نوشتن اولین کتاب الکترونیکی مسیحی

در مقاله قبلی با عنوان هنر نوشتن مسیحی نوشتم و در مورد چگونگی نوشتن از خدا به عنوان یک نویسنده مسیحی صحبت کردم. وقتی تصمیم می گیرید یک کتاب الکترونیکی مسیحی بنویسید نوع محتوای آن با دیگر کارهای نوشتن شما به عنوان یک نویسنده مسیحی تفاوت زیادی نخواهد داشت. شما هنوز هم یک نویسنده مسیحی هستید که باید از جای روح و روان الهام گرفته از خدا بنویسید.

آموزش | الکترونیک

بسیاری از مقالات عالی سکولار در مورد چگونگی نوشتن اولین کتاب الکترونیکی شما وجود دارد. ممکن است برخی از افراد به شما بگویند کمی تحقیق کنید و دریابید که داغ چیست یا چه چیزی در بازار اینترنت به فروش می رسد و سپس در مورد این موضوع بنویسید. ما امیدواریم که موضوع در همان خط تجارت شما باشد. دیگران ممکن است به شما بگویند بدون تبلیغ آشکار محصول در کتاب الکترونیکی خود از مقاله نویسی برای تبلیغ وب سایت و محصول (های) خود استفاده کنید. با این حال افراد زیادی این توصیه خوب را دنبال نمی کنند. آنها به سادگی کتابهای الکترونیکی بی کیفیت می نویسند که چیزی بیش از صفحات مواد تبلیغاتی برای محصولات و وب سایت هایشان نیست و هیچ اطلاعات محتوایی با ارزش واقعی برای خواننده ندارند. در حالی که کتاب های الکترونیکی ابزاری م forثر برای بازاریابی تجارت اینترنتی یا مشاغل دیگر است من با کسانی موافقم که کتابهای الکترونیکی دارای محتوای غنی هستند و اطلاعات ارزشمندی را به خواننده ارائه می دهند حتی اگر کتاب الکترونیکی یک هدیه رایگان برای تبلیغ وب سایت یا محصول (ها) باشد. ) عمل.

ما به عنوان نویسندگان مسیحی در تصمیم گیری درباره موضوع کتاب الکترونیکی که می نویسیم صرفاً سود محور نیستیم. من معتقدم که ما قبل از هر چیز یک کتاب اشباح هستیم به خدا از طریق روح القدس او که در ما زندگی می کند. بنابراین ابتدا باید دعا کنیم و از خدا بخواهیم که به ما الهام کند تا درباره موضوعی بنویسیم که او می خواهد ما آن را بنویسیم. می بینید نکته شگفت انگیز در مورد نویسنده مسیحی بودن این است که وقتی خدا به شما الهام می کند که در مورد یک موضوع خاص بنویسید مطمئن باشید بسیاری از افراد به این اطلاعات نیاز دارند. به عنوان مثال شاید شما الهام گرفته باشید که در مورد چگونگی انتخاب بهترین نرم افزار ایجاد کتاب الکترونیکی برای نویسندگان مسیحی بنویسید. شاید تعجب کنید که چگونه بسیاری از نویسندگان مسیحی برای درک و تصمیم گیری در مورد انتخاب نرم افزار برای استفاده در نوشتن و انتشار کتاب های الکترونیکی خود تلاش می کنند. می توانید برای نوشتن درباره انتخاب یک شرکت میزبانی وب خوب الهام بخش باشید. بعداً ممکن است دریابید که با در دسترس بودن تعداد بیشماری شرکت میزبان وب سایت بسیاری از نویسندگان مسیحی در تلاش برای انتخاب یکی از مواردی هستند که بهترین تناسب را برای وب سایت مورد نظرشان دارند. خداوند نویسندگان مسیحی را راهنمایی می کند که چه چیزی بنویسند و چگونه آنچه را که می نویسند بنویسند. بنابراین این جنبه از نوشتن مسیحیان را مسلم نگیرید. هنگامی که دید واضحی از کتاب الکترونیکی که در حال نوشتن آن هستید پیدا کردید برای افزودن به تجارت خود تحقیق کنید.

به محض اینکه الهام شما بیشتر شد و برای غلبه بر کلمات سرشار از کلمات شدید با استفاده از هر برنامه پردازش کلمه آزادانه شروع به نوشتن کنید. بعداً شما همیشه می توانید نوشته های خود را در یک برنامه نرم افزاری برش داده و جایگزین کنید و یا به راحتی سند خود را به یک فایل pdf ساده تبدیل کنید. لطفا توجه داشته باشید که افرادی هستند که مستقیماً در یک نرم افزار ایجاد کتاب الکترونیکی می نویسند. من شخصاً ترجیح می دهم که محتوای اولیه کتاب الکترونیکی خود را در یک برنامه پردازش کلمه بنویسم و ​​ذخیره کنم و در صورت لزوم هنگام ایجاد یک کتاب الکترونیکی واقعی آن محتوا را انتقال دهم. در مورد قالب pdf برای کتابهای الکترونیکی تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که سند پردازش متن را به قالب فایل pdf تقسیم کنید.

در اینجا یک روش مقدس کتاب مقدس وجود دارد که من پیشنهاد می کنم هنگام شروع نوشتن اولین پروژه خود برای نوشتن کتاب الکترونیکی مسیحی از آن استفاده کنید:

1. ابتدا باید چند س importantال مهم بپرسید. ؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند آیا فقط مسیحیان هستند یا همه؟ اگر همه هستند بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که چگونه اطلاعات کتبی را ارائه دهید به روشی که بسیاری از آنها در اختیار دارند. به طور خلاصه شما باید آنچه را که من نوشتار مسیحی ضربدری می نامم بنویسید. این نوع نوشتاری است که مورد توجه مسیحیان و غیرمسیحیان قرار می گیرد زیرا حاوی حقایق جهانی مطبوعی است که همه انسان ها می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال درک هدف خود از زندگی استراتژی های مسیحی برای مقابله با استرس روزمره و غیره اما به یاد داشته باشید شما باید آنچه را خدا به شما الهام کرده است بنویسید.

2. بر اساس موضوعی از کتاب مقدس رئوس مطالبی از موضوع مسیحی که تصمیم گرفتید درباره آن بنویسید بنویسید. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک کتاب الکترونیکی کوتاه مسیحی بنویسید یا یک کتاب کامل. من پیشنهاد می کنم بر اساس آنچه که کتاب الکترونیکی مسیحی به دنبال آن است باید در مورد طول آن تصمیم بگیرید. به عنوان مثال اگر کتاب الکترونیکی مسیحی برای آموزش در نظر گرفته شده باشد ممکن است طولانی تر از کتابی باشد که برای بشارت طراحی شده است.

3. طرح کلی کتاب الکترونیکی مسیحی خود را در بخشهای منطقی فصل تنظیم کنید. این می تواند خلاصه ای از هر یک از فصل های کتاب الکترونیکی شما باشد. این به نوعی یک فصل به فصل خلاصه است.

4- با مقدمه شروع کنید. چرا در مورد این موضوع خاص می نویسید؟ آیا مشکلات موجود چه در جامعه مسیحیان و چه در کل جهان با مشکلاتی روبرو شده است که باید در نوشتار شما حل شود؟ همچنین آماده باشید تا روش ها یا راه حل های متمرکز بر کتاب مقدس را برای حل مشکلات خاص ارائه دهید اما از ظاهر شدن به عنوان قضاوت خودداری کنید.

5- امیدوارید از طریق نوشتن مسیحیان به ویژه کتاب الکترونیکی خود به چه چیزهایی برسید؟ آیا این یک ابزار آموزش تبلیغ یا تبلیغ است؟ آیا نوشتن انگیزشی است یا الهام بخش؟ جنسیت گروه سنی هدف و غیره چیست؟ کتاب الکترونیکی شما برای زنان مردان نوجوانان یا کودکان است؟ به یاد داشته باشید شما گروههای زیر مجموعه ای از خوانندگان مسیحی خوانندگان غیر مسیحی و احتمالاً افراد جدیدی را که اخیراً منبع الهام خواندن کتاب های الکترونیکی و به طور کلی کتاب شده اند هدف قرار داده اید.

6. اکنون بر تمرکز اصلی خود در نوشتن که هسته اصلی کتاب الکترونیکی مسیحی شما است تمرکز کنید. از قلب خود بنویسید. طوری بنویسید که انگار با شخصی که واقعاً به او اهمیت می دهید و برای او مهم هستید نشسته اید. بنابراین کلمات الهام بخشی را که خدا به شما داده است بنویسید. ضمن ارائه روشهای کوتاه مدت و بلند مدت مبتنی بر کتاب مقدس برای حل مشکلات محور اصلی نوشتن خود را با کلمات قدرتمند خداوند برطرف کنید و یک پیام جالب کتاب مقدس ارائه دهید. اکنون نگران ویرایش نوشتن خود نباشید. فقط بنویس. بعداً روی قسمت ویرایش تمرکز خواهید کرد.

7. اطمینان حاصل کنید که در حال نوشتن در مورد موضوع اصلی هستید که اصل مطلب شماست و مسائل مشخصی را به روشنی شناسایی و بحث کرده و راه حل ها یا دستورالعمل هایی را بر اساس کلام مقدس خدا ارائه می دهید. در نوشتن خود سطحی به نظر نرسید یا دانش تخصصی کمی در مورد موضوعی دارید که می نویسید.

8- ساده واضح و دقیق بنویسید. تا آنجا که ممکن است لطفاً نکات خود را تعریف کرده و آنها را صریح و مستقیم بیان کنید. به یاد داشته باشید که وقتی مردم به دنبال اطلاعات می گردند آخرین چیزی که می خواهند نثر پیچ خورده و طولانی است که درک آن دشوار است.

9. سعی کنید تا حد امکان از مثالهای ملموس و واقعی برای نشان دادن نکات خود استفاده کنید.

10. از استفاده از کلی گویی خودداری کنید زیرا این امر ممکن است برخی از افراد را متوقف کند.

11. اگر در حال نوشتن کتاب الکترونیکی کراس اوور مسیحی هستید خیلی به دنبال تبلیغ نباشید وگرنه ممکن است مخاطبان خود را از دست بدهید. در عوض کلام مقدس خدا را با نمونه هایی از سناریوهای واقعی که مخاطبان شما می توانند با آنها درگیر شوند ارائه و تصویر کنید. به عنوان مثال شما می توانید نشان دهید که چگونه یک کوهنورد رشته کوه در برف سوئیس برای معجزه دعا می کند و یک معجزه می کند. این یک هلی کوپتر نجات بود که چندین بار در آن پرواز کرد و پس از نماز ناگهان او را کشف نکرد.

12. نتیجه گیری یا خلاصه را بنویسید. این باید مختصر و مختصر باشد و نباید تکرار آنچه قبلاً ذکر کردید باشد. حتی می توانید در مورد موضوع مسیحی که می نویسید س questionالی بپرسید. چیزی که خواننده در مورد آن فکر کند یا شاید چیزی باشد که شما را مشتاق خواندن کتاب الکترونیکی بعدی مسیحی خود کند.

13. اکنون محتوای کتاب الکترونیکی خود را که هنوز در قالب پردازش کلمه است ویرایش و اصلاح کنید و آن را برای تولید یا ایجاد آماده کنید تا نوشتار خود را در قالب کتاب دلخواه خود بریده و جایگذاری کنید. بسیاری از مقالات عالی در مورد قالب های مختلف کتاب های الکترونیکی و برنامه های ایجاد جلد کتاب های الکترونیکی وجود دارد. به زودی مقاله جدیدی با عنوان انتخاب نویسندگان مسیحی برای قالب کتاب الکترونیکی اضافه خواهم کرد.

به خاطر داشته باشید که اولین کتاب الکترونیکی مسیحی شما می تواند شروع یک سرویس عالی مسیحی برای شما باشد. اولین کتاب الکترونیکی مسیحی شما می تواند آغاز هزاران کتاب الکترونیکی برای نوشتن فروشگاه اینترنتی برای کتاب های الکترونیکی مسیحی یا خدمات آموزش تبلیغ و بشارت باشد که می تواند زندگی میلیون ها نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار دهد. جمله قدیمی را به یاد بیاورید که می گوید: یک سفر هزار مایلی با یک قدم آغاز می شود. بنابراین آماده شوید اولین قدم را بردارید و اولین کتاب الکترونیکی مسیحی خود را بنویسید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا