نوشتن مقاله برای حداکثر بازاریابی سود و سود

اگر می خواهید مقاله بنویسید به نظر می رسد که نمی توانید ایده های جدیدی بیابید سایت های زیادی در اینترنت وجود دارند که می توانید مواد قابل چاپ رایگان را دریافت کنید. من به شما نمی گویم که دزدی ادبی کنید!

بازار | بازاریابی

من به شما می گویم که مطالب خود را دوباره بنویسید و آن را متعلق به خودتان کنید. محتوای جدید برای ارتقا your اعتبار شما بسیار ضروری است و شما می خواهید معتبر باشید. من یک مربی دارم که نمی داند او استاد من است اما چیزهای زیادی از او یاد گرفتم زیرا به عنوان یک بازاریاب اینترنتی احترام زیادی برای او قائل است. او اطلاعات رایگان زیادی در مورد چگونگی انجام کارها ارائه داده است.

 

نکته شماره 1 از اصطلاح نامه استفاده کنید تا معنی مورچه های مختلف را برای کلمات پیدا کنید …

نکته شماره 2 مقاله جدید خود را در مورد Ezine ارسال کنید تا اعتبار کسب کنید و می توانید توسط فهرست های مقاله دیگر انتخاب و ارسال مجدد شوید

نکته شماره 3 از کلمات کلیدی long tail در عنوان خود استفاده کنید و این به شما فرصت بیشتری می دهد تا توسط گوگل انتخاب شوید و رتبه خوبی در SEO کسب کنید …

نکته شماره 4 مقاله خود را در محدوده 250 تا 500 کلمه قرار دهید که برای نوشتن مقاله نیازی به نوشتن ندارید …

نکته شماره 5 تحقیقات کلمات کلیدی زیادی انجام دهید و لیستی از کلمات کلیدی مورد نیاز خود را بدست آورید …

نکته شماره 6 راهنمایی برای خواندن همه چیز هجی کردن همه چیز و آسان خواندن همه چیز …

روش بازاریابی Bum این است که برای شروع تجارت آنلاین خود KISS Keep It Simple Stupid هر آنچه را که می توانید به صورت رایگان پیدا کنید. مواردی وجود دارد که باید برای بهبود شانس موفقیت خود خریداری کنید اما آنها را در ابزارهایی قرار دهید که باعث بهبود کار شما می شوند. جای خود را پیدا کنید و محصول خود را بفروشید تا پول به حساب خود وارد کنید تا دیگران را ثروتمند نکنید.

ایده Bum Marketing این است که بدون نیاز به داشتن یک وب سایت یا یادگیری کدگذاری HTML تجارت خود را ایجاد کنید. مقالاتی با محتوای جدید تازه برای بازاریابان وابسته خوب بنویسید و صبور باشید.

Ezine سخت ترین مکان برای چاپ مقالات شما است. اگر می توانید برای آنها بنویسید می توانید برای هرکسی بنویسید. اکنون شما می دانید که چگونه مقاله بنویسید تا حداکثر روش بازاریابی در معرض دید و سود باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا