نقش دستیار مجازی

[ad_1]
دستیاران مجازی کارمندانی هستند که کار خود را در خانه انجام می دهند و بر کارهای اداری تمرکز می کنند که ممکن است شامل مدیر اجرایی یا دستیار منشی شود. با دانش فراوان ، او می تواند تمام کارهای اداری را انجام دهد. هیچ محدودیتی برای آنچه آنها می توانند برای تجارت شما انجام دهند وجود ندارد. مهارت های اساسی مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک دستیار مجازی ، ارتباط کتبی و کلامی خوب است ، اگرچه داشتن تجربه به عنوان منتقد مشکلات و وظایف مربوط به نیازهای خدمات مشتری را حل می کند. صدا و واژگان خوب بسیار مهم هستند زیرا شغل معمول شما به عنوان دستیار مجازی این است که با شرکت تماس بگیرید ، مانند تماس با مشتری برای درخواست ، یا ارسال بسته و یا درخواست متقاضی. این نوع سایتها همچنین دارای مرکز تماس برای مشتریان بالقوه ای هستند که به دنبال اطلاعاتی در مورد محصولات و خدمات خود هستند. فعالیتهای ایمیل شامل تأیید رضایت مشتری و ارسال پیامهای تشکر برای مشتریان فعلی و همچنین پیگیریهای بعدی برای مشتریان آینده برای تشکر از بازخورد آنها است. مهارتهای کامپیوتری عالی برای تحقیق آنلاین اطلاعات وب سایتهای شرکتی و نوشتن کتاب در کتابخانه های مجازی و همچنین مقایسه اطلاعات منتشر شده توسط رقبا با وب سایتها و جزوات دیجیتالی ، بروشور ، بروشورها ضروری است. برخی از فعالیتها مستلزم دستیاران مجازی است که از مهارتهای خود در جمع آوری ، ارزیابی و سازماندهی برای دستیابی به بهترین نتایج هنگام برقراری ارتباط با مشتریان استفاده کنند. مسئول ایجاد عکس ها ، تصاویر دیجیتالی ، و همچنین نمودارهای آنلاین و چاپ نسخه های ارائه شده یا گزارش ها. و سخنرانی در وبینار. جمع آوری اطلاعات از پایگاه داده و جمع آوری قالب جذاب که اطلاعات را به وضوح ارائه می دهد بسیار مهم است. اگرچه او برای کار به عنوان دستیار مجازی به مدارک لازم احتیاج ندارد ، اما همچنان به رایانه برای اجرای ویندوز 7 یا سیستم نیاز دارد. یک اپراتور پرسرعت و همچنین اتصال به اینترنت پرسرعت نیز نیاز به اتصال تلفن همراه دارد. تلفن های همراه قابل قبول نیستند محیطی آرام که در آن هیچ گونه سر و صدا یا تداخلی در هنگام صحبت با مشتریان وجود ندارد یکی از رایج ترین الزامات است. دسترسی به محصولات Microsoft Office مانند EXCEL ، WORD و POWER POINT الزامی است. ساعت کار تا پایان کار مورد نیاز متغیر است. حقوق یک عدد است و یک ساعت یا دستمزد نیست. دستیار مجازی در داخل کار می کند ، بار نهایی را گزارش می کند و از طریق نرم افزار ارائه شده توسط شرکتی که با آن کار می کنند و در سیستم دستیار نصب شده است ، کار را نظارت می کند. شرکتها اغلب سرپرستان مستقیم یا رهبران تیم را برای نظارت بر دستیاران منصوب می کنند ، اما آنها حتی نیازی به همکاری ندارند ، اما این چیزی است که دستیاران مجازی را برای موفقیت با مهارت و سختکوشی ترغیب می کند. بر اساس دستاوردها هر سه ماه یک پاداش ویژه وجود دارد. در اینجا شش دسته از دستیارهای مجازی آورده شده است:
1. تجارت الکترونیکی
2. رسانه های اجتماعی
3. جستجوی مجازی
4. اداری
5. ورود داده ها
6زمین و ساختمانها علاوه بر انواع فوق ، دستیارهای مجازی برای برنامه نویسی ، بازاریابی دیجیتال و پشتیبانی مشتری وجود دارد.
[ad_2].

کامپیوتر | مشکلات

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا