نکاتی برای دانستن آنچه بازدیدکنندگان وب سایت شما می خواهند بخوانند

بیشتر وب سایت ها صرفاً برای کسب درآمد ایجاد می شوند (می دانم تکان دهنده است)! برخی از وب سایت ها به دنبال به اشتراک گذاشتن اطلاعات (با هزینه) هستند. دیگران برای کمک به دیگران (با هزینه) ایجاد شده اند. تعداد کمی از وب سایت ها اطلاعات رایگان ارائه می دهند. اگر این کار را انجام دهند ، معمولاً با تبلیغات popup یا بنر تبلیغاتی گچ می شوند. همه باید به نوعی درآمد کسب کنند – یا از کار خارج شوند. بنابراین نباید واقعاً توسط وب سایت هایی که اطلاعات شما را “شارژ” می کنند ، نگران باشید و ممکن است با کمی تلاش ، همان اطلاعات را جمع آوری کنید. آنها اطلاعاتی را برای شما جمع آوری کرده اند تا مجبور نباشید تحقیق را به تنهایی انجام دهید. این همان چیزی است که شما برای آن هزینه می کنید.

بازاریابی اطلاعات یکی از بزرگترین زمینه های بازاریابی اینترنتی است. این گزارش نوعی “بازاریابی اطلاعات” است. شما در حال خواندن این گزارش هستید زیرا می خواهید “برخی از توصیه هایی که بازدیدکنندگان وب سایت شما می خواهند بخوانند” را بدانید.

مهم نیست که دلیل ایجاد وب سایت خود چیست ، باید میزان خواننده خود را افزایش دهید. خوانندگان بیشتر به معنای ترافیک بیشتر است که سپس به درآمد بالقوه بیشتری تبدیل می شود. یا از طریق فروش مستقیم یا از طریق نوعی بنر برای تبلیغات.

هنگام ایجاد یک وب سایت ، هیچ چیز به اندازه کمبود بازدید کننده یا کمبود خواننده ناامید کننده وجود ندارد – به خصوص در وبلاگ نویسی.

خواه از اشتیاق وبلاگ نویسی کنید یا فقط برای کسب درآمد ، باید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید و دنبال کنندگان بیشتری بگیرید. این می تواند حاصل شود اگر آنچه را که دنبال کنندگان خود می خواهند ارسال کنید – و هر بار این کار را انجام دهید. یعنی شما فقط مقاله های تصادفی نمی نویسید و وبلاگ خود را مالک می شوید. با این کار وبلاگ شما فاقد اعتبار ، ثبات ، تمرکز و فاقد دنبال کنندگان مشتاق خواهد بود.

س nowال اکنون – چگونه می دانید خوانندگان وب سایت / وبلاگ شما چه می خواهند؟ این دقیقاً سوالی است که این پست در بندهای بعدی به آن پاسخ خواهد داد.

1 به نیازهای خوانندگان خود حساس باشید: این بهترین راه برای پیدا کردن آنچه خوانندگان شما واقعاً می خواهند است. شما باید نسبت به نوع پستی که معمولاً بازدید بیشتری را به وبلاگ شما وارد می کند حساس باشید. با استفاده از این ، شما دقیقاً خواهید فهمید که بازدیدکنندگان وب سایت شما می خواهند چه نوع پستی را بخوانند.

همچنین ، به تعداد نظرات ، پسندیدن ها و اشتراک های یک پست خاص توجه داشته باشید. مطلبی بنویسید که به نوعی به نظرات مربوط باشد. علاوه بر این ، نوع اظهارنظر بازدیدکنندگان به شما کمک می کند تا دقیقاً بدانید که آنها چه می خواهند. همیشه باید نسبت به نظراتشان ، استفاده از کلمات و به خصوص س especiallyالاتشان حساس باشید! با پاسخ به س questionsالات آنها می توانید پست دیگری ارسال کنید!

2 حتماً از آنها بپرسید که چه می خواهند: روش مطمئن دیگر برای فهمیدن اینکه بازدید کنندگان وب سایت / وبلاگ شما چه می خواهند این است که مستقیماً از آنها بخواهید. در یک پست خاص ، می توانید از آنها بخواهید که در مورد نوع اطلاعاتی که می خواهند در پست بعدی شما بخوانند نظراتی را ارائه دهند. با این کار ، کسانی که به برخی دانش در مورد یک موضوع خاص نیاز دارند ، شما را ملزم به نوشتن در مورد آن موضوع می کنند. همچنین می توانید برای همه مشترکان خود ایمیل ارسال کنید و از آنها بپرسید که می خواهند به چه نوع پستی پاسخ دهند. همچنین می توانید در بخش نظرات پست وبلاگ خود س questionsالاتی از این قبیل را از آنها بپرسید.

3- تأثیرگذاران صنعت را دنبال کنید: این یک روش خوب دیگر برای فهمیدن آنچه بازدید کنندگان می خواهند بخوانند است. مطمئن شوید که داغترین وبلاگهای موجود در سایت خود را دنبال می کنید و می دانید طرفداران آنها از چه س askingال می کنند. شما باید تک تک پست های آنها را بخوانید تا ببینید آیا باید برای پیروان خود نیز چیزی مشابه بنویسید.

همچنین می توانید افرادی را که در مکان شما حرکت می کنند دنبال کنید. به عنوان مثال ، وبلاگ نویسان سرگرمی باید برای شایعات یا اخبار مربوط به آنها ، هنرمندان برتر را دنبال کنند. وبلاگ نویسان فناوری برای دریافت آخرین اطلاعات در مورد محصولات خود باید شرکت هایی مانند مایکروسافت ، اپل ، گوگل و … را دنبال کنند تا بتوانند اطلاعات را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارند.

4. جاسوسی از رقبای قدرتمند: بدون رقابت ، رشد کند خواهد بود. اگر در جایگاه خود هیچ رقابتی ندارید و خوانندگان و بازدیدکنندگان وب سایت کمی دارید – ممکن است در یک مکان “مرده” قرار بگیرید (توجه مخاطبان را زیاد جلب نکنید). برای موفقیت در وبلاگ نویسی یا بازاریابی اینترنتی ، باید رقبای خود را شناسایی کنید و از آنچه آنها انجام می دهند برای اندازه گیری سطح رشد خود استفاده کنید.

از رقبای خود جاسوسی کنید – جوانه آنها را کپی نکنید! با کشف اینکه رقبای شما در چه وضعیتی هستند ، می توانید در مورد اینکه گرایش شما در حال حاضر به کدام گرایش ها پیش می رود ، ایده بگیرید. از هیچ یک از استراتژی ها یا مشاغل آنها کپی نکنید ، بلکه از آنها برای ایجاد مقالات ، مطالب و محصولات خود برای ایجاد وب سایت و اطلاعاتی که ارائه می دهید بی نظیر و پیشرفته باشد ، از آنها به عنوان الهام استفاده کنید.

5- خود را به جای خوانندگان خود قرار دهید: از آنجا که شما خواننده وبلاگ دیگران نیز هستید ، دشوار است که خود را جای خواننده قرار دهید. شما باید بتوانید در دیگر سایت های رهبر طرحی ، چیزی را پیدا کنید که خوانندگان شما می خواهند از شما بیاموزند.

این نکات فقط پیشنهادهایی هستند و مبتنی بر تجربیات و تجربیات شخصی جمع آوری شده از طرف وبلاگ نویسان و رهبران حوزه بازاریابی اطلاعات هستند. دانش یک چیز مداوم است ، بنابراین من می خواهم شما همچنین پیشنهادات ، دانش و تجربیات شخصی خود را با من در میان بگذارید.

اگر سوالی داشتید ، از من س askال کنید. امیدوارم به زودی خبرهایی از تو بشنوم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا