید و کالاها و لوازم جانبی کوچکتر را بفروشید زیرا حاشیه سود اغلب بیشتر است.

من همچنین برای خرید محصولات برای خودم از SaleHoo استفاده می کنم. من یک بار یک آمپلی فایر 400 وات را برای اتاق خواب خریداری کردم و وقتی آن را به نیمه راه می اندازم افرادی که می شناسم وارد اتاق من نمی شوند و می گویند: به نظر جالب است.

بررسی خدمات مشتری

به نظر من در مورد SaleHoo جالب ترین خدمات مشتری است. وقتی شروع به کار کردم قصد داشتم برخی از کالاها را ارسال کنم اما پیدا کردن یک حاشیه سود خوب برای آن دشوار است. به دلیل ناامیدی من پشتیبانی مشتری SaleHoo را نوشتم تا بگویم مشکل دارم.

در پاسخ آنها در حال تهیه لیستی از تأمین کنندگان دست ساز هستند که آنچه را که من به دنبالش بودم تحویل می دهند و من بسیار تحت تأثیر قرار می گیرم. او برای کمک به من تعظیم کرد و از تمایل آنها برای کمک به تعجب کرد.

SaleHoo دارای هزاران پست انجمن کاربر و یک مدیر انجمن پولی است که به سؤالات شما اطمینان خواهد داد. او تعداد زیادی از گونه ها را در جوامع اینترنتی آموخته است.

به تازگی برای اطمینان از فعالیت های مفید و مرتبط از تجربه عمده فروشی SaleHoo برای پاسخ به سؤالات و خدمت به جامعه و حفظ منبع خوب استفاده کنید.

بررسی SaleHoo: بهترین و بدترین ویژگی ها

سه مورد که من واقعاً در مورد SaleHoo دوست دارم وجود دارد.

  • اولین مورد چقدر مقرون به صرفه است
  • دوم SaleHoo شما را مستقیماً به وب سایت ارائه دهنده متصل می کند بنابراین می توانید فوراً بازار را پیدا کرده و بدون پرش از روی مقاومت اقدام به فروش محصولات کنید.
  • سرانجام پشتیبانی مشتری SaleHoo بسیار عالی است. آنها برای کمک به من از راه خود خارج شدند و حتی تا آنجا پیش رفتند که مردی را که در محل من لیست تهیه کنندگان را تهیه می کند به من ارائه دهند کار من بیشتر کاهش می یابد.

SaleHoo به اندازه منابع آموزشی برای کمک به مردم در یادگیری جزئیات و خروج از صنعت آنطور که می خواهم آنها را ببینم ندارد. با این حال تالار گفتگو می تواند به شما در غلبه بر برخی موانعی که ممکن است با آن روبرو شوید کمک کند.

با حراج های SaleHoo و Sky High Auction شما بیشترین مزیت تحصیلی را در اختیار دارید زیرا شامل مصاحبه ها و میلیونرهای بسیاری از آموزش های استثنایی eBay است.

اگر تمام وقت با واحد تجارت تجارت الکترونیک کار می کنید ممکن است متوجه شوید که باید بینش را فراتر از SaleHoo گسترش دهید. اگرچه بررسی SaleHoo به نظر می رسد که یک نقطه شروع و منبع خوبی در انبار شما باشد اما هنگامی که از موفقیت لذت می برید می توانید کار خود را در گسترش تجارت خود در ورای محیط امن SaleHoo انجام دهید.

SaleHoo برای کسانی که می خواهند یاد بگیرند چگونه محصولات و تأمین کنندگان کشتی را رها کنند و نیاز به انجام این کار را دارند بسیار عالی است که در دفتر بهتر تجارت ثبت شده اند.

آگاه باشید که یک منحصر به فرد آموزشی وجود دارد و کسانی که از خدمات راضی هستند کسانی هستند که وقت نمی گیرند تا یاد بگیرند که چگونه همه کارها را انجام دهند.

اگر نمی دانید چه موقع عکس می گیرید در صورت عدم موفقیت همه چیز 60 روز ضمانت برگشت پول وجود دارد. بررسی SaleHoo من را به این نتیجه رساند که مکان مناسبی برای شروع حمل بار یافتن محصولات عالی است و من دریافتم که بسیاری از تأمین کنندگان به شما کمک می کنند تا فوراً درآمد کسب کنید. با حراج های آسمان بالا به عنوان یک پاداش مغز کلی ندارد.

SaleHoo دارای 60 روز ضمانت برگشت پول است و فکر نمی کنم اشتباه کنید. من حتی ضمانت آنها را آزمایش کرده ام و موفق شدم (و برمی گردم). من اکیداً توصیه می کنم حداقل به وب سایت آنها ساعت مچی دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا