[ad_1]
صفحه نمایش LED تبدیل به نیروی جدیدی در رسانه ها شده است LED صفحه بزرگ به جزء مهم توسعه LED در منطقه تبدیل شده است سرگرمی های بزرگ رویدادهای ورزشی موضوع نشان می دهد بخش مهمی از میدان با استفاده از فن آوری های جدید اشکال جدیدی از بیرون در حال ظهور است. تبلیغات رسانه های تبلیغاتی در فضای باز نشان می دهد باید به موقع باشد. در بین همه رسانه های تبلیغاتی تبلیغات در فضای باز قدیمی ترین شکل رسانه است. این و تولد تجارت همزمان و ریشه دار در شهر و زندگی اقتصادی فرهنگی و اجتماعی ساکنان شهر برندها و محصولات رسانه ای و همچنین رشد شهرهای زیبا و توسعه یافته است. . این ویژگی ها یک ارزش رسانه ای خارجی منحصر به فرد و غیرقابل جایگزین ایجاد می کند.
رسانه جدید در فضای باز: صفحه نمایش بزرگ LED غیر قابل تعویض LED نمایشگر تمام رنگی در دهه 1990 در جهان به سرعت یک صفحه نمایش رسانه جدید در فضای باز جدید توسعه یافت ترکیبی از فناوری پیشرفته مدرن با صرفه جویی در انرژی حفاظت از محیط زیست چند رنگ می تواند به طور فعال تصاویر را نمایش دهد و متن میانگین های قابل مشاهده و تعدادی از مزایا.
فضای بیرونی پلت فرم تبلیغاتی صفحه LED جلوه های بصری می تواند به طور کامل توجه مخاطب را به خود جلب کند یک رسانه و فناوری پیشرفته پزشکی جدید است. رسانه LED Display نیز دارای نرخ پذیرش واقعی است و برای تلویزیون روزنامه و در مقایسه با سایر رسانه ها قیمت پایینی دارد. این مقادیر منحصر به فرد رسانه نمایشگر LED را به یک رسانه جدید در فضای باز تبدیل می کند. مانند ایالات متحده Las CBD و ژاپن صفحه نمایش های ال ای دی گسترده توکیو گینزا نه تنها نوعی تجارت تبلیغاتی هستند بلکه به عنوان یک برند جهانی به عنوان یک شرکت بزرگ در «موقعیت مهمی در صنعت شرکت ها می توانستند ارسال کنند». تبلیغات در اینجا و اینجا در پخش این شرکت باعث شده تا مردم جایگاه آن را در سراسر جهان احساس کنند.
و رسانه های سنتی در فضای باز نمایشگاه نه تنها یک رسانه ساده در فضای باز بلکه ترکیبی از تلویزیون و سایر رسانه ها و مزیت ها است. و نمایش های سرب فقط رسانه های خارجی و تلویزیون ساده نیستند مهارت های خلاقانه تر و گسترده تری دارند و مشتریان ارتباطات و ارتباطات جنسی و زمانی هستند می توانند از نظر پاسخگویی به نیازهای فردی مفهوم ارتباطات دیجیتال سه حوزه باشند. سن یکی از ویژگی های متمایز صفحه نمایش است.
[ad_2]