بازرگانی

نمای بیرونی ساختمان – اجرای و نصب سقف شیب دار ویلا – Push Persian


سازنده پیشانی این اصطلاحی است که سقف های شیب دار را برای پوشاندن قسمتهای بالای هر ساختمان به وجود آورد. ل سازنده پیشانی نمای کنسول ساختمان نیز نامیده می شود. معمولاً همزمان با نصب سازه فلزی پیشانی انجام می شود.

پس از اتمام نصب نمای ساختمان ساخت سازه پیشانی انجام خواهد شد ، بهتر است پیشانی را در انتهای نما نصب کنید زیرا نصب آن به داربست احتیاج دارد و اگر نصب به تاریخ دیگری موکول شود ، کارفرمایان باید هزینه اضافی را برای نصب مجدد داربست پرداخت کند.

دلایل کار و نصب پیشانی چیست؟

یکی دیگر از دلایل نصب و نصب پیشانی بعد از اتمام نمای ساختمان ، اتمام نمای ساختمان و رسیدن به بالای ساختمان است و سپس پیشانی باید نصب شود زیرا با یکپارچگی آن زیبایی زیبایی ساختمان را دو چندان می کند. سازنده پیشانی به منظور جلوگیری از خسارت در جلوی ساختمان و تخریب آن ، از ریزش برف و باران در جلو و درها و پنجره ها جلوگیری می شود ، زیرا با گذشت زمان ، رطوبت در قسمت جلوی ساختمان و پنجره ها موج می زند و خورشید می درخشد. این می تواند رنگ آنها را خراب کند.

سازنده پیشانی همچنین برای پارکینگ استفاده می شود.

برای دیدن خدمات ویژه تر ، کلیک کنید

لینک کوتاه: tny.im v.gd is.gd plink.ir g6g.ir



منبع خبر: نمای بیرونی ساختمان – اجرای و نصب سقف شیب دار ویلا – Push Persian

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا