نمونه نمودار راهنمای بازاریابی

[ad_1]

کلید موفقیت در هر مشاغل تا حد زیادی به توانایی شما در بازاریابی محصول یا خدمات شما بستگی دارد. دانشجویان MBA غالباً سالهای زیادی را صرف مطالعه بازاریابی می کنند زیرا تقریباً کلیه فرایندهای تجاری را در بر می گیرد. اگر صاحب یک تجارت کوچک هستید ارزش بازاریابی را می دانید حتی اگر MBA یا MBA در بازاریابی تخصص نداشته باشید.

یک مورد که من در این شرکت مفید یافتم دقیقاً تعیین قدمهایی است که ما برای بازاریابی محصولات و خدمات خود بر می داریم. شرکت ما یک شرکت فرنچایز متخصص در شستشوی ماشین موبایل است. اگرچه شرکت ما به طور کلی تنها با چند محصول واقعی خدمات ارائه می دهد اما این طرح بازاریابی به شما در طراحی استراتژی جامع بازاریابی برای شرکت شما کمک می کند. شما به یک نفر احتیاج دارید حتی اگر یک شرکت کوچک هستید و یک مرد یا یک زن نمایش.

استفاده از تجربیات گذشته مفید است و به چیزهایی که برای به دست آوردن مشتری های جدید کار کرده اند فکر می کنیم. از خود بپرسید که بهترین مشتری های من از کجا می آیند زیرا بدیهی است که می خواهید تعداد بیشتری از این موارد را بدست آورید. در اینجا یک طرح کلی که ما استفاده کردیم ارائه شده است. شما البته متفاوت خواهید بود اما اگر این نسخه را چاپ کنید و سپس در حاشیه نظرات خود را بیان کنید سپس نظرات خود را مجدداً متناسب با دانش تجربه و الگوی کسب و کار خود تنظیم کنید قادر خواهید بود از این به عنوان یک تابلو برای شروع طراحی یک بروشور بازاریابی در سطح جهانی استفاده کنید.

راهنمای بازاریابی

اول تبلیغات رایگان

روزنامه

رادیو

ت.

کابل D.

E. خبرنامه ها خبرنامه های ایمیل

F. تبلیغات وابسته به عشق شهوانی

دوم جمع آوری پول

آ. کارتهای اعتباری پیش پرداخت

ب برگزاری رویدادها و جمع آوری کمکهای مالی

1. کلوپ های پشتیبانی اجتماعی

2. کلیساها

3. گروه های غیرانتفاعی

4- گروههای دانشجویی

5- باشگاه های خدماتی

جیم Walk-A-Thons

D. دوچرخه-A-Thons

توزیع دلار

F. پیشنهادات مشترک (سایر مشاغل)

تبلیغات عمومی

ح فرصت های بازاریابی

سوم. نمابر بازاریابی ایمیل

آ. لیست های نمابر و لیست های ایمیل

ب فکس در صورت درخواست

ج قوانین و مقررات ثبت نام نکنید

D. فکس و سرور را به اشتراک بگذارید

E. لیست به اشتراک گذاری

چهارم اتاق بازرگانی

آ. درایوهای ارگانیک

برنامه های نظارت بر محله

هفته روبان قرمز

دکتر.. فروشگاه های اینترنتی مجازی

جوایز E. باب

F. مخاطبین باز می شوند

پنجم: تبلیغات

کلوپ های شستشوی اتومبیل و کلوپ های تخفیف مشتری

ب- فروش ناوگان تخفیف ها و برنامه های شرکت

ج – برنامه های اشتراک گذاری سواری

برنامه کارمندان شرکت

E. کوپن نوشت

و – گواهی های هدیه

G. نمابرهای خوب

ح. جزئیات کوپن های فروش مستقیم

اولا گواهینامه های بینگو

روز زن

K. برای شورای شهر کار کنید یا نامزدی برای مشاغل کوچک حمایت کنید

مسابقات Iam

ششم تعاونی

آ. انواع تجارت

پیتزا دومینو

کلوپ های اتومبیل

D. کینکو

E. دیگر قدرت

F. منجر به حق رای دادن

توزیع

H. علل و پس انداز

1. ارتباطات و مراجعه های احتمالی

هفت حراجی

آ. امتیاز دهنده

تفاوت

مواد و روش ها

D. Mail

تلفن

فکس

G. روزهای بارانی

ح. رقابت

1. فروش مستقیم / Telemarketing

ی. رقابت

K. فروش قرارداد

L. واژگون ساختن کارمند

هشتم تبلیغات

یک صفحه زرد

روزنامه

ج. رادیو

D. خبرنامه

E. برنامه ها

ف.

کابل G.

H. بانرها

خلبانان

توزیع J

K. Key Chains

مدادها آهنرباهای یخچال و فریزر

کلمه دهان

ن. اطلاعیه های مطبوعاتی

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا