نوشتن مقاله تبلیغاتی 101 – قسمت اول

[ad_1]

فقط مقاله تبلیغاتی چیست؟ شما اتفاقاً یکی را می خوانید. مقاله تبلیغاتی مقاله ای است درست مانند آنچه در هر مجله یا روزنامه ای می یابید با این تفاوت که برای تبلیغ نویسنده و وب سایت آنها نوشته شده است. مقالات تبلیغاتی معمولاً به طور رایگان بین دارندگان وب سایت توزیع می شود. این برای صاحب وب سایت و نویسنده واقعاً یک موقعیت برنده است.

اینترنت امروزه حول محتوا و مجوزهای سایت تبلیغاتی است

صاحبان وب سایت های خود را با محتوای عالی در موضوعات مختلف پر می کنند. نوشتن و

امروزه توزیع مقالات تبلیغاتی بهترین راه برای بازاریابی وب سایت است.

هنگام خواندن مقالات تبلیغاتی متوجه طیف گسترده ای از نوشتن خواهید شد

ظرفیت – یا فقدان آن. برای دریافت موفقیت آمیز مقاله تبلیغاتی

به طور گسترده توزیع شده است باید به خوبی نوشته شده و ارائه شود. در این مقاله ما هستیم

من ابتدا با صحبت کردن در مورد چند نکته ساده شروع می کنم که می توانید برای اطمینان از این کار انجام دهید

مقاله تبلیغاتی شما بالاتر از جمعیت است.

نکته اول: عناوین

یک عنوان می تواند مقاله تبلیغاتی را بالا ببرد یا از بین ببرد. اگر عنوان جالب باشد تعداد افراد افزایش می یابد

شما علاقه مند خواهید شد و به مطالعه مقاله خود ادامه خواهید داد. با این حال یک عنوان ضعیف منجر خواهد شد

مردم دور بنابراین چه چیزی عنوان خوبی را ایجاد می کند؟

  1. عنوان نباید خیلی طولانی باشد. آن را تا حد واقعی نگه دارید.
  2. عنوان باید بسیار توصیفی باشد. از آنجایی که ما در حال نوشتن مقاله تبلیغاتی برای اهداف بازاریابی هستیم نیازی به تیترهای خوب نیست.
  3. عنوان باید جلب توجه کند. با عناوین مختلف بازی کنید و ببینید کدام یک بیشتر توجه شما را جلب می کنند.

مثال 1: نوشتن مقاله تبلیغاتی بسیار آسان است.

مثال 2: نوشتن مقالات تبلیغاتی 101

بهترین چیست اولین مثال یک جمله است نه یک عنوان. در مثال دوم آدرس

این در قلب موضوع است و شما می دانید که مقاله از ابتدا شامل چه چیزهایی است. می توانم

آیا آنها آدرس بهتری پیدا کرده اند؟ چالش برانگیز. در حالی که این عنوان خوب است اما همیشه یک وجود دارد

عنوان بهتری وجود دارد. وقت خود را اختصاص دهید و خود را صرف جستجوی عناوین خوب کنید.

نکته دوم: طرح کلی

داشتن یک جریان قوی از مقالات تبلیغاتی خود یک ضرورت مطلق است. بدون آن شما

مقاله انعطاف پذیر به نظر می رسد و خواننده گیج می شود

در انتها رد می شود. ایجاد نمودار واقعاً ساده است. چقدر تلاش کردی

این به خود شما بستگی دارد. در اینجا مثالی از طرح کلی ساده این مقاله آورده شده است.

  • عنوان
  • معرفی
    • مطالب تبلیغاتی چیست؟
    • چه فوایدی دارد؟
  • نکته اول: عناوین
    • چه چیزی عنوان خوبی را ایجاد می کند؟
    • نکات
    • مثال ها
    • نتیجه گیری اندیشه
  • نکته دوم: طرح کلی
    • چرا باید برنامه ریز درست کنم؟
    • مثال
    • نتیجه گیری اندیشه
  • نتیجه

رئوس مطالب شما ممکن است پیچیده تر باشد اما موارد بالا حداقل آنچه باید باشد را نشان می دهد

نوشته شده و به چه ترتیب باید نوشته شود. با انتخاب یافتن آن آسان است

خطاهای جریان قبل از اینکه زمان در روند نوشتن از بین برود.

امروز ما دو نکته مهم برای نوشتن مقالات عالی تبلیغاتی را بررسی کردیم.

اگر علاقه مند به مطالعه ادامه مقاله نوشتن مقالات تبلیغاتی هستید.

101 لطفا از وب سایت من به آدرس JasonAMartin.com دیدن کنید. مشاوره بیشتر منتظر بمانید

کشف و اعمال شد. پیروی از توصیه های من به شما امکان ایجاد تبلیغات را می دهد

مقالاتی که برجسته هستند و عملکرد بازاریابی خود را به طور موثرتری انجام می دهند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا