[ad_1]
نوشتن محتوای مؤثر SEO می تواند دلهره آور به نظر برسد زیرا قوانین SEO همیشه تغییر می کند. اگر نمی دانید خود Google اعلام کرده است که سالانه بیش از 500 تغییر ایجاد می کند – بله سالانه! – برای الگوریتم جستجو.
برای این منظور در اینجا چهار نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنیم نوشتن محتوای SEO این در چند سال گذشته تغییر کرده است. در حالی که به نظر می رسد برای نوشتن محتوای SEO مؤثر باید کارهای زیادی انجام شود این کار زمانی نیست که شما آن را به یک عادت تبدیل کنید – و شروع می کنید به نتیجه از این عادت ها.
1. چاشنی کلمات کلیدی: هنگامی که من نوشتن محتوای سئو را در سال 2007 شروع کردم معمول نیست که مشتریانی محتوا را درخواست کنند که شامل 5 10 یا 15٪ تراکم کلمات کلیدی باشد. در حال حاضر Google (و سایر موتورهای جستجو) این را به عنوان چاشنی کلمات کلیدی مشاهده می کنند.
شما این نوع مقاله ها را می دانید که می بینید که کلمه کلیدی بارها و بارها – تا جایی که شما از آنچه گفته می شود خدشه دار می کنید؟ این کار را نکنید.
برای نوشتن محتوای موثر SEO در سال 2013 باید به دنبال چگالی کلمات کلیدی 1 تا 1 درصد باشید. برای بدست آوردن این مسئله فقط هر 100 تا 150 کلمه کلمه کلیدی را تکرار کنید. اگر این قانون را رعایت کنید دیگر نیازی به نگرانی درباره محتوای بسته بندی شده با کلمات کلیدی نخواهید بود.
2. از علامت Alt استفاده کنید: موتورهای جستجو دوست دارند نتایج رسانه ترکیبی را نمایش دهند به عنوان مثال فیلم ها گرافیک ها تصاویر و غیره. وقتی مقاله شما را اسکن می کنند عکس ها فیلم ها و نمودارهای موجود در آنجا را فهرست بندی می کنند.
در مورد تصاویر برچسب Alt موضوع تصویر را توصیف می کند. بنابراین مهم است که آنها را درج کنید تا تصاویر شما به درستی در نتایج جستجو برگردانده شود. در اینجا نمونه ای از Alt آورده شده است:
اگر جواهرات زنانه را می فروشید و یک عکس آویز از طلا در سایت خود دارید ممکن است برچسب جایگزین شما به این شکل باشد: [img src=womens-heart-necklace.jpg alt=Photo of Women’s 14K Gold Heart Necklace].
3. نوشتن مطالب مربوط به: شما باید بیش از یک عبارت کلمه کلیدی را در نسخه خود استفاده کنید یعنی از عبارات کلمات کلیدی ثانویه و ثانویه برای نزدیکتر کردن مطالب استفاده کنید. این به نوشتن محتوای SEO معروف است – و موتورهای جستجو آن را دوست دارند.
به عنوان مثال فرض کنید مقاله ای در مورد پخت پای سیب می نویسید. هنگامی که موتورهای جستجو با کلمه apple کار می کنند آنها هیچ تصوری از این ندارند که آیا شما کامپیوترهای اپل می خورید یا پای سیب.
اما اگر مقاله شما حاوی عبارات کلیدی مانند نان پای سیب دستور تهیه سیب و اجزای پای سیب است موتورهای جستجو به راحتی می توانند تشخیص دهند که شما در مورد نان و دستور العمل ها صحبت می کنید نه کامپیوتر و الکترونیک به عنوان مثال .
ببینید که چرا کلمات کلیدی ثانویه و ثانویه مهم هستند؟ آنها اطلاعات بیشتری در اختیار موتورهای جستجو می گذارند که به آنها کمک می کند تا به درستی مطالب شما را طبقه بندی کرده و آن را در نتایج جستجوی مربوطه بازگردانند.
در مورد نوشتن بیشتر بدانید محتوای SEO.
4. اهمیت محتوای مشترک: موتورهای جستجو محتوای بسیار مشترک را پاداش می دهند – زیرا آنها (به درستی) فرض می کنند که باید خوب باشد زیرا بسیاری از افراد به آن پیوند می زنند آن را به حساب رسانه های اجتماعی خود ارسال می کنند و در مورد آن پست می کنند.
بنابراین به اشتراک گذاشتن مطالب خود با پلاگین هایی مانند Shareaholic و پینگ را آسان کنید.
نوشتن محتوای موثر SEO: خط پایین
همانطور که مشاهده می کنید نوشتن محتوای مؤثر SEO تنها بخشی از نبرد جستجو است ؛ بخش دیگر انجام کارهایی است که در پشت صحنه انجام می شود و موتورهای جستجوگر را به توجه محتوای شما سوق می دهد تا در جستجوهای مرتبط در وب قابل بازگشت باشد. اما این قوانین نسبتاً ساده هستند و اگر به طور مداوم از آنها پیروی کنید از ترافیک رایگان بیشتری از موتورهای جستجوگر مانند Google پاداش خواهید گرفت.
[ad_2]