نکاتی برای افزایش بازدیدهای ویدئو در YouTube

واداشتن افراد برای تماشای ویدیوهای YouTube شما در ابتدا نیاز به درک دلیل اصلی تماشای فیلم های YouTube شما دارد. به معنای گسترده این ، آنها در مورد آنچه شما ایجاد کرده اید کنجکاو هستند زیرا عنوان یا موضوع شما باعث جلب توجه آنها شده یا کسی آن را برای آنها ارسال کرده است تا نگاهی به آنچه سطح کنجکاوی آنها را بالا می برد ، انجام دهند و آنها به دلیل همین کنجکاوی تصمیم می گیرند خلاقیت شما را بررسی کنند. با دانستن این موضوع ، شما می خواهید از استراتژی هایی استفاده کنید که افراد را به اشتراک خلاقیت شما ترغیب کند و ساده ترین راه برای انجام این کار از طریق “دعوت به عمل” است – از آنها بخواهید در صورت تمایل آن را به اشتراک بگذارند یا انجام این کار را برای آنها آسان می کند.

آموزش | بازی

با توجه به موضوع خود ، بهترین کالسکه هایی که می توانید هنگام ایجاد یک ویدیوی جدید دریافت کنید ، ایجاد چیزی مربوط به چیزی است که در حال حاضر پرطرفدار است. استفاده از ابزارهایی مانند Google Alerts به این امر کمک می کند ، زیرا دیدن آنچه مردم در توییتر می نویسند یا در Pinterest یا Facebook ارسال می کنند ، به شما نیز بینشی می دهد. اگر آنچه در YouTube درباره آن هستید ، عمومی است یا به اندازه کافی انعطاف پذیر است ، می توانید از این روندها پرش کنید و هنگامی که افراد مشتاقانه در اینترنت به دنبال محتوای جدیدی هستند که در حال حاضر مرتبط است ، شانس خوبی برای گرفتن بخشی از اقدام دارید.

این نوعی از محتوا است که در صورت گرفتن امواج مناسب می تواند به سرعت پخش شود. ترفند این است که بتوانید در خلاقیت از منحنی جلوتر بروید. بازدیدکنندگان / متولدین اولیه را که به دنبال اولین بچه در این گروه هستند که چیزی را می دانند و سپس مشتاق به اشتراک گذاشتن اکتشافات خود با دوستان فیس بوک ، دوستان واقعی ، همکاران و غیره هستند. فیلم های این ژانر از دیدگاه خردمندانه اغلب کوتاه مدت هستند اما در حالی که “داغ” هستند ، با سرعت بالا و بلند پرواز می کنند.

بعد انواع فیلم های آموزشی سلف سرویس ارائه می شود. افراد می خواهند در زمینه های خاص دانش خود را افزایش دهند تا بتوانند خود به موفقیت بیشتری دست یابند ، این می تواند شامل یافتن راه هایی برای کسب درآمد بیشتر ، پیشرفت در شغل خود ، مایل به یافتن ابزارهای جدید بصورت آنلاین برای آموزش فرزندان خود در مورد آنها و تمایل به رسیدن به سطح بعدی در بازی ها باشد. اینترنت پرطرفدار فعلی (با اصل واگن برقی که رایج است نیز تداخل می کند). در اینجا می توانید محتوایی را که در طولانی مدت برای جذب مخاطب ادامه دارد ، ارائه دهید. در صورت ایجاد محتوای بی انتها ، ویدیوهای اطلاعاتی شما در طول سالها بارها و بارها توسط قوانین بین المللی رشد می کنند. شما با ایجاد فیلم هایی با موضوعات پرطرفدار با سرعت بالا یا سریع پرواز نمی کنید ، اما با آگاهی بیشتر افراد در مورد محتوای شما ، باید رشد شما ثابت شود.

اکنون که جهت ویدیوهایی را که می خواهید ایجاد کنید تعیین کرده اید ، تا افراد بتوانند آنها را تماشا کنند ، باید محتوای با کیفیتی را که مردم می خواهند تماشا کنند ایجاد کنید. چندین عنصر وجود دارد که برای اطمینان از وجود این کیفیت باید روی آنها کار کنید.

ارزش سرگرمی: باید مطمئن شوید که به سرعت توجه آنها را جلب کرده و سپس اگر می خواهید در سطح سرگرمی به آنها برسید ، ادامه دهید. در طول فیلم خود باید دائماً محتوای جالب یا جذاب بصری را فشار دهید در غیر این صورت آنها روی آنها کلیک می کنند و به جای دیگری می روند. این امر برای دستیابی به آن نیاز به برنامه ریزی قبلی دارد.

ارزش محتوای در معرض: اگر هدف شما ارائه دانش كامل در مورد بهینه سازی ارزش است ، پس باید اطمینان حاصل كنید كه محتوای شما به اندازه كافی عمیق است و به آنها ارزش واقعی می دهد كه در واقع برای آنها مفید است یا آنها را به عنوان دنبال كننده از دست می دهید – بنابراین هر خلاقیتی كه ایجاد می كنید باید دارای عمق باشد. چیزی سطحی را بیرون نگذارید ، در غیر این صورت ممکن است آن را گم کنید و هرگز پس نگیرید.

ارزش احساساتی: بهترین ویدئوهای YouTube دارای سطح احساسی خوبی هستند که به بیننده ضربه می زنند. برای ویدئوهای سرگرم کننده و / یا پرطرفدار ، می خواهید برخی از دکمه های احساسی شخص را مانند خنده ، محبت ، پیوند با مردم ، حیوانات خانگی ، کودکان و غیره ، خواسته ها – مانند زندگی در ثروتمندان ، زندگی سالم ، لاغری ، مسافرت و غیره را بزنید. بنابراین برای فیلم های شناختی ، احساسات شامل داشتن پول برای پرداخت قبوض ، مسافرت ، بازنشستگی و غیره ، کسب شهرت ، شهرت یا حتی یک یادداشت ، حل یک مشکل آزار دهنده – موفقیت یا دستیابی به چیزی و غیره ، بهتر می توانید ارتباط برقرار کنید. از نظر احساسی با افرادی که در آثار شما هستند ، بیشتر آنچه که ایجاد می کنید دیده می شود.

نام مستعار: وقت بگذارید و عناوین خوبی برای خلاقیت خود ایجاد کنید. فقط یک عنوان زیبا ایجاد نکنید یا محتوای خود را به روش “وانیل” توصیف نکنید ، سعی کنید چیزی ایجاد کنید که بتواند توجه کسی را به خود جلب کند. به عنوان مثال ، عنوان وانیل برای بهینه سازی وب سایت شما ممکن است “Optimize Your Website for SEO” باشد. بهترین آنها “وب سایت خود را با موتور جستجوی گوگل درست کنید” است. مورد دوم توجه بینندگان بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. کیفیت های عالی به بهبود نتایج مشاهده کمک می کند.

نام تجاری و سازگاری: موضوعی را دریافت کنید تا مردم بدانند هر بار که ویدیوی جدیدی ارسال می کنید چه انتظاری دارند. این امر در مورد مارک تجاری نیز صدق می کند – یک مارک قابل شناسایی بسازید که افراد هنگام مرور محتوای تماشاگر بتوانند به راحتی آن را به خاطر بسپارند و ببینند. مارک و سازگاری با مضمون باعث می شود کسانی که محتوای شما را دوست دارند نسخه بعدی مجموعه را به نمایش بگذارند. همچنین ایده خوبی است که لیست های مختلفی برای کارهای خود ایجاد کنید تا هر لیست پخش در یک موضوع ثابت بماند و نسخه های جدید در هر لیست پخش به عنوان قسمت بعدی مجموعه ظاهر شود. اگر کسی به عنوان مثال ویدیویی با عنوان “قسمت 9 – عنوان محتوا” پیدا کند و آن را دوست داشته باشد ، می خواهد قسمت های 1-8 را نیز تماشا کند تا مطمئن شود در این مجموعه چیزی را از دست نمی دهد. بنابراین ، لیست های پخش کاملاً مشخصی ایجاد کنید که با یک موضوع همسو شده و فیلم ها را در یک سری فیلمبرداری کنید – این به تماشای فیلم های گذشته کمک می کند و باعث می شود مردم نسخه بعدی این مجموعه را پیش بینی کنند ، بنابراین آنها می توانند پس از انتشار آنها را نیز تماشا کنند.

فراخوان برای اقدام: مشاهده سایر فیلم های مجموعه شما را برای افراد آسان کنید. با استراتژیک “کارت ها” و حاشیه نویسی های YouTube را در خلاقیت های خود قرار دهید تا افراد را به لیست پخش خود هدایت کند تا آنها بتوانند همه کارهای مرتبط شما یا ویدیوی بعدی این مجموعه را مشاهده کنند. توجه: من همیشه دوست دارم هنگام افزودن آن از گزینه “باز کردن در پنجره دیگر” استفاده کنم تا به مردم این امکان را بدهد که از ایجاد اثر فعلی هم چشم پوشی کنند. به هر حال ، این مزیت اضافه شده در بهبود آمار تماشای ویدیو شما نیز دارد.

اینها فقط چند ایده در یک نمای کلی است که به شما در بهبود آمار بازدید از ویدیوی YouTube کمک می کند. این استراتژی ها را با تکنیک های م promotionثر تبلیغ ویدیو ترکیب کنید و محتوایی که ایجاد می کنید حضور خوبی در YouTube خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا