نقل قول های هوشمند را در Microsoft Word خاموش کنید

[ad_1]

مایکروسافت | مشکلات

نقل قول هوشمند آفت نویسندگان آنلاین است. اگر قبلاً در مورد آن چیزی نشنیده اید و قبلاً سعی کرده اید نوشته هایی را برای انتشار به صورت آنلاین ارسال کنید ، به احتمال زیاد از قبل بدون اطلاع از آن را می دانید. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که از ابتدا با این مسئله آشنا می شوید ، این نباید یک مشکل بزرگ باشد زیرا یک راه حل آسان برای قالب است. با این حال ، اگر قبلاً آنقدر نقل قول هوشمندانه نوشته اید که امیدوارید در وب بارگذاری کنید ، همه چیز پیچیده تر می شود.

بنابراین قیمت گذاری هوشمند چیست؟

به طور خلاصه ، نقل قول های هوشمند یا “نقل قول های فرفری” علامت های نقل قول و پیشفرض پیش فرض مایکروسافت ورد است. به جای استفاده از نقل قول های منظم منظم ، یا “نقل احمقانه” ، Word به طور خودکار آنها را اصلاح می کند و آنها را به دلخوری مچاله شده ای تبدیل می کند که در اینجا درباره آن صحبت می کنیم.

اگر قبل از بارگذاری آنلاین مقاله زیبا ، جدید و پر زرق و برق خود این مشکل را برطرف نکنید ، به آن شکل که نوشتید نیست. به احتمال زیاد آنچه اتفاق خواهد افتاد این است که هر نمونه ای که از یک رسول یا نقل قول استفاده می شود به یک علامت سوال یا یک شخصیت زشت دیگر تبدیل می شود. نتیجه یک مقاله بسیار غیرحرفه ای ، به ظاهر ناتمام و یک نویسنده بسیار ناامید کننده خواهد بود.

چگونه می توان از قیمت های هوشمند خلاص شد

خوشبختانه ، این یک راه حل بسیار آسان است. اگر از Microsoft Office 2007 استفاده می کنید ، مراحل زیر است:

1) روی دکمه Office در گوشه بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید. به پایین به گزینه های Word بروید (در پایین کادر). روی آن کلیک کنید. برای انتخاب “ممیزی” در پنجره جدیدی که به تازگی باز کرده اید ، به پایین بروید ، روی آن کلیک کنید.

2) اکنون ، بر روی گزینه های اصلاح خودکار کلیک کنید. پنجره جدیدی باز می شود. برگه های بالای کادر را مرور کنید و بر روی فرم خودکار کلیک کنید. کلمه “جایگزینی” را با شش کادر تأیید در زیر خواهید دید. اولین موردی است که شما می خواهید. باید “قیمت مستقیم” را با “نقل قول هوشمند” بیان کند. علامت این کادر را بردارید. در صورت تمایل ، می توانید بقیه کادرها را نیز علامت بزنید ، و کادر آخر را با عنوان “مسیرهای اینترنت و شبکه با هایپر لینک” ذخیره کنید تا مشکلات قالب بندی اینترنتی که با آن روبرو هستید را بیش از پیش پیچیده کند.

3) تقریباً تمام شدی به برگه های بالای کادر برگردید و روی علامتی که فرم خودکار را تایپ می کنید کلیک کنید. اکنون به سادگی همان کاری را که در مرحله 2 انجام داده اید ، انجام دهید و علامت تیک همه جعبه های مشابه را در اینجا بردارید.

اگر من قبلاً مقالاتی با نقل قول های هوشمند داشته باشم چه می کنم؟

اگر قبلاً متن را با Microsoft Word با گزینه نقل قول هوشمند نوشته اید ، به شما اطلاع می دهم که چه کاری انجام داده ام. ممکن است راه ساده تری برای این کار وجود داشته باشد اما به نظر من آسان ترین راه است. من به سادگی از ویژگی جستجو (ctrl را نگه داشته و F را فشار دادم) در Word استفاده کردم تا تمام پیام های موجود در مقاله خود را پیدا کنم ، سپس همه نقل قول ها را پیدا کنم. به این ترتیب برنامه شما را یکی پس از دیگری هدایت می کند و به محض ورود می توانید با آنها تعامل کنید. با این کار دردسر جستجوی دستی مقالات خود را امتحان می کنید و سعی می کنید آخرین پیشنهادات را انتخاب کنید.

این تمام مواردی است که می توان در مورد پیشنهادات هوشمند بیان کرد و اینکه در این باره چه باید کرد. من فقط امیدوارم که شما قبل از اینکه مزاحمت هوشمند شما را به دردسر بیندازد ، توانسته باشید این اطلاعات را پیدا کنید. فعلاً همین است!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا