دنیای وب

نکاتی برای افزایش ترافیک وبلاگ

وبلاگ نویسی به عنوان یک سرگرمی شخصی شروع شده است و طرفداران آن را بیشتر یک سرگرمی می دانند تا سود. چند وبلاگ وجود داشت و پول درآوردن چیزی غیر قابل شنیدن بود. اما آن سال تمام شد. وبلاگ نویسی در حال حاضر یک فعالیت حرفه ای قانونی است که بسیاری از افراد آنقدر از وبلاگ نویسی درآمد کسب می کنند تا شغل خود را ترک کنند. با این حال، میلیون‌ها وبلاگ در اینترنت به فضا پرش می‌کنند، بنابراین تشخیص ترافیک دشوار است. در حالی که کیفیت محتوا بزرگترین عامل در اینجا است و شانس نیز دخیل است، کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید وبلاگ شما ترافیک و سریع دریافت می کند.

• تبلیغ، ترویج و تبلیغ: محتوای خوب مفید نیست مگر اینکه به دست عموم برسد. بنابراین وبلاگ خود را به صورت آنلاین یا آفلاین، از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی، ایمیل ها، سایت های نشانک اجتماعی و غیره تبلیغ کنید.

• استفاده از برچسب ها: استفاده از برچسب ها با کلمات کلیدی خاص، جستجو و فهرست بندی وبلاگ شما را برای موتورهای جستجو آسان تر می کند. از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید و به زودی شاهد افزایش ترافیک خواهید بود.

• تحقیق: از وبلاگ های دیگر با موضوع و مطالب مشابه بازدید کنید. ببینید افراد مشهور در مورد چه چیزی صحبت می کنند. شما می توانید در مورد موضوعات مشابه بنویسید و به این وبلاگ ها لینک دهید.

ارسال مقاله: دایرکتوری های مقاله مکان خوبی برای جذب خوانندگان هستند. پست های خود را ارسال کنید و سپس به اولین پست های وبلاگ لینک دهید.

• URL را با هویت خود ترکیب کنید: URL وبلاگ شما باید مانند شماره تلفن شما در همه جا قابل مشاهده باشد. آن را در امضای ایمیل خود قرار دهید، آن را در کارت شرکت خود چاپ کنید، به طور خلاصه، هر کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که هرکس شما را می شناسد، وبلاگ شما را می شناسد.

• پیوندهای روزنامه: اگر روزنامه مخصوصاً مجله دیجیتال دارید، مطمئن شوید که مقاله به وبلاگ شما باز می گردد. فقط یک عنوان و یک یا دو نکته جالب در متن مجله وارد کنید و لینک آن را قرار دهید.

• RSS را فراموش نکنید: RSS به خوانندگان شما این امکان را می دهد که هر بار که پست جدیدی در وبلاگ شما ارسال می کنند، به روز رسانی ها و فیدهای زنده را دریافت کنند. از یکی از بسیاری از ابزارهای موجود در اینترنت برای ایجاد فیدهای RSS استفاده کنید که خوانندگان شما بتوانند در آن مشترک شوند.

• به طور منظم ارسال کنید: در نهایت، چیزی مانند وبلاگی که به طور مرتب به روز می شود، خوانندگان را جذب نمی کند. به یاد داشته باشید که وقتی شخصی از آنچه شما می نویسید خوشش می آید، همیشه برای یافتن محتوای جدید به شما نگاه می کند. آنها بارها اشتباه می کنند و همه آنها گم می شوند.

اگر می خواهید ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهید یا تمام جنبه های بازاریابی رسانه های اجتماعی را در کسب و کار خود اعمال کنید، به یک دست قابل اعتماد و با تجربه برای رهبری کمپین خود نیاز دارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا