نکاتی برای تبلیغات موثر شغل تمیزکاری شما

[ad_1]

تبلیغات

من به عنوان صاحب یک فهرست آنلاین در حال ظهور تحت تأثیر تعداد شرکت هایی قرار می گیرم که اطلاعات کافی در مورد وب سایت ها و لیست های تجاری خود ارائه نمی دهند. تعداد زیادی از شرکت های نظافت نام تجاری و موقعیت مکانی خود را در شهر ذکر می کنند – عدم اطمینان زیادی در مورد اینکه آیا این تجارت در موقعیتی است که بتواند نیازهای تمیزکاری مشتری را برطرف کند باقی مانده است. این مقاله به معرفی روش صحیح برای یک شغل تمیزکاری برای فهرست کردن اطلاعات خود به صورت آنلاین و همچنین نکاتی برای محافظت از اطلاعات خصوصی صاحبان مشاغل می پردازد.

هنگام شروع یک کار تمیز کردن یا هر مشاغلی برای این موضوع مهم است که طاقچه ای را که در آن در حال راه اندازی فروشگاه خود هستید در نظر بگیرید. شما به عنوان یک ارائه دهنده خدمات که به خانه ها و مشاغل مشتری خود سفر می کنید باید بتوانید دو نکته مهم را نشان دهید: 1) به منطقه ای که برای انجام کار نیاز دارد خدمت می کنید و 2) قابل اعتماد صادق و قادر به انجام کار هستید. مواد بازاریابی شرکت شما (کارت ویزیت بروشور لیست چک تمیز کردن و مواد وب سایت) باید هر دو مورد را در نظر بگیرد.

برای اثبات خدمت در منطقه ای که شغل در آن واقع شده است باید محل زندگی خود را مشخص کنید. اگر محدوده خدمات 50 مایل داشته باشید ممکن است آدرس تجارت شما مهم نباشد. اگرچه مشتری بالقوه ممکن است نتواند شعاع شما را تعیین کند در صورتی که نمی داند مرکز آن محدوده کجاست. برای مثال گفتن که تجارت شما در شهر نیویورک به کدام قسمت از شهر نیویورک خدمت نمی کند – و همچنین به مشتری نشان نمی دهد که در خانه خود در فلاشینگ منهتن کوئینز یا هرجای دیگر شهر و حومه شهر مشغول سرویس دهی هستید. بسیار مرموز است.

چگونه می توانید آدرس خود را بدون به خطر انداختن امنیت خانه یا خانواده خود بیان کنید؟ به چند دلیل تعیین پاسخ صادقانه این مسئله دشوار است. صرف نظر از اینکه شما یک دفتر کار در خانه دارید یا یک نمای تجاری استاندارد دارید ایمنی همیشه یک نگرانی است. این امر هم برای شرکت های کوچک و هم برای شرکت های بزرگ صادق است. اگر نمی توانید از این واقعیت عبور کنید – و آدرس دفتر خانه خود را لیست کنید – بهترین شرط شما داشتن صندوق پستی در مرکزی است که قصد انجام کار خود را دارید: منطقه خدمات شما. این حداقل استفاده از کد پستی را به شما منتقل می کند – زیرا کد پستی راهی ایده آل برای تعیین مکان مناطق خدماتی است. صندوق های پستی خیلی گران نیستند و همچنین به عنوان راهی برای جدا کردن نامه های تجاری شما از نامه های خصوصی شما کار می کنند. این سرمایه گذاری است که هزینه بیشتری پرداخت خواهد کرد.

سرانجام درج آدرس شما همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس و صداقت در بین مشتریان بالقوه می شود. اغلب اوقات مردم توسط شرکت هایی که ادعا می کنند خدمات x را ارائه می دهند فریب می خورند. امروزه مصرف کنندگان هوشمندتر می شوند و اکنون به دنبال شناسه های اساسی برای غربال کردن ارائه دهندگان بالقوه خدمات هستند (برای مثال به اهمیت روزافزون بررسی ها مراجعه کنید). درج اطلاعات شما را از کلاهبرداران جدا می کند. در مقابل مشتریانتان به روی شما باز می شود.

بنابراین هنگامی که می خواهید در فهرست راهنما لیست ایجاد کنید یا اطلاعات تماس خود را به وب سایت خود اضافه کنید قدم بزرگ را برداشته و آدرس ایمیل و سایر شناسه های خود را اضافه کنید. این اعتماد با مشتریان شما ایجاد می کند یک نقطه کانونی برای طیف خدمات شما فراهم می کند و به شما کمک می کند تا شما را از شرکت های ساختگی به مصرف کنندگان فریبنده متصل کند. این همان چیزی است که شما را به عنوان یک شرکت تاسیس می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا